On hyvä että loisivilta ploisilta otetaan eläkkeet pois. Eläkettä voi saada tulevaisuudessa vain ne jotka ovat tehneet töitä vähintään 40v ajan. Onnittelemme hallitusta että se on laatimassa ko määräykset !!!!
Määräykset astuvat voimaan ensi vuoden alussa, alustavien ennakkotietojen mukaan mahdollisesti jo 03.03.2025,
ELÄKEMÄÄRÄYKSET MUUTTUMASSA, IHAN KOKONAAN;
Anonyymi-ap
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ei ole mitään tekemistä, niin ainahan voi tulla kirjoittelemaan tänne trollauskirjoituksia.
- Anonyymi
omia röitä 40v 🤣
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
Tulevaisuudessa eläkkeen menettää myös, jos erehtyy tulevaisuuden ennustuksissaan
- Anonyymi
Ei kannata hankkia lapsia jos vaikka joutuvat työttömiksi ja sen jälkeen eläkkeettömiksi; turhiksi ja mitättömiksi ihmisiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726