Kuivassa lihapiirakassa oli kaksi sitkeää makkaraa. Majoneesi oli chilistä, sinappia tietysti ja jotakin muuta sälää, mutta en nyt muista mitä. Vetenä oli bon bon vesi sodalla ja pienellä tilkalla colaa.
Colasta saa hyvää, kun siihen lisää pieniä eriä bon bonia. Tai pikemminkin niin, että bon boniin pieni tilkka colaa. Makumix on ihan jees.
Lihis, makkarat ja bon bon
Anonyymi-ap
8
241
Vastaukset
- Anonyymi
Syän ahvenaa,oon homoillu koko kesän.
- Anonyymi00007
Ja sama jatkuu talvellakin. Kalat omin käsin avannosta ja lerssiä naapurin ukolta
- Anonyymi00004
Siirry vihikseen, sillä siinä on raikkaampi maku.
- Anonyymi00005
Lihakeitto pariksi päiväksi maistuu oikein hyvin.
- Anonyymi00006
Mutta meillä on nyt vuorossa se 3:n päivän kalakeitto. Vetäytyy maku siihen mukavasti.
minä löysin pakkasesta kunnon annoksen makkarakeittoa..söin sen äsken..ja colaakin löytyy..on ehtoinen olo..
- Anonyymi00008
Kyllä silläkin jaksaa noi vähäiset lumityöt tehdä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134