Mitä on tapahtunut vuosien aikana?

Anonyymi-ap

Adventtikirkko on murhannut noin 20 miljoonaa uskovaa, isän , pojan ja pyhän Hengen nimeen. Sillä pelastusta ei ole yhdessäkään toisessa!! `` Jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan EF 1: 7, 10, Miksi te sanotte amen, kastettuanne, isän, pojan ja pyhän hengen nimeen, he ovat toisia, eikä heissä ole pelastusta Jesaja 1 ; 21, 22 kertoo että pastorit ovat murhamiehiä! Benkku

44

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisiko nyt vaan rauhoittua.

• Anonyymi

Rauha, rauha ei hätää mitään. Rauha on tässä `` ei ole muuta nimeä pantu, kuin mikä on pantu, jossa meidän on pelastuminen.!! Ei ole pelastusta, yhdessäkään toisessa , i Adventtikirkko työntää pelastuksen välineeksi `` isän, pojan ja pyhän hengen´´?? Ja tässä näitä on kolme, verettöminä ja lihattomina!! Adventtikirkko on riita asialla muuttanut oikean vääräksi Ef 1: 7, 10, , Se kaatuu, koska kieli ja teot ovat Herraa Jeesusta vastaan.

Apost 2: 38, 2 Moos 15: 2 `` Hänestä tuli minulle pelastus...Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä.
        Katolinen kirkko surmasi 50 miljoonaa, Adventtikirkko noin 20 miljoonaa, mikäli se kastoi kaikki jäsenensä, kolminaisuuden nimeen! Vaikka kaikki pastorit, jotka ovat tällaisia Jes 1: 21, 22 , pantaisiin kastamaan koko Adventtikansa uudelleen, ei se enä onnistu, koska useat ovat jo kuolleet. Ei sapatilla yksin pelastu, vaan Jeesuksen veri uhrilla, joka vuosi Hänen ruumiistaan! Kasteessa käytetän kieltä, ja tekoja, ja ne ovat Herraa Jeesusta vastaan. Benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauha, rauha ei hätää mitään. Rauha on tässä `` ei ole muuta nimeä pantu, kuin mikä on pantu, jossa meidän on pelastuminen.!! Ei ole pelastusta, yhdessäkään toisessa , i Adventtikirkko työntää pelastuksen välineeksi `` isän, pojan ja pyhän hengen´´?? Ja tässä näitä on kolme, verettöminä ja lihattomina!! Adventtikirkko on riita asialla muuttanut oikean vääräksi Ef 1: 7, 10, , Se kaatuu, koska kieli ja teot ovat Herraa Jeesusta vastaan.

Apost 2: 38, 2 Moos 15: 2 `` Hänestä tuli minulle pelastus...Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä.
        Katolinen kirkko surmasi 50 miljoonaa, Adventtikirkko noin 20 miljoonaa, mikäli se kastoi kaikki jäsenensä, kolminaisuuden nimeen! Vaikka kaikki pastorit, jotka ovat tällaisia Jes 1: 21, 22 , pantaisiin kastamaan koko Adventtikansa uudelleen, ei se enä onnistu, koska useat ovat jo kuolleet. Ei sapatilla yksin pelastu, vaan Jeesuksen veri uhrilla, joka vuosi Hänen ruumiistaan! Kasteessa käytetän kieltä, ja tekoja, ja ne ovat Herraa Jeesusta vastaan. Benkku

Herra Jeesus jättää Adventtikirkon pakanain käsiin, samoin kuin Isrelin. ja heidän vihamiehensä vallitsevat heitä.

