Gloryhole kotona käytössä

Anonyymi-ap

Koska asumme vanhassa omakotitalossa väleällä asuinalueella ja pihapiirissä pitkä ulkorakennus osin lämpimänä talli tilana ja pitkästi varasto autokatos tilaa. Lämpimässä tilassa on auto talli alaa reilusti ja senpä vuoksi siellä on keittiö yms oleilutilaakin ja wc siivouskemikaali varasto. vaimo silloin tällöin myös tallilla pihan poikki käy katsomassa ukkoaan ja osin myös tekeekin autoiluun liittyviä juttuja polttimonvaihtoja ja myös öljynvaihdot sujuu yms hyvin. Kalenteri on tietysti pimukalenteri aina yms rekvisiittaa. Silloin tällöin myös paineet kasvaa esim vaimon vahatessa autoa pyllyn heiluessa kiilloituksen tahtiin ja pikapano on valmis. Koska emme ole jumiutuneet yhteen ja ainoaa asentoon vaan kaikenlaista ollaan vaihtelun vuoksi kokeiltu vuosien mittaan niin itse tein koti gloryholen varaston ja wc:n seinään ! Levy on vain joku vanha kivilevy tyyppinen kosteudenkestävä ja vain tuo levy erottaa wc ja varasto tilan. Joku joskus tehnyt pikaratkaisun ja hyvinhän se on toiminut ja siistin valkoinen väri vain pinnassa. Koska levy on raskasta tavaraa ja tukeva niin reikä seinään rasiaporalla ja reunojen siloittelu niin sehän oli siinä. Vaimo ensin ihmetteli että reikäseinässä mutta kun sanoin että odotas hetki ja menin varastoon ja pehmeä kalu tuli reiästä ulos niin jo vaimo syttyi. Oli muuten outo jännä tunne kun seinän takaa alkoi joku kalua käsitellä,voin vakuutta että eka kerta oli jännän kiihottavan epäuskoista. Sitä on silloin tällöin harvoin käytetty ja kiva lisä aina joskus. Mutta varsinainen källi oli kun eräänä kesäiltana tallissa oli kaveri mukana auto ruuvailussa iltamyöhään. vaimo viestitteli että kyllä menee myöhään ja oli jo aiemmin vihjaissut että pitäisi peitto heilua tänä iltana mutta jotenkin se aika vain meni ja vietsiä tuli. Luin viestin ja kaverille luin viestin ja että nyt sopisko jos mennään tuonne varastoon ja yhdessä HUOM! ollaan 100% heteroita ja viestittelen vaimolle että tule ensin käymään esilämmittelyssä gloryholella. Viesti kilahti että tulee saman tien. Nyt tuli kiire mennä varasto komeroon kumpikin ukko ja kaveri olikin intoa täynnä nuorempikin on. Ei siinä tarvinnut selitellä vanhojen tuttujen sen enempää että mitä nyt tapahtuu kun jo paljon aiemmin oli ollut juttua tuosta wc seinään ilmestyneestä aukosta. Vaimo ei tiennyt siis kaverista tallilla mitään ja kaverin auto oli onneksi näkymättömissä nurkan takana. Musiikki soi kuten tallissa aina aika lujalla ja vaimo tuli talliin ja suunnattiin heti tiloihimme eli kaveri oli luikahtanut piiloon varastoon. Wc valo syttyi ja varastossa pimeää. Vaimon käsi mahtuu aukosta juuri ja juuri ja nyt ilmestyi käsi hapuilemaan kalua! Sijoitin oman kaluni vaimon käteen ja hyväily alkoi ja tuntuipa se hyvältä. Outoa oli kun kaverini siinä vieressä katseli puuhaa. Vaimo hyväili minua ja huomasin kaverini kalun myös seisovan jo pelkästä katselusta ja mitä tapahtuukaan. MUTTA ylläri oli että ei helevetan helevata 5cm pidempi kuin itselläni ja oma 15cm ja himpun verran paksumpi,olin kade olin niin kade. Nielaus ,huomaakohan vaimo eron heti ja mitä siitä seuraa oli ajatuksena. No kiimoissamme jatkettiin kuitenkin ja vetäsin itsäni irti vaimon kädestä ja tarjosin sormea tilalle ja eihän se käynyt jo odottavalle vaimolle käteen mutta pika ajattelin että josko se hieman sotkee vaimon hoksaamista kun seuraavaksi tönäsin kaveria tilalle ja pistorasian himmeän yövalon hämyssä näin kun vaimon käsi puristui kaverin kalun ympärille ja liikuttelu alkoi ihan samoin. Huh onneksi vaihto meni tähän asti ihan hyvin. Kaveri oli onnensa kukkuloilla ja eipä ihme. Oltiin hangon keksinä kumpikin hämärässä varastossa ja vaimo ei tainnut tosiaan tietää mitään. Hetki kului vielä vaimon puristellessa kaverini kalua ja sitten käsi katosi seinän aukkoon. Tiesin että nyt on kalun vuoro sukeltaa aukkoon ja seinä kutsui minua. Samassa hetkessä tunsin käden kalullani joka ohjasi vaimon liukkaaseen pilluun tumppini. Vaimo liikutteli itseään ja tunsin sormien hiplailevan klitorista samalla. Kaverini odotti vuoroaan ja hetken kuluttua olin valmis vaihtoon ja teimme pikaisen liikkeen ja pam kaveri löi otsansa seinälevyyn. Kokemattomuus näkyi mutta ilmeistä päätellen kalu oli jo sukeltanut koloon. taas jännätti että miten vaimo reagoi mutta kevyt jumpsutus vaimon pukkiessa pyllyään levyyn alkoi, kaikki hyvin huh. Puuhastelimme vielä tovin ja vaimo katosi äkkiä ja poistui taloomme. Jäimme talliin vielä toviksi rauhoittumaan ja kaverin vain harmitellessa ettei ihan ehtinut tulla vielä no katsotaan jatkoa myöhemmin. Hispsin sisälle kotiin ja vastassa oli vaimo kysyen että kuka se oli nielaus sanoin että eräs hemmo vaan. Kysyin vaimolta heti perään että ykkäsitkkö kuitenkin ja leppoisa vastaus olikin odotettu että tykkäsin ja paljon ja odottaa uusintaa pikapuoliin! Menin suihkuun ja vaimoa tenttaamaan että miten pidempi tuntui ? vaimon vastaus oli että pidempää liikettä sai tehdä ja oli paksumpikin hieman ja se terska oli valtava ei meinannut suuhun mahtua !! Oli lopuksi su

0

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        459
        4950
      2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        15
        1762
      3. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        94
        1488
      4. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        23
        1377
      5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        53
        1369
      6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        53
        1258
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1085
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        54
        1030
      9. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        57
        905
      10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        62
        904
      Aihe