Aika kova tavoite!
Muttei mahdoton. Kaupunkilaiset ja uusia firmoja mukaan , niin tavoite on realistinen!
Lätkä on yksi ykköslajeistamme, ja meidän on realistista olla parempia kuin esim Keuruu, Iisalmi, Imatra tai Kokkola.
Haukat nousuun! Haukat Mestikseen 2025-2026!!!
Haukat Mestikseen?
5
455
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, Saarelaisten sitkeän, kekseliään ja yritteliään suvun Honkarakenteen esimerkki ja tuki ovat loistavia asioita Haukoille ja Järvenpäälle. Mutta tarvitaan myös muita firmoja ja koko kaupunki mukaan!
Urheilu voi nostaa koko kaupungin, jopa maan, uudelle tasolle - ehkäpä Järvenpää ja Haukat on seuraava onnistuja!?- Anonyymi
no miksei?
olisi aika mageeta, jos meiltä tulisi mestis jengi
se voisi itseasiassa nostaa koko kaupungin profiilia ja fiilistä
mä oon ”in”. … peukkuja + käyn kattoo ainakin pari matsii.
MITÄ SÄ TEET?
- Anonyymi
Yhtee peliin varmaan meen, jos hyvää pelii, nii katotaa sitte
- Anonyymi
Tänää ois harkkapeli - katotaan miten äijille käy viime kevään mitalijengiä vastaan.
- Anonyymi
Harkkapelit on menny hyvin - oisko tää Haukat nousuun kausi?
Ei muuta ku hallille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184093Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573575
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest382975Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332113UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960