Adventtikirkko antoi voimansa ja valtansa pedolle, eli se noudatti kaste asiassa heidän mieltään Ilm 17: 16, jae 6 Pyhien veri, jotka on kastettu isän, pojan ja pyhän hengen nimeen, vuodatetaan Jeesuksen tullessa. Jumalattoman vangitsevat hänen omat rikoksensa. Adventistien uskosta puuttuu kaste Jeesuksen nimeen, ruumiiseen ja vereen!! `` Öin ja päivin, me mitä hartaimmin rukoilemme saadaksemme nähdä kasvonne ja täyttää sen, mitä teidän uskostanne puuttuu 1 Tess 3: 10
        Kasvonne ovat häpeästä punaiset, mutta te ette muuta sitä, mitä olette katolisen kirkon kanssa sopineet, kasteesta! `` Ja on tapahtuva että jokainen joka huutaa ( vedessä) Herran nimeä, pelastuu Apost 2: 21 , ja 2 : 38, Matt1: 21 Ef 1: 7, 10 Benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Benkku- jos sinulla ei ole tulevaa Kuningasta, Poikaa, ei sinulla ole Isääkään, koska et ole nähnyt Poikaa, et ole nähnyt Isääkään, joka on Taivaassa. Sinulla he ovat hukassa.
        Pääsi tieto sokeuttaa sinulta näkemisen. paukuttelet henkseleitäsi vain omin voimin.

• Anonyymi

Rauhoittua ja olla edelleen teuraslampaina!? Joh 1: 33, 36 `` Jumalan Karitsa`` `` Me olemme löytäneet Messiaan, Hän ei ole henki!! Joh 1: 12 ´´ jotka uskovat Hänen nimeensä, eikä kolminaisuuden nimeen! Benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Benkku- jos sinulla ei ole tulevaa Kuningasta, Poikaa, ei sinulla ole Isääkään, koska et ole nähnyt Poikaa, et ole nähnyt Isääkään, joka on Taivaassa. Sinulla he ovat hukassa.
        Pääsi tieto sokeuttaa sinulta näkemisen. paukuttelet henkseleitäsi vain omin voimin.

Minähän otin kasteen uskossa Jeesuksen nimeen. Minä löysin uskossa Messiaan, se on Kristuksen Jeesuksen, Jumalan Pojan,

Minä löysin sen, josta Mooses ja profeetat ovat kirjoittanneet, Jeesuksen Kristuksen ja tein tämän Apost 2: 38
        Adventistit ovat täynnä vilppiä, kastettuaan ihmisiä trinityn nimeen!

Mutta kaikille , jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi. Jeesus kerää lapsia Isälleen Joh 1: 12
        On pahan tekemistä kastaa henkien nimeen, se on Valkeuden vihaamista! `` Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan Valtakuntaan. Jeesus istuu siellä Isänsä oikealla puolella!! Ei siellä hengiä istu!! benkku Joh 3: 16

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoittua ja olla edelleen teuraslampaina!? Joh 1: 33, 36 `` Jumalan Karitsa`` `` Me olemme löytäneet Messiaan, Hän ei ole henki!! Joh 1: 12 ´´ jotka uskovat Hänen nimeensä, eikä kolminaisuuden nimeen! Benkku

Sinä käyt sotaa Jeesuksen selvää käskyä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän otin kasteen uskossa Jeesuksen nimeen. Minä löysin uskossa Messiaan, se on Kristuksen Jeesuksen, Jumalan Pojan,

Minä löysin sen, josta Mooses ja profeetat ovat kirjoittanneet, Jeesuksen Kristuksen ja tein tämän Apost 2: 38
        Adventistit ovat täynnä vilppiä, kastettuaan ihmisiä trinityn nimeen!

Mutta kaikille , jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi. Jeesus kerää lapsia Isälleen Joh 1: 12
        On pahan tekemistä kastaa henkien nimeen, se on Valkeuden vihaamista! `` Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan Valtakuntaan. Jeesus istuu siellä Isänsä oikealla puolella!! Ei siellä hengiä istu!! benkku Joh 3: 16

No nyt sitten todistat itse hylänneesi totuuden ja vaihtaneesi sen oman sekaisin menneen pääsi valheisiin.

Edelleen on näin:

Matt 28,18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: »Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Matt 28,19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        Matt 28,20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.»

