Kasteeseen ei tarvita kastajaa. Raamattu opettaa, et he kastoivat itse itsensä.
Näin opettaa eräs judaisti, Moshe Zev.
Kasta itse itsesi
10
403
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi helpoksi tehty kafte.
- Anonyymi
Se voi olla vauvoilta vähän hankalaa.
- Anonyymi
Minä harrastan moista, vähintään joka ilta.
Jessen aikaan hygienia oli yleelllisyyttä, mutta kannabiksen käyttö uskonnollisissa piireissä normaalia pyhän hengen nostatusta. - Anonyymi
Kaikenmoisia typeryyksiä sitä otetaan huomioon.
- Anonyymi
Sillä miehellä on ollut ongelmia juutalaisuuden kanssa.
- Anonyymi00008
Raamattu ei opeta noin.
Kasteessa kaksi henkilöä, kastaja kastettava itselään eivoi kastaa.
- Anonyymi00009
Pyhä Henki siinä kuitenkin siinä on tärkein kuten Johannes sanoi, että hän kastaa vain vedellä eikä pitänyt siten vesikastetta yhtään minään, vaan oikea kaste oli Pyhällä Hengellä ja tulella.
Siitä tietenkin voi itkeä lopun elämänsä miten kaste tulee tehdä, mutta se ei ole kellekään miksikään hyödyksi. Anonyymi00009 kirjoitti:
Pyhä Henki siinä kuitenkin siinä on tärkein kuten Johannes sanoi, että hän kastaa vain vedellä eikä pitänyt siten vesikastetta yhtään minään, vaan oikea kaste oli Pyhällä Hengellä ja tulella.
Siitä tietenkin voi itkeä lopun elämänsä miten kaste tulee tehdä, mutta se ei ole kellekään miksikään hyödyksi.Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta minun jälkeeni tulee toinen, joka on minua väkevämpi. Minä en kelpaa edes riisumaan kenkiä hänen jalastaan. Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella Matt. 3:11,
Silloin Paavali sanoi: "Johannes tosin kastoi vedellä parannukseen, mutta hän kehotti ihmisiä uskomaan toiseen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, Jeesukseen. Ap. 19:4.- Anonyymi00010
kävelijä2 kirjoitti:
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta minun jälkeeni tulee toinen, joka on minua väkevämpi. Minä en kelpaa edes riisumaan kenkiä hänen jalastaan. Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella Matt. 3:11,
Silloin Paavali sanoi: "Johannes tosin kastoi vedellä parannukseen, mutta hän kehotti ihmisiä uskomaan toiseen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, Jeesukseen. Ap. 19:4.Kaikenlaista menty kirjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603