Haluaisitko olla vähissä pukeissa, joku katselisi ja kiihoittuisi sinusta?
Tietäisit, että sua katsellaan olisit seksikkäänä, kiihoittuneena
tietäen, että sua haluttaisiin.
Ihanaa pukeutua niin, sua katsellaan salaa.
N 44
Kiihoittaako paljatelu
12
717
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä meillä vaimo tuota puuhaa ja kovasti tykkää.
- Anonyymi
Naiset, ainakin nuoret sellaiset harrastavat tuota ihan julkisesti joka paikassa. Pukeutuvat niin tiukkoihin vaatteisiin, ettei juuri jää arvailujen varaan millaisia vartaloita niillä on.
- Anonyymi
Hyvä että harrastavat. Niitä kiimasta katella
- Anonyymi
Niinpä,nuo napaidat isotissisen nuoren naisen yllä ,todella kiihottavat .
Kurt56
- Anonyymi
Paljatelu?
- Anonyymi
Joo kyllä tuo kiihottaa, oma yksi suurimmista haaveista on se että oon just ulkona/ julkisella paikalla ja vedän käteen ja yhtäkkiä joku tuleeki siihen ja huomaa😅
- Anonyymi
Ihana ajatus, kyllä kiihottaa! Molemminpäin, toivoisin tietyin tavoin itsekin tuollaiseen, mutta sitten myös se olisi todella kivaa olla se katselija.
Miten on N44, innostuisitko toteuttamaan vai onko vain ajatuksen/fantasian tasoilla?
M45 - Anonyymi
Vaimoni pukeutuu töihinkin seksikkäästi ja haluaa, että häntä himoitaan. Kertoo kotona minulle kuinka eri miehet ovat katselleet häntä ja tulleet juttelemaan. Vaimoni tykkää kiusoitella miehiä.
- Anonyymi
Minua kiihottaa, kun vaimoani katsellaan himokkaasti.
- Anonyymi
Aikanaan työvoima toimistossa oli 30 plus isotissinen nainen. Paidan ylänapit auki. Oli tunne että uskaltaako noita katsella.
- Anonyymi
Sitä varten ne on esillä. Vaimoni ainakin haluaa saada katseita miehiltä. Vaimo vielä kostuu aivan märäksi, kun saa huomiota katseiden muodossa. Sanoo, että joskus vaikea olla, kun koko työpäivän pysyy pillu märkänä.
- Anonyymi
Minä haluaisin nähdä kun sinä olet kiihottuneessa tilassa. Makaat sängyssä alastomana ja tyydytät itseäsi hieromasauvalla. Minä katson salaa, sinä et huomaa, toisaalta haluaisin itse päästä pukille, mutta vielä kiihottavampaa on nähdä kun sinä tyydytät itsesi orgasmiin. Sinä tyydytät ja minä tyydytän.
Itseni paljastelu ei ole intohimoni kohde, ellei joku toivoisi sitä. Se ei ole ongelma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146