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen käskyn antoi keisari Konstantinius Suuri, jonka Helena vaimokin oli aivan sekaisin, ´´ Ei meillä ole ( Jeesus nimistä) Kuningasta, meillä on Keisari!! Tuomari Pilatus on minun käsitykseni puolella. kts Apost 2: 38 , 19: 5 Marian synnyttämälle pojalle kuuluu oikeus, Jeesukselle , vapahtaa kansansa heidän synneistään Matt 1: 21, Saatanankin tulee kumartaa, ja häntä ainoata palveleman Matt 4: 10, joka Jeesuksen Isää, joka lähetti Poikansa Jeesuksen Egumeniaan = kreikkaa ja tarkoittaa maailmaa., maailmanpiiriä. Huomaa, perkele jätti hänet. Mutta sinä et jätä, sillä Matt 28: 19 on perkeleen asettama. Koska nämä henget, , eivät ole verettöminä ansainneet oikeutta Ihmisen syntien lunastamiseen.

Jeesus meni Galileaan. , pakanain Galileaan Matt 4: 15, He näkivät suuren Valkeuden = Jeesus jae 16 `` Tehkää parannus, sillä taivasten Valtakunta on tullut lähelle!! Missä trinity niin sanoo? ei sano, koska ne haluaa pitää synnit voimassa!! Eikä Pyhää Henkeä tipu!!! Galileasta Jeesus tapasi , pakanain maasta Pietarin ja Andreaan tämän veljen. Pietari opettaa parannuksen tekoja myös 2: 38 ja kastetta Jeesukseen, ja Jeesus tiesi tämän!!, eikä ikinä ole suustaan päästänyt noita Matt 28: 19 sanoja!! Armoa ei tule kolminaisuudelta 1 Kor 1: 3 `Minä kiitän Jumalaani aina teidän tähtenne, siitä Jumalan Armosta, joka on annettu teille Kristuksessa Jeesuksessa´´ 1 Kor 1: 4, että kaikessa olette rikastuneet hänessä ( Jeesuksessa) saatte kävellä kultakatuja Taivaassa. Teidän uskonne Jeesukseen Kristukseen, mainitaan kaikessa maailmassa`` Room 1: 8 Ei mainita kolminaisuutta. Sinä se käyt sotaa Katolisen opin puolesta! Tyhjä Jeesuksen hauta, pitäisi osoittaa sinulle keltä se syntien vapahdus tulee Matt 1: 21 Monet papitkin tulivat kääntymykseen. Paavali oli ottanut tämän uuden opin murskaamisen, ja liittyikin sen jäseneksi!! Hän oli suurin Teologi Apost 19: 5 benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiväthän apostolitkaan enää nähneet Jumalan Poikaa, kun hänet otettiin pois opetuslasten katsellessa. Nyt me vaellamme uskossa, emme näkemisessä.

´´ usko on luja luottamus, siihen, mikä ei näy, ojentautuminen sen mukaan, mitä toivotaan,. Nyt me ojentaudumme Jeesuksen tuloon, kasteella Apost 2:38 benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen käskyn kirjoittivat keisari Konstantiniuksen poppoo vuonna 326 jkr Konstantiniushan sanoi vuonna 313, että voitte vapaasti palvella Kristusta tai jumalia.

´Herra jumala paavi on eräs, jumalista. Nikean kirkollis kokouksessa, keisari Konstantinius käski koota kaikki Raamatut kokoon, ja niihin lisättiin Matt 28: 19

Codex Sinaiticus tuli Pyhän Katariinan luostarin omistukseen ennen 638, koska siihen aikoihin Arabit suunnittelivat hyökkäystä Kesareaan.. Codex Sinaiticus Raamattu, kirjoitettiin, satoja vuosia ennen luostarin perustamista. Mun kaveri Pastori Onni Palviainen kävi vaimonsa kanssa siellä. Venäjän Keisari maksoi tutkija Tischendorffin tutkimusmatkan Pyhän Katariinan Luostariin, josta hän kovan vaivan jälkeen löysi Codex Sinaiticuksen, ja se joutui Venäjän Keisarin Haltuun. Codexi on nyt Britanniassa, koska Keisari myi sen 1933 100.000 lla punnalla lopulta Englannin museolle. Valtio maksoi puolet ja kansa puolet. Mutta siinäkin Raamatussa on Matt 28: 19 lisätty Keisari Konstantiniuksen toimesta vuonna 326 jkr. Juutalaiset luopuivat Kuningas Jeesuksesta ja ottivat tilalle Keisarin! Benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen käskyn kirjoittivat keisari Konstantiniuksen poppoo vuonna 326 jkr Konstantiniushan sanoi vuonna 313, että voitte vapaasti palvella Kristusta tai jumalia.

