Ko alus on ollut ihan kulttuurisestikin arvokas, liittyen tampereen lähimatkailuun ja nyt olisi aika alkaa sen aluksen kunnostus projekti, sillä tampere kasvaa koko ajan hurjaa vauhtia ja siten tarvetta lähi matkailuun vesitse on tulevaisuudessa varmasti. tampereen suurentuva väestö takaa asiaks pohjan riittävyyden tuohon matkailuun ja ainahan voi asiaa kehtittää kuten varmasti tuleekin.
Tuollainen isohko alus on kallis ostaa uutena ja kallis se on korjatakin mutta varmasti halvempi kuin osata uusi..
M/S Tampere aavelaiva
5
899
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki muiden rahoilla tehty olisi mukavaa, laivan kunnostuskin.
Kukaan ei tyrmää ajatustanne aluksen kunnostuksesta, mutta sen verran hyvin sosialismi puraisee Suomessa, että väki vähenee kummasti kun sitä rahaa pitäisi löytyä.- Anonyymi
Taas jotain vinksahtanutta puhetta sosialismista.
- Anonyymi
Tuolaisen laivan kunnostus on hyvä idea ja takuulla on käyttöä, nimittäin sitä enemmän mahdollisuuksia mitä paremmassa kunnossa alus on.
- Anonyymi
Mikäs siinä laivassa nyt sitä aavetta on?
- Anonyymi
Olisi pitänyt aikanaan huolehtia paremmin eikä päästää sitä ränsistymään. Nyt kun se on ollut oman onnensa nojassa niin vandaalit ovat rikkoneet kaiken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716