Kaupunginhallituksen puheenjohtaja jättänyt uppoavan kylän, on asunut toisella paikkakunnalla kohta vuoden.
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja
44
906
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tieto että asuu muualla?
- Anonyymi
Joensuuhun muutto ei ole mikään ihme. Joensuussa kun saa oikeastaan ihan kaikkea sitä palvelua mitä ihminen tarvitsee. Joensuussa on vara valita seuransakin suuremmasta porukasta. Ei tarvitse tyytyä ruumeniin.
Lieksassa saa sitä mitä kulloinkin sattuu "hyllyssä" olemaan.
- Anonyymi
Osallistui hyvin Lieksan upottamiseen Green Fuel Nordic ja Biokaasulaitos höpinöillä. Heikkopäiset uskoivat ja pitivät yritysprofeettana.
- Anonyymi
Ja monta muuta juttua hänestä muistetaan.
- Anonyymi
Monta konkurssia teki.
- Anonyymi
Lieksan kaupunginhallituksen puheenjohtaja pelkää, että yhden valtuutetun puheet leimaavat koko kaupungin. Perussuomalaisen kaupunginvaltuutetun Pride-liputuksesta pitämä puheenvuoro antaa väärän kuvan Lieksasta.
- Anonyymi
Väänänen vastusti pride liputusta.
- Anonyymi
Kaupungin leimasi negatiivisesti Kaupunginhallitus. Lieksan Kulttuurikeskuksen lipputanko ei ole kaupungin hallinnassa. 😂
- Anonyymi
Homoilut ei kuulu kaupunginhallituksen toimialaan. Pervot setviköön keskenään rättiongelmansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väänänen vastusti pride liputusta.
Jos näin oli niin siitä isot pisteet hänelle. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Mihin on lähdössä? Vain hölmöt jäävät...
- Anonyymi
Oli arvattavissa että muuttaa muualle kun möi kalliin talon hyväuskoiselle.
Lie vielä kirjoilla Lieksassa kun pönöttää valtuustossa. - Anonyymi
Niihån se pahoinvointijohtaja "vaihtopenkki" artokin asuu nurmeksessa ja käy sit täällä tuppukylällä töissä aiheuttamassa pahennusta ja nostamassa palkkaa. Jokohan haki liperin kunnanjohtajaksi?
- Anonyymi
Kun asuu toisessa kunnassa voi käydä suutuspäissään töissä sotkemassa toisen kunnan asioita mikä ei haittaa itseä 😂
- Anonyymi
Onpahan taas mistään mitään tietämättömät mielensäpahoittajat aktivoituneet, voi hellanlettas sentäään! 😂😂
Hemmetin hyvä nimettömänä haukkua päättäjiä, ilman mitä konkteettista kosketusta asiaan ja tietämystä kokonaiskuvasta. Näitä yksittäisiä räksyttäjiä ei edes muu kiinnosta kuin se että saa valittaa joka asiasta ja ihmisestä, ja aina tietenkin nimettömänä.- Anonyymi
"Mistään mitään tietämättömät", näinhän se Lieksan valtuusto puhuukin kuntalaisista kun ovat itse niin viisaita.😁
- Anonyymi
Kyllä minulla on ihan konteettinen käsitys GFN.sta.
- Anonyymi
Tietäjät tietää ;)
- Anonyymi
Joko on alkanut uusien ehdokkaiden nimien keruu kuntavaaleihin? Nyt olisi tilaisuus taas näyttää, miten oikeasti pitäisi asiat hoitaa. Rajaukseksi omat hampaat ja ei keinoniveliä.
- Anonyymi
Nyt vasta kepu eroaa kaupunginhallituksen pj paikalta ja valtuustosta.