´Herra jumala paavi on eräs, jumalista. Nikean kirkollis kokouksessa, keisari Konstantinius käski koota kaikki Raamatut kokoon, ja niihin lisättiin Matt 28: 19

Codex Sinaiticus tuli Pyhän Katariinan luostarin omistukseen ennen 638, koska siihen aikoihin Arabit suunnittelivat hyökkäystä Kesareaan.. Codex Sinaiticus Raamattu, kirjoitettiin, satoja vuosia ennen luostarin perustamista. Mun kaveri Pastori Onni Palviainen kävi vaimonsa kanssa siellä. Venäjän Keisari maksoi tutkija Tischendorffin tutkimusmatkan Pyhän Katariinan Luostariin, josta hän kovan vaivan jälkeen löysi Codex Sinaiticuksen, ja se joutui Venäjän Keisarin Haltuun. Codexi on nyt Britanniassa, koska Keisari myi sen 1933 100.000 lla punnalla lopulta Englannin museolle. Valtio maksoi puolet ja kansa puolet. Mutta siinäkin Raamatussa on Matt 28: 19 lisätty Keisari Konstantiniuksen toimesta vuonna 326 jkr. Juutalaiset luopuivat Kuningas Jeesuksesta ja ottivat tilalle Keisarin! Benkku

Puhut ihan täyttä potaskaa.

Matteus 28:18-20 ei ole mikään Konstantinuksen tekemä lisäys. Sellainen väite on pelkkä myytti ja valhe.

• Anonyymi

Kannattaisko nyt vain vasta, kuinka henget vapauttavat adventistit ilman ihaa ja verta ja ilman Jeesus nimeä ainuttakaan adventistia? Benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Golgatan veressä pelastukseN voima on, tuo suuri ja ihmeellinen...Miksi toimitat kasteveteen, henkiä, jotka eivät voi olla veden alla, kuten Jeesus oli? BENKKU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä unohdit pelastuksesi Jumalan, etkä muistanut suojakalliotasi, sen tähden sinä istutat kasteveteen ihania istutuksiasi ja kylvät vieraita viiniköynnöksiä.

Oikeissa viiniköynnöksissä on rypäleissä punaista verta, jota käytetään ehtoollisella, ei henkien muistoksi vaan Jeesuksen, tuon kalliosi muistoksi puussa.

Itse ´´ pöllö´´ opetat: `` Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo Häneen, saa synnit anteeksi, hänen nimensä kautta Apost 10: 43
        Johtopäätös: Silloinhan Matt 28: 19, on petos eli väärennys, tehty Nikean kirkollis kokouksessa 325, Keisari Konstantiniuksen määräämänä.

Katolisen kirkon juoni, tappaa sen 50 miljoonan tapetun lisäksi, kasteella, jolla ei voi saada syntejä anteeksi EF 1: 7 `` Jossa meillä on lunastus, hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksi antaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan`` Eikö nämä sanat merkitse sinulle mitään?? Yhä uskot ettei Matteus 28: 19, ole väärennys, eihän kolminaisuudella ole lihaa, eikä verta, eikä kellään Jeesus nimeä, jossa meidän pitää pelastuman. `` Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa..Apost 4: 12`` Eikö olekin niin, että , uskot Adventistina valhetta!!?? Katolisen kirkon ja Keisarin väärennöstä, Koko Raamattu todistaa henkien yritystä pelastaa, vastaan!! Ei heistä ole kukaan ollut puussa, verta vuotaen, vain Jeesus , pelastaja on!! Et kykene nimeämään yhdenkään hengen nimeä, vain Jeesuksella on nyt nimi!! Ja Hänkin oli aiemmin Henki! `` Jumalan Henki , liikkui vetten päällä`` eli nykyinen Jeesus. `` Ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut. Aabraham tarjosi vasikan paistia, , kun Jeesus tuli Aabrahamin tykö, homo kaupungin takia!! Benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt sitten todistat itse hylänneesi totuuden ja vaihtaneesi sen oman sekaisin menneen pääsi valheisiin.

