On aika kertoa kesäkuulumisija innostuneesti

Anonyymi-ap

Kerro mitä aattelit keällä, millainen tunne jäi mieleen ja sen senmoista mitä vaan mieleen tulee. Olen ollunna aina vähän huonommin mökillisellä viihtyvä tapaus. Muistan nuoruujesta kuinka ajoin pitkän matkallisen mökillisille ja olin innostunut, mutta jo 2h päästä kyllästytti kun katteli ympärilleen hiljaisuujessa.

Tänä vuonna nautin eniten mökkeilystä 2viikkoa maaseuvulla. Viihtymällä viihjyin! Outova!

Mietin mökille ajajessa ja mökillä jatkoin sen ajattelemista ja nyt hoimassakin vielä mietin kuinka monta erinlaista mökkipaikkaa Suomessakin on. Jollakin mökkimatka on lyhyjenpi kuin mulla, jollakin ehkää suunnilleen yhtä pitkä ajomatka. Lähimökkinaapurustossa oli Veitsistä asti joka kesä tuleva pariskunta. Niillä on tosi pitkä matka tulla Suomeen. Taii maalaistalohan se on mitä mökeiksi kutsun mutta kuijenkinsa. Se rouva on on n.70v ja suomalainen, ukko veitsiläinen. Aika jännä.

Olsi paljon kerjottavaa, muta on pakko johonkin suppekjaaseen, johonkin juttuseen vaan keskittyä että saan sen sanottua. Aijon palata mökkijutteluihin usejasti vielä Jeesuksessa tänä vuanna kun asijaa on ihan Öljyvuorellisesti kerrottavalliseksi. Kirkaisen vain nyt että IIIIK. Se kuvastaa kuinka paljon kerrottavaa on ja kuinka innostunut olen ne kaikki kertomaan, mutta kun en saa sanottua nyt kerralla.

Mulla on änpärillinen uusija perunoita. Viikko sitten pellosta kerättyjä. Voiko niit kutsua uusiksi perunoiksi enää? Maku ei ollut yhtä "notkea" kuin just pellosta ylöstenmattuina kuokallisuujessa iskuisuujessa silmänräpäyksellisyyjessävyllisteisyyjessä.

Katselin sattumalta Ukrainassa asuvan ukrainalaisen naisen vijeoita joitakin ja huomasin että mehän ollaan monellisessa asijassa samiksija!!! Meinasin hälle konmentoijakin että tiijätkös sie mitä. Oun laskenut jo 14 sellaista asijaa, jotka ovat samanlaiset kuin sulla ja mulla. Se on harvinaista. Hän tekee vijeoita juutupeen nimillisyyjeksellisyyjessä: Think Ukraine. On se jänä kyl joo. Hänkin touhujaa mökkielämää. Hänkin asuu maansa pääkaupunkissa. Mutta missä kylässä on hänen mökkinsä sitä en ole vielä saanut selville. Autokin hällä on ja tekee matkansa autollamökille. Hänestä mökkielämä on suunnilleen samankaltaista kuin minustakin. Hän on ahkeranpi tekemään mökillä erilaisija rojekteja kuin minä, mutta mökillisyteni ei olekaan lähes laho kuten hänellä on. Hän on kristitty kuten minäkin. Hän vaikuttaa sanken ihanalta ihmiseltä. Minäkin lienen sellainen. Olen saanut joitakin puutarhatoimintavinkkejä ensi kesälle kun katselin hänen touhujaansa. Se, miten saa weedsit pysymään poissa "ruokaruohosta " erillään niin sille vinkille mulla on käyttöäa ja voin sen toteuttaa. Hänellä on ihanat silmät ja sen tiijän että mullakin on. Hällä on ihanat ilmeet naamallaan ja mullakin on ihanat ilmeet naamalla.

Ottaisinko vaimokseni?

En.

Ottaisin vain jos Herra käskisi ottamaan. Miksen? Koska mä haluan saaja lapset itsetekeminäni vaimoni kanssa. En niin että vaimo on ollut jo jonkun vaimona ja jäänyt leskeksi ja kahden pojan yksinhuoltajaksi.

Ihailen "jostain syystä" häntä suuresti. Samiksisuus vai se kuinka hän on unelmijen äiti lapsilleen. Unelmaluonne ja unelma ihminen eli kristitty, "säteilemällä sun kaunokaisen silmäs tuikkii kuin tähjet taivaallisella....". Onneksi ei ola sotan suhteen samiksija. Hän joutuu kestämään sodapainetta. Mä saan olla rauhassa miettimättä milloin luoti osuu otsaan tai pommi räjäyttee mut kilon paloiksi tai vaikka jaahelihaks.

https://www.youtube.com/watch?v=vhiE1vsWL8s

Selef Urge

0

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
        Ikävä
        51
        1673
      2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
        Ikävä
        62
        1612
      3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
        Maailman menoa
        10
        1178
      4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
        Ikävä
        60
        981
      5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
        Ikävä
        49
        954
      6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
        Ikävä
        41
        765
      7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        118
        627
      8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
        Ikävä
        86
        620
      9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
        Ähtäri
        32
        597
      10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
        Ikävä
        38
        556
      Aihe