Keväällä se tapahtui: isosta takapuolesta tuli yhtäkkiä muotia. Runsas takamus näkyy nyt muodissa, musiikissa ja viihdekulttuurissa.
Taviksetkin antoivat takapuolensa näkyä: pakaranmyötäisten leggingsien kanssa alettiin pukea lyhyitä napapaitoja.
Pyllykulttuurissa on iloa ja leikkiä, joka meiltä puuttuu.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002671214.html
Iso peppu on pop
26
646
Vastaukset 26
- Anonyymi
🤮🤮🤢
- Anonyymi00016
Jos oliskin tiimalasi, mutta kun se barbamama... 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
- Anonyymi
Mikään ei ole hyvä ja ennen pilkattiin isoja takamuksia, nyt muotia
- Anonyymi
Muistaakseni verrattiin leivinuuniin
- Anonyymi
Toiset naiset pilkkasivat kun niillä ei ollut suurta kaunista peppua.
- Anonyymi
näin oli eli setsemän leivän uuni
- Anonyymi00009
Isot peput ovat todella ihania. Varsinkin kauppakekuksissa.
- Anonyymi00015
Rekkamiehen pastillit nam nam
- Anonyymi00011
Minulla on vaaleat, ohuet ja joustavat neulehousut. On mukava kun miehet huomaavat.
- Anonyymi00012
Minulla on muita äänekkäämpi perse , soundi vaihtelee ruokavaliosta riippuen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla on muita äänekkäämpi perse , soundi vaihtelee ruokavaliosta riippuen.
Onko sinun seksuaalinen identiteetti hukassa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko sinun seksuaalinen identiteetti hukassa?
Ei oo m*lkku koskaan tuntunu miltään pakaroissa.
- Anonyymi00013
Prööt prööt! Pieruun ei voi luottaa!
- Anonyymi00014
No ei ole hyvä jos on naisella rasvaper.e
- Anonyymi00017
Kaikki miesten suosimat sivustot ovat täynnä isopeppuisia naisia. Miehet eivät pidä laihoista naisista.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaikki miesten suosimat sivustot ovat täynnä isopeppuisia naisia. Miehet eivät pidä laihoista naisista.
Isot peput tuottavat ihailua ja iloa elämään.
- Anonyymi00021
Naiset on ääliöitä! Olen itsekin nainen, mutta minua ei viedä kuin pässiä narussa. Kyllä korvien välissä pitää olla sen verran älliä, ettei lähde mukaan kaiken maailman kotkotuksiin. Minulla ei ole tarvetta saada huomiota kuolaavilta miehiltä.
Säännöllinen treeni ja oikea ruokavalio pitää kropan sellaisena, kuin sen terveellä ihmisellä kuuluukin olla. - Anonyymi00022
NAISET KUN RAUTALANGAN VARJO JA PUVAT IMATRAN VOIMASTA HYI HELVETTI. PITÄÄ SYYVÄ RAUTAA JA PASKANTAA TERÄSTÄ.
- Anonyymi00024
Miksihän mun naisella ei oo isoa perää..
- Anonyymi00025
Sen saa syömällä ja jumppaamalla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sen saa syömällä ja jumppaamalla.
Siis eikö istumalihakset kasvakaan istumalla?!
- Anonyymi00027
Ehkä sillä on aivot kasvanu perseen tilalle.
- Anonyymi00031
Parasta on kun anusreikä näkyy trikoiden läpi.
- Anonyymi00032
Isosta perseestä ei ole muuta kuin haittaa.
- Anonyymi00033
Lämmin ja tukeva istua.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501032
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176717Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28563Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36507Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11462Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät332455- 29445
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19436- 16427
Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13422