Huipulla Orpo skandaali todisti jälleen kerran.
Oma Lompakko on maajussienkin isänmaalllisuuden edellä.
Kokkareille ja junttipaskapersuille omahyvä on aina kaikkein tärkeintä.
11
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kesänä 1917 se nähtiin.
Kokkarien johdolla vasemmistoenemmistöisen eduskunnan Suomen ensimmäinen itsenäisyysjulistus torpattiiin Kerenskin väliaikaisen porvarihallituksen siunatessa petturuuden. - Anonyymi
Kenellä oma lompakko ei olisi kaiken edellä?
- Anonyymi
Aidoilla Jeesuksen seuraajilla!!!
Heitä on ehkä jossain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä on ehkä jossain.Ja Buddhalaiset munkit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä on ehkä jossain.Totta
- Anonyymi
Demarilla käsi aina muiden taskussa! Kun ei itse viitsi ansaita, voi vaikka varastaa, niinkuin nakkiamanda Palo ynnä muut lokkialmat ja muut siipeilijä sosialistit. Aikuiset ihmiset loisivat muiden, työtätekevien ansioilla, napostelevat mm eläkeläisten ja pienituloisten lapsiperheiden pöydästä. Vastenmielisiä parasiitteja!
- Anonyymi
Piispojen palkkaluokat ovat saatanan kaukana Jeesuksen varoista!
- Anonyymi
Orpolla tuli arvovalinnan paikka eteen. Asettaakko poliittinen oman lärvin esittely vai perhe etusijalle. Perhe voitti. Lakia tuossa ei rikottu.
Lakia rikkoi sensijaan demari virkamies, joka kerää lahjuksia thaimaalaisia marjanpoimijoita hyväksikäyttäviltä rikollisfirmoilta.- Anonyymi
Demarien Bemareihin mennöö rahhoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarien Bemareihin mennöö rahhoo.
Demarin bemari ja persun mersu.
- Anonyymi
Mitäh, eiks sitä rahaa jaetakaan kaikille, kuin demarien aikaan? Onko mentävä töihin? Voi ei, en kestä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136