Kasteeseen ei tarvita kastajaa. Raamattu opettaa, et he kastoivat itse itsensä.
Näin opettaa eräs judaisti, Moshe Zev.
Kasta itse itsesi
10
446
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi helpoksi tehty kafte.
- Anonyymi
Se voi olla vauvoilta vähän hankalaa.
- Anonyymi
Minä harrastan moista, vähintään joka ilta.
Jessen aikaan hygienia oli yleelllisyyttä, mutta kannabiksen käyttö uskonnollisissa piireissä normaalia pyhän hengen nostatusta. - Anonyymi
Kaikenmoisia typeryyksiä sitä otetaan huomioon.
- Anonyymi
Sillä miehellä on ollut ongelmia juutalaisuuden kanssa.
- Anonyymi00008
Raamattu ei opeta noin.
Kasteessa kaksi henkilöä, kastaja kastettava itselään eivoi kastaa.
- Anonyymi00009
Pyhä Henki siinä kuitenkin siinä on tärkein kuten Johannes sanoi, että hän kastaa vain vedellä eikä pitänyt siten vesikastetta yhtään minään, vaan oikea kaste oli Pyhällä Hengellä ja tulella.
Siitä tietenkin voi itkeä lopun elämänsä miten kaste tulee tehdä, mutta se ei ole kellekään miksikään hyödyksi. Anonyymi00009 kirjoitti:
Pyhä Henki siinä kuitenkin siinä on tärkein kuten Johannes sanoi, että hän kastaa vain vedellä eikä pitänyt siten vesikastetta yhtään minään, vaan oikea kaste oli Pyhällä Hengellä ja tulella.
Siitä tietenkin voi itkeä lopun elämänsä miten kaste tulee tehdä, mutta se ei ole kellekään miksikään hyödyksi.Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta minun jälkeeni tulee toinen, joka on minua väkevämpi. Minä en kelpaa edes riisumaan kenkiä hänen jalastaan. Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella Matt. 3:11,
Silloin Paavali sanoi: "Johannes tosin kastoi vedellä parannukseen, mutta hän kehotti ihmisiä uskomaan toiseen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, Jeesukseen. Ap. 19:4.- Anonyymi00010
kävelijä2 kirjoitti:
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta minun jälkeeni tulee toinen, joka on minua väkevämpi. Minä en kelpaa edes riisumaan kenkiä hänen jalastaan. Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella Matt. 3:11,
Silloin Paavali sanoi: "Johannes tosin kastoi vedellä parannukseen, mutta hän kehotti ihmisiä uskomaan toiseen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, Jeesukseen. Ap. 19:4.Kaikenlaista menty kirjoittelemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2584878Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak982449Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171540Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.326968- 73942
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270869Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115822Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33787- 38736
- 67702