Enkeli, jonka kasvoja en nähnyt kirkkautensa läpi, tuli unessa käymään luonani ja vapautti minut adventtikirkon kahleista. Kysyin Häneltä, oliko Hän adventtikirkon enkeli. Hän vastasi: En. Olen Ainoan Oikean Jumalan enkeli.
Silloin ymmärsin, ettei Jumala tarvitse ulkokultaista ja jäsenistöään riistävää oppirakennelmaa Itsensä ja ihmisen väliin. Heräsin ja itkin helpotuksesta.
Enkeli tuli unessa luokseni.
17
479
Vastaukset
- Anonyymi
Suurenmoista JUMALAN HUOLENPITOA, ja armoa niille jotka rakastavat Herraa Jeesusta, ja luottavat hänen lihansa ja verensä uhriin. Ef 1:7 , 10 lähtekää siitä ulos kuten ilm. 18:4 vaatii ja mene heti kasteelle, apost 2:38, 19: 5, niin saat elää kuten Jeesuskin elää benkku
- Anonyymi
nyt perustamaan omaa seurakuntaa ja keräämään tyhmien rahat , näin tämä toimii
- Anonyymi
Siitä vain, Tee niinkuin lystäät mutta kerran olet vastuussa tekosistasi kaikkivaltiaan jumalan edessä, opettajilla ja seurakunnan paimenella on vielä kovempi vastuu kuin seurakunnan jäsenellä.
- Anonyymi
Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen!! Benkku
- Anonyymi
Tämä enkeli ei puhunut Korkeinta vastaan, sillä Ilm 18: 4 kertoo : `` Lähtekää siinä ulos te minun kansani. ettette joutuisi hänen synteihinsä osallisiksi`` Adventtikirkolla on Turun Beetelissä epäjumala, ja Siikasalmella kaksi, nämä kuvat sotivat pyhiä vastaan, lue käskyt. Vain Korkeimman pyhät saavat valtakunnan eivät ne, joilla on jumalan kuvia. Tosi kristitty kokee murhetta ruumiissaan, ja ne epäjumalan kuvat peljästyttävät kristittyä. Jos halutaan varmaa tietoa niistä, , niin ´´ Jos tahdot päästä elämään sisälle, pidä käskyt``
Ja valtakunta ja valta annetaan ja valtakuntien voima kaiken Taivaan alla annetaan Krorkeimman Pyhien kansalle Hänen Valtakuntansa on iankaikkinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat häntä, ja ovat hänelle alamaiset! `` Älä tee itsellesi jumalan kuvaa... ``Oi Herra, sinä suuri ja peljättävä Jumala, joka pidät liiton ( ne 10 käskysanaa), ja säilytät laupeuden niille, jotka sinua rakastavat ja noudattavat sinun käskyjäsi`` Mitenkä lepytätte Herran? Benkku- Anonyymi
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Hienostipa Paholainen petti aloittajan.
- Anonyymi
Paholainen tekeytyi valkeuden enkeliksi kuten Raamatussa on ennustettu ja aloittaja meni helppoon koska ei tunne kirjoituksia.
Ikävä juttu.
- Anonyymi
Minulle ilmestyi enkeli yöllä valkoisessa loistavassa läpikuultavassa asussa.
Hänen muhkeat rintansa ja nänninsä paistoivat läpi asun ja kaunis tumma kolmio kertoi minulle sen, mihin suuntaan minun tuli mennä ja mitä tämä ilmestys tarkoitti.
Taivaallinen kokemus jatkui aamun sarastukseen asti.- Anonyymi
Käsittääkseni enkelit ovat miehiä muistuttavia, joten en usko uneesi. Aloittajan unikokemus on vaikuttava. Noin Jumala lähestyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni enkelit ovat miehiä muistuttavia, joten en usko uneesi. Aloittajan unikokemus on vaikuttava. Noin Jumala lähestyisi.
Höpöhöpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaan enkelit on naisia, isorintaisia ja kauniita muodoiltaan, sekä aina valmiina.
Helvetin enkelit on rumia ja karvaisia miehiä.
- Anonyymi
Mukava kuulla että noistakin piireistä pääsee joku vapaaksi.
- Anonyymi
Adventismin aivo-orjuudesta ei pääse helpolla eroon, jos sille pahuudelle on antanut pikkusormensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adventismin aivo-orjuudesta ei pääse helpolla eroon, jos sille pahuudelle on antanut pikkusormensa.
Uskon sen että ei helpolla
- Anonyymi
Oliko Jeesuksella rinnat?
Raamattu kun kertoo, että nuori Johannes makasi Jeesuksen rintoja vasten illallisella. - Anonyymi
Pääasia että pääsit sieltä vapaaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972