Olisko hyviä ehdotuksia "how the tables are turned" sanonnalle.
Entisessä twitterissä näin miten jokun vääräleuka oli jo muokannut sen muotoon "how the tanks are turned" koskien Kurskin alueen rintamalinjojen muutoksia.
Kääntyneet pöydät
8
742
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen aina mieltänyt tuon yksinkertaisesti, että "tilanne on muuttunut".
Eikös sanonnalla viitata sellaiseen?- Anonyymi
Kovin on lievä tulkinta. Oikeastihan tuo tarkoittaa, että osat ovat vaihtuneet (päinvastaisiksi kuin aiemmin). Sanonta tulee lautapeleistä (esim. backgammon), joissa pelien välillä pelilautaa on käännetty eli oma ja vastustajan lauta (table) siis vaihtavat paikkaa.
- Anonyymi
Siis että pöydät on käänetty siivouksen ajaksi niin että jalat sojottaa ylöspäin. Näinhän ravinteleissa jms paikoissa tädit tekevät saadakseen lattian puhtaaksi.
- Anonyymi
"Siis että pöydät on käänetty siivouksen ajaksi niin että jalat sojottaa ylöspäin. Näinhän ravinteleissa jms paikoissa tädit tekevät saadakseen lattian puhtaaksi."
Ja höpön pöpö. Tuolit voidaan nostaa pöydälle jalat ylöspäin siivouksen ajaksi.
Mitenkä aiot siivota lattian, jos pöytälevy on lattiaa vasten?
- Anonyymi
Jalkapöytä on nyrjähtänyt ja kääntynyt sojottamaan taaksepäin.
Muutama kuukausi kipsissä niin kyllä se siitä kainalosauvojen tukemana. - Anonyymi00007
Nythän pöytä on jämähtänyt paikalleen, eli ”the tables are not turning anywhere”. Se on seisova pöytä.
- Anonyymi00008
Osat ovat vaihtuneet.
- Anonyymi00009
Jos pöytä on ”kääntynyt”, paikalla voi olla ammattimainen kääntäjä, joka kääntää pöytiä toisinpäin sen sijaan, että kääntäisi tekstiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427