Haluaisitko olla vähissä pukeissa, joku katselisi ja kiihoittuisi sinusta?
Tietäisit, että sua katsellaan olisit seksikkäänä, kiihoittuneena
tietäen, että sua haluttaisiin.
Ihanaa pukeutua niin, sua katsellaan salaa.
N 44
Kiihoittaako paljatelu
12
919
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä meillä vaimo tuota puuhaa ja kovasti tykkää.
- Anonyymi
Naiset, ainakin nuoret sellaiset harrastavat tuota ihan julkisesti joka paikassa. Pukeutuvat niin tiukkoihin vaatteisiin, ettei juuri jää arvailujen varaan millaisia vartaloita niillä on.
- Anonyymi
Hyvä että harrastavat. Niitä kiimasta katella
- Anonyymi
Niinpä,nuo napaidat isotissisen nuoren naisen yllä ,todella kiihottavat .
Kurt56
- Anonyymi
Paljatelu?
- Anonyymi
Joo kyllä tuo kiihottaa, oma yksi suurimmista haaveista on se että oon just ulkona/ julkisella paikalla ja vedän käteen ja yhtäkkiä joku tuleeki siihen ja huomaa😅
- Anonyymi
Ihana ajatus, kyllä kiihottaa! Molemminpäin, toivoisin tietyin tavoin itsekin tuollaiseen, mutta sitten myös se olisi todella kivaa olla se katselija.
Miten on N44, innostuisitko toteuttamaan vai onko vain ajatuksen/fantasian tasoilla?
M45 - Anonyymi
Vaimoni pukeutuu töihinkin seksikkäästi ja haluaa, että häntä himoitaan. Kertoo kotona minulle kuinka eri miehet ovat katselleet häntä ja tulleet juttelemaan. Vaimoni tykkää kiusoitella miehiä.
- Anonyymi
Minua kiihottaa, kun vaimoani katsellaan himokkaasti.
- Anonyymi
Aikanaan työvoima toimistossa oli 30 plus isotissinen nainen. Paidan ylänapit auki. Oli tunne että uskaltaako noita katsella.
- Anonyymi
Sitä varten ne on esillä. Vaimoni ainakin haluaa saada katseita miehiltä. Vaimo vielä kostuu aivan märäksi, kun saa huomiota katseiden muodossa. Sanoo, että joskus vaikea olla, kun koko työpäivän pysyy pillu märkänä.
- Anonyymi
Minä haluaisin nähdä kun sinä olet kiihottuneessa tilassa. Makaat sängyssä alastomana ja tyydytät itseäsi hieromasauvalla. Minä katson salaa, sinä et huomaa, toisaalta haluaisin itse päästä pukille, mutta vielä kiihottavampaa on nähdä kun sinä tyydytät itsesi orgasmiin. Sinä tyydytät ja minä tyydytän.
Itseni paljastelu ei ole intohimoni kohde, ellei joku toivoisi sitä. Se ei ole ongelma.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain677571Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774