Kepu Pöppönen eroaa samoten oli esityslistalla.- Anonyymi
Nämä sentään älyää itse erota. Siellä on monta muutakin jotka joutaa luiskaan. Esim. Saastamoinen, Keronen, Porkka, Taponen, Kortelainen, Kokkonen, Turunen, Könttä, Heiskanen,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sentään älyää itse erota. Siellä on monta muutakin jotka joutaa luiskaan. Esim. Saastamoinen, Keronen, Porkka, Taponen, Kortelainen, Kokkonen, Turunen, Könttä, Heiskanen,,,
Karhinen ulos
- Anonyymi
Hienoa ettå jää nämä helevatan muumiot jatkamaan taantumuksellista politiikkaa ....vielä vuosikausiksi.
- Anonyymi
Kunta ja aluevaalit ovat ensi keväänä. Valitaan nuoria ja vaihteeksi uutta porukkaa. Sellaisia jotka uskaltavat pitää kuntalaisten puolta ja valvovat virkamiesten työntekoa.
- Anonyymi
Valtuuston muumiot ovat ajaneet vain omaa etua. Heidän syytä, että Lieksa on mennyt surkeaan tilaan. Yksin heidän syy!
- Anonyymi
Sdp:n seniilit saavat eläleläisiltä äänet kun söpertelevät kauniisti valheellisia urotekojaan. Todellisuudessa kokousrahoja käyvät vasn nostamassa tuppisuuna istumassa ja joo joota hokemassa.
- Anonyymi
Samaa tekee kokoomus, persut ja keputkin.
- Anonyymi
Tuotahan se on eikä muuksi muutu. Eläköityneet pkosken änkyrät uskollisesti äänestää tuota porukkaa välittämättä siitä että mitä tekevät tai kuka sinne menee, pääasia että punainen ruusu saa ääniä ja taataan näin entistä jyrkempi syöksykierre vaan jatkuu ja jatkuu kunnes viimeinen sammuttaa valot niin pkoskelta kuin koko lieksasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotahan se on eikä muuksi muutu. Eläköityneet pkosken änkyrät uskollisesti äänestää tuota porukkaa välittämättä siitä että mitä tekevät tai kuka sinne menee, pääasia että punainen ruusu saa ääniä ja taataan näin entistä jyrkempi syöksykierre vaan jatkuu ja jatkuu kunnes viimeinen sammuttaa valot niin pkoskelta kuin koko lieksasta.
Taitaa kepu, persut ja kokoomus vallanpitäjinä ohjanneet Lieksan syöksykierteeseen
- Anonyymi
Voisin olla seuraava johtaja
- Anonyymi
Olen 64-vuotias mies. Voisin laittaa tämän kylän asiat kuntoon. Yhtään sukulaista, poliitikkoa ja kaveria en valitsisi mihinkään työ- tai luottamustehtävään.
- Anonyymi
Liperin kunnan johtoon haki 28 immeistä joista 3 ei halunnut vielä nimeään julkisuuteen. Voisiko siellä 4 kertaa näppejään nuolemaan jäänyt Sihvosen poitsu olla? Luulis hänelläkin jo eka kerran jälkeen olevan älliä tajuta jos Nurmekselaisia ei kiinnostanut, eikä Lieksalaisia niin mättääköhän yhteistyössä jotain ja pahasti?
- Anonyymi
Kuulemma keskittyy nykyisin välttelemään vastaamista kuntalaisille kun on ollut niin kiire kalakaveri turpeista auttaa kuiville sotkusta minkä talvella järjesti
- Anonyymi
Jos Väänänen on asunut jo liki vuoden Joensuussa, niin ei ole oikein että on osallistunut päätöksentekoon Lieksassa.