Edelleen on näin:

Matt 28,18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: »Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Matt 28,19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        Matt 28,20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.»

Juuri tuo kirjoituksesi on väärennös, että kaikki murhattaisiin, Jesaja 1: 21, 22 `` Jaloviinisisi ( veresi) on vedellä laimennettu = Kastettu ilman Jeesuksen verta Ef 1: 7, `` Missä teillä pakanoilla on `` Uskon kuuliaisuus Hänen nimeänsä kohtaan`` ? Missä? Ei hengillä ole nimiä!!

Usko nyt senkin ´´pöllö´´ Apost 4: 12 `` Ei ole pelastusta yhdessäkään toisessa,` Kolmeko niitä sinun mukaan on? Benkku

• Anonyymi

Mutta luopiot ja syntiset saavat kaikki turmion. ne, jotka ovat hyljänneet Herran ( Jeesuksen), hukkuvat Jesaja 1: 28

Huomaatteko nyt, ettei isä ja poika ja pyhä henki ole se herra, joka olisi vuodattanut verensä sinun syntiesi puolesta, ja heitä on 3. puussa roikkui vain yksi Herra!! Pentti Pappinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenä Pentti Pappinen olisi so keutunut, vaikka benkku olisikin? Jos kehoitan teitä tekemään hyvää, ja harrastamaan oikeutta, Kummalla on oikeus vapahtaa adventistien synnit? Jeesuksella, vaiko Matt 28: 19 mainituilla hengillä, joilla ei ole Heb 10: 5 mainittuja , lihoja ja luita ja verta. Kuinka Hengille sanottiin Golgatalla `` Älköön heiltä luuta rikottako?, ja onko muka Matt 1: 21, myös Nikeain kirkolliskokouksessa väärennetty, että ko. oikeus olisikin hengillä?

Tunnustakaa että Pentti Pappinen tietää tämän asian paremmin kuin yksikään pastorinne. Eihän henkiin voi lyödä yhtäkään naulaa, ei se ole mahdollista naulata heitä, koska naulaaja ei tiedä , mihin kohtaan naulan löisi!! Ja piikki kruunu tulee painettua umpimähkään, jonkun muun kuin Jeesuksen päähän. Sotilaat kysyivät: `` Onko sinun nimesi Jeesus. `` Minä se olen, antakaa näitten muitten mennä!! `` Ja hän lunastaa Israelin, kaikista sen synneistä`` Ps 130: 8, ei ketkään toiset, kuten adventisteille on valehdeltu!!

LUUK1: 31, 77 Jer31: 34 Herra antaa anteeksi teidän rikoksennne!! Onnko Pentti Pappinen oikeassa ja adventistit väärässä? Benkkukin puolustaa oikeutta ja totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katolinen kirkko tiesi, että Adventistit kääntää selkänsä Kristukselle Jeesukselle, eivät kasvojansa, vaikka Jeesus opetti heitä Apostolien kautta..

He asettivat iljetyksensä Temppeliin, joka muodollisesti on otettu Jeesuksen nimiin. Näin on tapahtunut Siikasalmessa, iljetykset , jeesus kuvat, ottavat äänettöminä vastaan ne harvat jotka sinne tulevat! Sen esimies polvistuu niitten eteen, vaikka ne ovat toisessa huoneessa. Ne on Ukranais mieheltä ostettu, josta tietää ettei Herra ole Ukrainaa suojellut!! Pentti Pappinen

• Anonyymi

Sanl.26:4 "Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin."

