Nainen, mitä jos törmätään toisiimme

Anonyymi-ap

vaikka nurkan takaa ja kaadumme molemmat maahan, sinä alle ja minä päälle. Ja sitten kun huomaan mitä on tapahtunut ja kenet kaadoin, niin saan sydärin ja joudut antamaan tekohengitystä. Herään jossain välissä, ja luulen sinun suutelevan, saatuani siitä shokin kuolenkin.

19

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elvytän deffalla rakas sinut. Et todellakaan kuole kun vasta sinut löysin.

• En kyl vois antaa tekohengitystä koska jos noin kävis niin mä kuolisin jo siinä kaatuessa kun löisin pääni katuun. Ja jos en siihen niin muuten kuitenkin.

• Anonyymi

Sivusta. Nyt unohdit, että sulla oli moottoripyörä kypärä päässä, ku olit hetkeä aiemmin noussut kyydistä pois? Se pelasti sut tukalasta tilanteesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta. Nyt unohdit, että sulla oli moottoripyörä kypärä päässä, ku olit hetkeä aiemmin noussut kyydistä pois? Se pelasti sut tukalasta tilanteesta.

Kiitos sulle sieltä sivusta kun kerroit tän.
        Mutta silti jos jäisin alle niin se ei olis hyvä juttu.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Kiitos sulle sieltä sivusta kun kerroit tän.
        Mutta silti jos jäisin alle niin se ei olis hyvä juttu.

Joo, eihän noi ole koskaan hyvästä, varsinkin jos toinen painaa lähes tuplaten enemmän kuin alle jäänyt?

• Anonyymi

Jos yhtään lohduttaa niin shokkiin ei aina kuole, vaikkakin vaan ihan pienenpieni mahdollisuus.

• Anonyymi

Ei, minäkin elän vaikka sain toissavuotisen rajub kolarin jälkeen sokin. kun olin soittanut hätäkeskukseen moottoritien esteistä, niin sitten aloin tärisemään kuin haavanlehti ja pumppu hakkasi ihan omia rytmejä. Menin kyllä tunnollisena työntekijänä töihin, kun olin saanut ilmoitettua että tulen myöhässä.

• Anonyymi

The end

• Anonyymi

Nyt oli niin huikeeta katastrofiajattelua, että pakko antaa ablodit 👏👏
      Olen niin onnellinen, että juuri tänä iltana, tähän aikaan poikkesin tänne näitä lukemaan.

• Anonyymi

Yhdyn kanssasi.

• Anonyymi

Jos hän kaatuu päälleni. Niin luultavasti kuolen siihen.

• Anonyymi

😅😅😅

• Anonyymi

Siksi kun olen aika iso ja sinä aikas pikkuinen.

• Anonyymi

Kävin tämän kurssin keväällä, jään odottamaan nurkan takana 😁

• Anonyymi

Just...yrität saada jotain paskahalvausta jollekkin naiselle että pääset elvyttämään🤣😱
        Mua ei kyllä yllätä mikään et muhun toi ei tepsi🤣

• Anonyymi

Jos olisit joku johon en koe yhtään vetovoimaa, niin kokemus olisi kuin kauhu-komediasta. Kuolisin takaraivoni verta vuotavana kauhusta kankea ilme kasvoillani eteesi.
      Olenko flirttaillut sulle livenä? Jos en, niin ehkä kauhuskenaarioihin on ainesta.

• Anonyymi

Voidaan testailla vähän tekohengitystäkin oot niin tärkeenä aina 😌oisit varmaa hyvä tos😏 sulone

• Anonyymi

Tähän sopii nykyaikaistettu Pikku-Kalle vitsi.

Pikku-Kalle ja Pikku-Maija kaatusivat. Kun Kalle makasi Maijan päällä, Maija sanoi:
      Saat mitä haluat.
      Ai, mitä vaan?
      Niin, ihan mitä vaan. Saat.
      Hmmm. SIt mä ottasin ton LV-käsilaukun.

• Anonyymi

Ei me törmätä ku unissa jos sittekää..
      Ollaa ihan eri kiertoradoilla kaukana toisistamme.
      Toki se on mahdollista että elämä voi myöhemmin kultaa meidät samaan ympäristöön
      Minä lähden nyt tauolle ... heippa.
      Naiselta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe