vaikka nurkan takaa ja kaadumme molemmat maahan, sinä alle ja minä päälle. Ja sitten kun huomaan mitä on tapahtunut ja kenet kaadoin, niin saan sydärin ja joudut antamaan tekohengitystä. Herään jossain välissä, ja luulen sinun suutelevan, saatuani siitä shokin kuolenkin.
Nainen, mitä jos törmätään toisiimme
19
498
Vastaukset
- Anonyymi
Elvytän deffalla rakas sinut. Et todellakaan kuole kun vasta sinut löysin.
En kyl vois antaa tekohengitystä koska jos noin kävis niin mä kuolisin jo siinä kaatuessa kun löisin pääni katuun. Ja jos en siihen niin muuten kuitenkin.
- Anonyymi
Sivusta. Nyt unohdit, että sulla oli moottoripyörä kypärä päässä, ku olit hetkeä aiemmin noussut kyydistä pois? Se pelasti sut tukalasta tilanteesta.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Nyt unohdit, että sulla oli moottoripyörä kypärä päässä, ku olit hetkeä aiemmin noussut kyydistä pois? Se pelasti sut tukalasta tilanteesta.
Kiitos sulle sieltä sivusta kun kerroit tän.
Mutta silti jos jäisin alle niin se ei olis hyvä juttu.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Kiitos sulle sieltä sivusta kun kerroit tän.
Mutta silti jos jäisin alle niin se ei olis hyvä juttu.Joo, eihän noi ole koskaan hyvästä, varsinkin jos toinen painaa lähes tuplaten enemmän kuin alle jäänyt?
- Anonyymi
Jos yhtään lohduttaa niin shokkiin ei aina kuole, vaikkakin vaan ihan pienenpieni mahdollisuus.
- Anonyymi
Ei, minäkin elän vaikka sain toissavuotisen rajub kolarin jälkeen sokin. kun olin soittanut hätäkeskukseen moottoritien esteistä, niin sitten aloin tärisemään kuin haavanlehti ja pumppu hakkasi ihan omia rytmejä. Menin kyllä tunnollisena työntekijänä töihin, kun olin saanut ilmoitettua että tulen myöhässä.
- Anonyymi
The end
- Anonyymi
Nyt oli niin huikeeta katastrofiajattelua, että pakko antaa ablodit 👏👏
Olen niin onnellinen, että juuri tänä iltana, tähän aikaan poikkesin tänne näitä lukemaan.- Anonyymi
Yhdyn kanssasi.
- Anonyymi
Jos hän kaatuu päälleni. Niin luultavasti kuolen siihen.
- Anonyymi
😅😅😅
- Anonyymi
Siksi kun olen aika iso ja sinä aikas pikkuinen.
- Anonyymi
Kävin tämän kurssin keväällä, jään odottamaan nurkan takana 😁
- Anonyymi
Just...yrität saada jotain paskahalvausta jollekkin naiselle että pääset elvyttämään🤣😱
Mua ei kyllä yllätä mikään et muhun toi ei tepsi🤣
- Anonyymi
Jos olisit joku johon en koe yhtään vetovoimaa, niin kokemus olisi kuin kauhu-komediasta. Kuolisin takaraivoni verta vuotavana kauhusta kankea ilme kasvoillani eteesi.
Olenko flirttaillut sulle livenä? Jos en, niin ehkä kauhuskenaarioihin on ainesta. - Anonyymi
Voidaan testailla vähän tekohengitystäkin oot niin tärkeenä aina 😌oisit varmaa hyvä tos😏 sulone
- Anonyymi
Tähän sopii nykyaikaistettu Pikku-Kalle vitsi.
Pikku-Kalle ja Pikku-Maija kaatusivat. Kun Kalle makasi Maijan päällä, Maija sanoi:
Saat mitä haluat.
Ai, mitä vaan?
Niin, ihan mitä vaan. Saat.
Hmmm. SIt mä ottasin ton LV-käsilaukun. - Anonyymi
Ei me törmätä ku unissa jos sittekää..
Ollaa ihan eri kiertoradoilla kaukana toisistamme.
Toki se on mahdollista että elämä voi myöhemmin kultaa meidät samaan ympäristöön
Minä lähden nyt tauolle ... heippa.
Naiselta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735