Ukrainan tilannetta 2014- 2022 voi kuvata jäätyneeksi konfliktiksi. Tämä sota ei kuitenkaan sellaiseksi muutu.
Venäjälle asetetut pakotteen ovat niin voimakkaita, että Venäjän on pystyttävä lopettamaan sota niin, että Länsi suostuu lopettamaan pakotteet.
Muuttuuko Ukrainan sota jäätyneeksi konfliktiksi?
5
279
Vastaukset
- Anonyymi
Putin ainakin jäätyy aina kun kaikki ei menekään sen fantasian mukaan.
- Anonyymi
Ihmettelen Putinin höpinöitä, Ukraina ei saa liittyä Natoon, mutta jos Venäjä valloittaisi Ukrainan, niin NATO olisi naapurina, Itsellä on muiden maitten sotilaita joukossaan, mutta ei hyväksy, että Ukrainalle olisi. Tai, no syyn kyllä ymmärtää, mutta tuo NATO juttu hymyilyttää
- Anonyymi
Nyt joku varjostaa Nato Tiltun FANTASIA MAAILMAA pahasti.
- Anonyymi
Ei tule jäätynyttä konfliktia vaan Venäjä vie tilanteen loppuun sotilaallisella ratkaisulla koska diplomatia on jo ties monettako kertaa osoittautunut lännelle mahdottomaksi.
Kuinka monta sopimusta ja lupausta on Ukraina ja länsi rikkonut joten jäljellä on vain Suomenkin presidentin, Aleksander Stubbin, näkemys: "Konflikti on ratkaistava taistelukentällä".Mitä sinä höpötät, tiltunen? Sopimukset ja tulitauot on rikkonut Venäjä itse, eivät muut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1545194Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852753Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49976
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23868