• Anonyymi

Mihin perustui se, että `` Korinttilainen´´ oli pilkkanimi´´ antiikin maailmassa. Paavali luettelee räikeimpiä esimerkkejä: huorintekijöitä, perverssit,, homoseksuaalit, raiskaajat. varkaat huijarit ja juopot, ja puliukon pojat! `` Tällaisia te ennen olitte, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimissä.
        Adventtikirkolla on ´´Karsikon seurakunta´´ joka on pilkkanimi, sillä siellä pilkataan Jumalan käskyjä ja Jeesuksen uskoa. Jeesus uskoi ja opetti ettei saa saastuttaa lähimmäisen vaimoa, eikä varastaa mitään mikä on lähimmäisen omaa. Karsikossa eräs puliukon poika raiskaa ja saastuttaa lähimmäisen vaimoa. Vaimon on sidottu mieheensä, ja minä hänen miehensä juuri kirjoitan: Lopeta sinä, joka olet puliukon poika saastuttamasta Karsikossa saastuttamasta minun vaimoani! 14.06. 57 syntynyttä. Kriitikoista sokeimmatkaan eivät enää epäile Karsikon Adventtikirkon tekojen autenttisuutta. Turmeltuneet korinttilaiset osallistuivat Jeesuksen ruumiin ja veren ihmeestä ja muuttuivat! Benkku

• Anonyymi

´´Hullu ,sanoo sydämessään. Jumalaa ei kastetapahtumassa ole´´ Matt 1.21 Tuomaskos se sanoi Jeesuksesta HERRANI, Jumalani.´´ benkku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin perustui se, että `` Korinttilainen´´ oli pilkkanimi´´ antiikin maailmassa. Paavali luettelee räikeimpiä esimerkkejä: huorintekijöitä, perverssit,, homoseksuaalit, raiskaajat. varkaat huijarit ja juopot, ja puliukon pojat! `` Tällaisia te ennen olitte, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimissä.
        Adventtikirkolla on ´´Karsikon seurakunta´´ joka on pilkkanimi, sillä siellä pilkataan Jumalan käskyjä ja Jeesuksen uskoa. Jeesus uskoi ja opetti ettei saa saastuttaa lähimmäisen vaimoa, eikä varastaa mitään mikä on lähimmäisen omaa. Karsikossa eräs puliukon poika raiskaa ja saastuttaa lähimmäisen vaimoa. Vaimon on sidottu mieheensä, ja minä hänen miehensä juuri kirjoitan: Lopeta sinä, joka olet puliukon poika saastuttamasta Karsikossa saastuttamasta minun vaimoani! 14.06. 57 syntynyttä. Kriitikoista sokeimmatkaan eivät enää epäile Karsikon Adventtikirkon tekojen autenttisuutta. Turmeltuneet korinttilaiset osallistuivat Jeesuksen ruumiin ja veren ihmeestä ja muuttuivat! Benkku

Jopa on benkulla suuri suu- täynnä pilkkaa-
        On olevinaan pelastaja- ja puhuu sillä äänenpainolla.

• Anonyymi

Kannattaisiko ajatella välillä vähän muita asioita.

• Anonyymi

Adventtikirkon mielestä kannattais ajatella, EGUMEENIAA. BENKKU

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adventtikirkon mielestä kannattais ajatella, EGUMEENIAA. BENKKU

Höpöhöpö.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Isän , pojan ja pyhän Hengen nimeen on tosiaankin kidutettu, raiskattu, tapettu , roviolla poltettu, poljettu alas, kiusattu, rikastuttu, petetty, omaa itseään ylös nostettu... Kymmeniä jos ei satoja miljoonia tapettu tapettu tapettu isän , pojan ja pyhän Hengen nimeen AMEN!
      Pakanalliseen kolminaisuuteen en usko!

• Anonyymi

Jos sinä et usko, että on olemassa Isä ja Poika ja Pyhä Henki, sinä et usko ainoaan oikeaan Jumalaan.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Ihan saman voi sanoa minkä tahansa muun nimeen.

• Anonyymi

Kuka heidät tappoi ? Tuskin papit alkavat ketään tappamaan. Suomen alueella tuomarit ja pyövelit olivat maallisen oikeuden jakajia.

• Anonyymi

Mooseksen laki on vielä tänä päivänäkin voimassa T: adventisti ja se pitää ottaa uudelleen käyttöön suomen lakiin

• Anonyymi

Sinä et haluat uhrata eläimiä syntiuhriksi? Silloin Jeesus ei merkitse sinulle mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et haluat uhrata eläimiä syntiuhriksi? Silloin Jeesus ei merkitse sinulle mitään.