- Anonyymi
No ei siinä mitään ihmeellistä ole. Mikään ei estä ketään omistamasta asuntoa vaikka jokaisessa Suomen kaupungissa. Sillä on väliä minkä ilmoittaa pääasialliseksi asuinkaupungikseen ja mihin veronsa maksaa. Myös Joensuusta löytyy paljon luottamushenkilöitä jotka asuu esim Kontiolahti , Liperi, Outokumpu suunnilta eikä tuossa ole mitään ihmeellistä. Mutta siellä nyt ei muutenkaan tällaisia Lieksan tyyppisiä mielensäpahoittajia niin paljoa muutenkaan olla. Yhteishenki parempi ja jonninjoutavat valittajat ja kehityksen jarrut loistavat poissaolollaan niin kuntapolitiikassa kuin kuntalaisissakin. Ei ihme että haluaa siirtyä terveempään toimintaympäristöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei siinä mitään ihmeellistä ole. Mikään ei estä ketään omistamasta asuntoa vaikka jokaisessa Suomen kaupungissa. Sillä on väliä minkä ilmoittaa pääasialliseksi asuinkaupungikseen ja mihin veronsa maksaa. Myös Joensuusta löytyy paljon luottamushenkilöitä jotka asuu esim Kontiolahti , Liperi, Outokumpu suunnilta eikä tuossa ole mitään ihmeellistä. Mutta siellä nyt ei muutenkaan tällaisia Lieksan tyyppisiä mielensäpahoittajia niin paljoa muutenkaan olla. Yhteishenki parempi ja jonninjoutavat valittajat ja kehityksen jarrut loistavat poissaolollaan niin kuntapolitiikassa kuin kuntalaisissakin. Ei ihme että haluaa siirtyä terveempään toimintaympäristöön.
Onko siirtymisen syy Pielisen Bio ja todennäköinen konkurssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siirtymisen syy Pielisen Bio ja todennäköinen konkurssi.
Ei. Itse veikkaisin yksinkertaisesti turhautumista valittajiin ja kommunistiselle aikakaudelle jääneeseen hallintojärjestelmään joka ei saa mitään uudistusta aikaiseksi. Yhteiseen hiileen puhaltamisen henki puuttuu koko nykyisestä järjestelmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Itse veikkaisin yksinkertaisesti turhautumista valittajiin ja kommunistiselle aikakaudelle jääneeseen hallintojärjestelmään joka ei saa mitään uudistusta aikaiseksi. Yhteiseen hiileen puhaltamisen henki puuttuu koko nykyisestä järjestelmästä.
Höpö höpö kommunistipuheille. Lieksassa on ollut porvarivalta viimeiset parikymmentä vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö kommunistipuheille. Lieksassa on ollut porvarivalta viimeiset parikymmentä vuotta.
Höpöhöpö itselles. Demarienemmistö on ollut niinkauan kuin itse muistan. Viimeimmissä vaaleissa nähtiin historiallinen poikkeama paremmasta mutta nyt taitaa sekin kuivua kasaan ja palataan entiseen kommunisti järjestelmään joten näännytystalkoot jatkukoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloo Lieksa Green Fuel Nordic ja Pielisen Bio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vähän selventää mitä uudistuksia nykyinen hallintajärjestelmä ei saa aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö itselles. Demarienemmistö on ollut niinkauan kuin itse muistan. Viimeimmissä vaaleissa nähtiin historiallinen poikkeama paremmasta mutta nyt taitaa sekin kuivua kasaan ja palataan entiseen kommunisti järjestelmään joten näännytystalkoot jatkukoon.
Ja höpö höpö monta kertaa. Käypä katsomassa kunnan kotisivulta valtuuston paikkajako. Porvarit puhkuu enemmistönä kuten monena aikaisempana kautena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö höpö monta kertaa. Käypä katsomassa kunnan kotisivulta valtuuston paikkajako. Porvarit puhkuu enemmistönä kuten monena aikaisempana kautena.
Kokoomus 3 ja demarit 9 + yks vassari, vihreä ja kristillinen demareita säestämässä. Millähän laskuopilla saat tuosta porvarienemmistöisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus 3 ja demarit 9 yks vassari, vihreä ja kristillinen demareita säestämässä. Millähän laskuopilla saat tuosta porvarienemmistöisen?
Kunnan kotisivuilla valtuuston paikkajako: kepuja ja persuja yht. 19 valtuutettua. Porvari enemmistö Lieksassa. Opetteleppa laskemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412645Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4082161Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201982Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161672Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341652Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211133Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925