Keväällä se tapahtui: isosta takapuolesta tuli yhtäkkiä muotia. Runsas takamus näkyy nyt muodissa, musiikissa ja viihdekulttuurissa.
Taviksetkin antoivat takapuolensa näkyä: pakaranmyötäisten leggingsien kanssa alettiin pukea lyhyitä napapaitoja.
Pyllykulttuurissa on iloa ja leikkiä, joka meiltä puuttuu.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002671214.html
Iso peppu on pop
23
628
Vastaukset
- Anonyymi
🤮🤮🤢
- Anonyymi00016
Jos oliskin tiimalasi, mutta kun se barbamama... 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
- Anonyymi
Mikään ei ole hyvä ja ennen pilkattiin isoja takamuksia, nyt muotia
- Anonyymi
Muistaakseni verrattiin leivinuuniin
- Anonyymi
Toiset naiset pilkkasivat kun niillä ei ollut suurta kaunista peppua.
- Anonyymi
näin oli eli setsemän leivän uuni
- Anonyymi00009
Isot peput ovat todella ihania. Varsinkin kauppakekuksissa.
- Anonyymi00015
Rekkamiehen pastillit nam nam
- Anonyymi00011
Minulla on vaaleat, ohuet ja joustavat neulehousut. On mukava kun miehet huomaavat.
- Anonyymi00012
Minulla on muita äänekkäämpi perse , soundi vaihtelee ruokavaliosta riippuen.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla on muita äänekkäämpi perse , soundi vaihtelee ruokavaliosta riippuen.
Onko sinun seksuaalinen identiteetti hukassa?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko sinun seksuaalinen identiteetti hukassa?
Ei oo m*lkku koskaan tuntunu miltään pakaroissa.
- Anonyymi00013
Prööt prööt! Pieruun ei voi luottaa!
- Anonyymi00014
No ei ole hyvä jos on naisella rasvaper.e
- Anonyymi00017
Kaikki miesten suosimat sivustot ovat täynnä isopeppuisia naisia. Miehet eivät pidä laihoista naisista.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaikki miesten suosimat sivustot ovat täynnä isopeppuisia naisia. Miehet eivät pidä laihoista naisista.
Isot peput tuottavat ihailua ja iloa elämään.
- Anonyymi00021
Naiset on ääliöitä! Olen itsekin nainen, mutta minua ei viedä kuin pässiä narussa. Kyllä korvien välissä pitää olla sen verran älliä, ettei lähde mukaan kaiken maailman kotkotuksiin. Minulla ei ole tarvetta saada huomiota kuolaavilta miehiltä.
Säännöllinen treeni ja oikea ruokavalio pitää kropan sellaisena, kuin sen terveellä ihmisellä kuuluukin olla. - Anonyymi00022
NAISET KUN RAUTALANGAN VARJO JA PUVAT IMATRAN VOIMASTA HYI HELVETTI. PITÄÄ SYYVÄ RAUTAA JA PASKANTAA TERÄSTÄ.
- Anonyymi00024
Miksihän mun naisella ei oo isoa perää..
- Anonyymi00025
Sen saa syömällä ja jumppaamalla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sen saa syömällä ja jumppaamalla.
Siis eikö istumalihakset kasvakaan istumalla?!
- Anonyymi00027
Ehkä sillä on aivot kasvanu perseen tilalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644