Mooseksen Laki on voimassa mutta uhreja ei enää uhrata koska jeesus on uuden liiton syntiuhri mutta uusi testamentti myös sanoo joks kieltää mooseksen lain se tuomitaan säällittä kuolemaa riittää kahden tai kolmen todista sana. Uusi testamentti myös varoittaa että antikristus muuttaa ajan ja lain. Laki ei ole muuttunut mooseksen laista kymmenen käskyyn vaan sen on muuttanut antikristuksen hengessä olevat papit jotka ovat vain tekeytyneet jumalan palvelijoiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mooseksen Laki on voimassa mutta uhreja ei enää uhrata koska jeesus on uuden liiton syntiuhri mutta uusi testamentti myös sanoo joks kieltää mooseksen lain se tuomitaan säällittä kuolemaa riittää kahden tai kolmen todista sana. Uusi testamentti myös varoittaa että antikristus muuttaa ajan ja lain. Laki ei ole muuttunut mooseksen laista kymmenen käskyyn vaan sen on muuttanut antikristuksen hengessä olevat papit jotka ovat vain tekeytyneet jumalan palvelijoiksi

Höpöhöpö.

• Anonyymi

Benkku on sekopää.

• Anonyymi

ateisti- benkku- muotuskonnollinen jahvettilainen, ei osaa edes kirjoittaa-

sinun isäsi on kuka vain ja poikasi, kuka tahansa... Raamatun Jumala on Isä- ja Jeesus Poika- sekä Pyhä- joka tutkii kaiken perustan - on PYHÄ Henki.

Hieman isoa kirjainta, jos- ajattelit kohdentaa asiaasi johonkin, joka ei ole kuka isä tahansa ja joku poika, siellä tai täällä

• Anonyymi

Raamatun tekstien merkityksestä voi keskustella, mutta on kyseenalaista pitää omaa tulkintaa niin ainoana oikeana, että tuomitsee toisia, jotka hekin löytävät kannalleen selvän Raamatun sanan. Se, että kastesanoista löytyy UTsta erilaisia versioita merkitsee mielestäni, ettei ole tarkkaa väliä, mitä sanoja käytetään. Muutoinhan kastesanoista tulisi jonkinlainen simsalabim, taikasana, eikä se liene tarkoitus. Adventtikirkkohan hyväksyy muissa kirkoissa aiemmin kastettujen kasteen, myös silloin, kun kaste on tapahtunut Jeesuksen nimeen, ja olen adventistikastajankin kuullut käyttävän Jeesuksen nimeen sanamuotoa, kun kastettava on sitä toivonut.

UTssa on useita esimerkkejä kasteesta Jeesukseen tai Jeesuksen nimeen, mutta niissä käytetään monia eri prepositioita, joista jokainen antaa sanoille vähän eri merkityksen. Esim. Apt 2.38, yksi avainteksteistä, käyttää prepositiota επι, jonka merkityksiin kuuluvat "päälle", "tykö" ja "perusteella." Tämän voisi tulkita jopa niin, että henkilö kastetaan Jeesuksen päälle tai perusteella silloinkin, kun hän on jollakin tavoin ilmaissut uskovansa Jeesukseen. Kun usko on ilmaistu, kaste voisi olla pätevä, vaikka siinä ei sanottaisi mitään.

On myös kyseenalaista logiikkaa pyyhkiä Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen kastaminen pois Raamatusta sillä perusteella, että Konstantinus olisi sen lisännyt niinkuin Eusebius väittää. Eusebiuksella oli kuitenkin monia sellaisia käsityksiä, joihin juuri kukaan, vaikka olisi kuinka omituinen kristitty nyt, ei usko ja niihin uskominen antaisi syyn pyyhkiä pois tai muuttaa muitakin tekstejä Raamatussa. Sitäpaitsi tämä teksti löytyy myöd Didakhesta, joka on kirjoitettu paljon ennen Konstantinuksen aikaa. Ajatukseni on kuitenkin se, ettei käytetty sanamuoto kasteen arvoa määritä, vaan kastettavan sydämen tila.

