Minun fantasia on se että pääsisin joskin mukaan ryhmä orgioihin.
Jossa olisi vähintään kuusi miestä, nuoria ja vanhoja, enemmänkin saisi olla, juna kiinnostaisi kokeilla.
Mikä on hurjin fantasiasi?
21
602
Vastaukset
- Anonyymi
No en tiedä ryhmäjutuista. Mut runkatessa seisaaltaan voisi edessä olla nainen alasti joko jalkojensa päällä istumassa...odottamassa joko lastia suuhunsa tai nuolemassa palleja. Myös sormen työntely peppuuni voisi olla ihanaa....
- Anonyymi
Nainen dominoimassa mua ja panisi strap onilla 🙈
- Anonyymi00009UUSI
Sikailua
- Anonyymi
Sillä lailla. Olipa "hurjia" fantasioita, nainen vetämässä sträppärilla persuksiin ja sitä edeltävä on ihan tavallinen lopetus viikonlopulle.
Voi luoja mitä paskaa ja mielikuvituksen puutetta. Ei ihme ettei tähän maahan enää lapsia synny kun pojat ei näköjään osaa niitä edes tehdä.
Nyt saatanan nysvät kaivatte sieltä muistipankeistanne jotain oikeasti hurjempaa kuin "ritari valkoisella ratsulla kuun valon valaisemalla rannalla", tai "nahkakuteet päällä ruoskimassa jotain pepulle".
Televisiossa tuollaista sontaa näytetään uskovaisille päiväsaikaan koska se. ei. ole. hurjaa!- Anonyymi00018UUSI
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00005UUSI
Että pääsisin nussimaan siskoani hänen miehensä nussien samalla minua perseeseen
- Anonyymi00011UUSI
Työnnä löylykauha perseesees paskatykki
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hähähää mitäs olet löylykauha perseessäsi paskatykki. Onhan se nyt niin tuon jutun tiedät vain itsestäsi vajakki,
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00006UUSI
Julkisilla paikoilla kiimaisen ja halukkaan naisen kanssa.
- Anonyymi00012UUSI
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vain unelmissas eunukki
Oletko aivan tyhmä? Fantasiaahan tässä kysyttiinkin. 🤣🤣🤣
Saisin antaa miehelle suuhoidon laukeemiseen asti.
- Anonyymi00008UUSI
exukm kirjoitti:
Mies sais nussia mua suuhun loppuun. Mielellään ukm. 66v. jkl
Olisit S.joella saisit ottaa suihin M 58
- Anonyymi00020UUSI
Sinähän se omas tiedät. Siitä ei ole siis muuhun.
pukeutuneena täysin kumiin , sellainen naisten kuminukke asupäällä isot tissit ja perukkin , ja että olisin sitten miesten joukkopanon kohteena
- Anonyymi00007UUSI
Himoksella saat toteuttaa,jos uskallat pukea kumiasun päälle.nahka korsetti kiihottaa monia ,villiä menoa välillä.
- Anonyymi00015UUSI
Nauti ja hanki tauti hönö
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nauti ja hanki tauti hönö
No miltä se nyt hönö susta tuntuu. Onko kivaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506