• Anonyymi

Eusebios ei mitään sellaista väitä. Se on myytti. Olen lukenut, mitä hän sanoo. Eusenios sanoo ihan selkeästi, että kaste suoritetaan Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Opetuslapseksi tekemisestä hän sanoo, että sitä tehdään "minun nimeeni" (viitaten Jeesukseen).

• Anonyymi

Ehkä pitäisi murhata vqin kolme, isä, poika ja pyhähenki, muut voisivat olla rauhassa, kukaties raakutkin.

• Anonyymi

Tuolla asenteella menet varmasti kadotukseen, ellet tee parannusta.

• Anonyymi

Olen Pentti Pappinen, ja lapsesta asti kuunnellut adventisteja, mutta mitä kasteeseen tulee he koko ajan opettivat: `` Antakaa pelastaa itsenne. Mielestäni tuo Benkku on aivan oikeassa, `` Apost 4: 12 on aivan oikeassa, ei ole muuta nimeä jossa meidän on pelastuminen, kuin Jeesus Kristus. `` Jos onnettomuus tilanteessa, huudetaan: `` Pelastukoon ken voi´´ Niin jokainen yrittää pelastaa itsensä, niinkuin parhaaksi katsoo.

Jos Adventti kirkko katsoo , että Jeesus joka roikkui ristillä. verissä päin Jumalan Poikana, ja huusi `` Se on täytetty ( Mitä tulee ihmisen Pelastamiseen) Sitä vartenhan Isänsä lähetti Hänet tänne, meitä pelastamaan ja armahtamaan. Kts Ef 1: 7
      `` Minä teen teistä ihmisten kalastajia, Paavali, Apost 19: 5 ja Pietar 3; 28 ja Filippus kastoi Hoviherran, jonka Henki tempasi pois Hengen tempaus kertoo, että Filippus oli kastettu myös Jeesuksen nimeen, koska hän sai apua Pyhältä Hengeltä, sehän lukee Apost 2: 38, mutta Matt 28: 19 , ei ole mitään mainintaa Pyhän Hengen saamisesta,
      Me olemme Jeesuksen Kristukseen kuuluvia Room 1: 6, 7 josta meille tulee armo.

• Anonyymi

Adventtikirkko myöntää, että ihmiset ovat vääriä ja jumalattomia, koska he pitävät totuutta vääryyden vallassa. Room 1: 18.

Jos kerran Paavali, entinen jumalaton, kastoi Jeesuksen nimeen, niin tarkoittaako se, että hän oli kastaessaan Apost 19: 5 vääryyden ja jumalattomuuden vallassa? Eihän hän häpeä evankeliumia jae 16,
      Efesolaiskirjeessä 1: 10, että Kristuksessa yhdistetään kaikki mitä on taivaissa ja maanpäällä. Se tarkoittaa ottamista kasteen Jeesuksen nimeen, jolloin pääsemme yhteen juttelemaan Mooseksen ja Eliaan kanssa.
      Jos kerran Jesaja väittää, että se kaupunki , joka oli ennen uskollinen, ja täynnä oikeutta, siellä asui vanhurskaus, eli rehellisyys, niin se tarkoittaa alkuperäistä Adventtikirkkoa Jes 1: 21 Miksi? Koska kaikkien kirkkojen tulee olla maanpäällä samanlaisia, mutta nyt asuu murhamiehet, joka tarkoittaa Adventtikirkon määräämää kastetapaa.,, sillä ei pelastu, eikä veriruskeat synnit , voi tulla villanvalkoisiksi. koska adventistit eivät suostu Jeesuksen nimeen ja vereen kastettavaksi. `` Ei ole muuta nimeä, jossa pitäisi meidän pelastuman´´

• Anonyymi

Olet ihan sekopää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      29
      3730
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      77
      3354
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      205
      2849
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      114
      1735
    5. Kulta en jaksa tätä palstaa

Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      27
      1482
    6. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      25
      1266
    7. Haukio ja Niinistö

Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      1258
    8. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      183
      1176
    9. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      144
      1044
    10. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      195
      1033
    Aihe