"Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Oletteko te tietoisia mitä tapahtuu ei uskovalle, jota on kuulemma turha pelotella kadotuksella. No, ne ihmiset katoavat pian kadotukseen. Oletko valmis kohtaamaan vapahtajan kasvoista kasvoihin. Täytyy kertoa teille, että kaikki ne, joita ei siunata Jumalan Sanalla ovat lähdössä täältä hyvin pian.. Eikä se auta ihminen, vaikka et ei uskovaisena pelkää kadotusta. Se helvetti on nimeltään kadotus...
Kadotus on paikka, jossa ei ole muuta kuin pimeyttä. Siellä on sananmukaisesti itku ja hammasten kiristys. Katsokaas te vanhat lapset olette eläneet koko ajan etsikkoaikaanne täällä Jumalan Sanan kanssa, kun Jumala ottaa henkensä pois sinä kuolet, niin elämäsi on ohi täällä. Tänne saapuu hautajaiset, eikä siinä auta terveydenhuolto.
Te olette niin vanhoja, ettekä te enää nuorru. Se on monen ei uskovaisen ateistin loppu...
Jos ei kerran viesti mene perille, niin voi teitä ihmisen madot. Niinhän Pyhä Raamattu sanoo, jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu. Tiedättekö te mitä Pyhä Henki tarkoittaa madoilla... No, minäpä selitän sinulle ihmisen mieli, se on se mitä madoilla tarkoitetaan. Teidän ylivertainen mielenne, joka kuvittelee, että keskus on aivot. Sieluttomuus asuu siinä mielessä, joka kuvittelee, että mieli ohjaa ihmistä, eikä henki.
No, kerronko ihminen, se mieli on Jumala itse. No, ne sinun ajatuksesi on Jumala itse.
Jos sinä kuulet pääsi sisällä tai jopa pääsi päällä äänen; Joka sanoo: "Sinä et pääse taivaaseen". Se ei ole mielesi, joka puhuu vaan se on Jumala itse. Jumala on pettynyt teihin ihmiset. Te olette Jumalan kanssa täällä ja te uskotte aina olevanne mieli aivoissa. No, se riisutaan teiltä pian Suomi. Te saatte todistaa koko maailmalle, että Jumala on. En, minä turhaan saanut tätä tehtävää Jumalalta.
Alea Jacta est non summarum humine... Deus protector non humine. Angelus Dei est Deus. Deus est IESUS CRISTO. IESUS CRISTO ACCLESTOR IN NOMINE DEI.
NON MEDICATIVES NON HUMINE ET PRATER NOSTER ANGELUS DEI... VAGUS.
Vedonlyönti ei ole ihmisen summista... Jumala on suojelija, ei ihmisen. Jumalan enkeli on Jumala. Jumala on JEESUS KRISTUS. JEESUS KRISTUS KOKOONTUI JUMALAN NIMESSÄ.
EI LÄÄKKEITÄ EI IHMISTÄ JA JUMALAN ENKELIEMME... VAELTAJA.
Järkenne ei auta teitä Pyhän Hengen kanssa. ON AIKA TODISTAA SUOMELLE KUKA ON JUMALA ILMAN IHMISTÄ...
TE OLETTE MENETTÄNEET USKONNE KRISTUKSEEN. MEIDÄN AIKA ANTAA TEILLE NÄYN SIITÄ MITÄ TAPAHTUU KUN JÄRKENNE VIEDÄÄN TEILTÄ.
OLENKO MINÄ ANTANUT TEILLE AIKAA SUOMI. SILTI NÄMÄ EI USKOVAISET SOITTAVAT MINULLE SUUTA... TE, ETTE OSAA PUHUA MUUTA KUIN PELKKÄÄ ROSKAA. JOS TE, ETTE HYVÄKSY LUOJAANNE, NIIN SUOMI SAA SAMAN KUIN ISRAEL SAI KUN SE OLI TOTTELEMATON VANHOINA AIKOINA. TE OLETTE KUULUNEET KRISTUKSELLE. JUMALAN SANA ON SIUNANNUT TEITÄ AIKAISEMMIN. PELASTI TEIDÄT TUHOLTA JA HÄVITYKSELTÄ, KUN TÄÄLLÄ SODITTIIN. SE IHME EI TOISTU ENÄÄ EI TALVELLA, EIKÄ KESÄLLÄ, EIKÄ MINÄÄN VUODEN AIKANA. TE KOHTELETTE MINUA KUIN VIERASTA, JOKA EI OLE TERVETULLUT. NO, OLEMME NÄHNEET MIKÄ SUOMESTA ON TULLUT JUMALATON MAA JA NÄMÄ JUMALATTOMAT IHMISET POISTETAAN NYT YKSI KERRALLAAN TÄÄLTÄ LOPULLISESTI ILMAN ARMOA JA JUMALAN RAKKAUTTA...
HALUATKO SINÄ KUULUA SUOMEN KANSA VAPAHTAJALLE, JOKA ON JUMALAN SANA..
DEUS PROTECTOR NON HUMINE. ÄLÄ KIUSAA MEITÄ SILLÄ ÄÄNELLÄ MIKÄ SINULLA ON OLLUT JÄRJETÖN IHMINEN, SILLÄ SINUN JÄRKESI ON VÄHÄINEN JA MIELESI ON TÄYNNÄ TURHUUTTA, JOKA EI KUULU JUMALALLE...
DEUS EST ANGELUS DEI...
SUOMI NATISEE KOHTA LIITOKSISTAAN... TE OLETTE SE MAA, JOSTA ILMESTYSKIRJASSA PUHUTAAN. TÄÄLLÄ ASUU VAIN LAITTOMUUDEN IHMINEN, JOKA ON HYLÄNNYT JUMALAN SANAN JA KORVANNUT TERVEYDENHUOLLOLLA HENGEN JA KÄYTTÄÄ AIKAA IHMISTEN VALVONTAAN. KAIKKIEN TIEDOT ON KIRJATTU YLÖS. TE PIDÄTTE IHMISEN OPETUKSIA TÄRKEIMPÄNÄ, KUIN USKOA JUMALAN SANAAN...
OLETTEKO TE NYT VALMIIT LUOPUMAAN IHMISESTÄ, SILLÄ TEIDÄN ETSIKKOAIKANNE PÄÄTTYY TÄMÄN JÄLKEEN... ETTEKÄ TE SELVIÄ NIISTÄ IHMISISTÄ; JOITA TEIDÄN ETEENNE TUODAAN; SILLÄ SUOMI HUKKUU KOHTA IHMISIIN, JOILTA ON MENNYT HENKI...
SILLOIN TE NÄETTE KUKA ANGELUS DEI ON KUN ME MENEMME SINNE MISTÄ TULIMME JA SUOMI KUULEE MINUN ÄÄNENI TAIVAASTA,
"TÄÄLLÄ MAA JÄRISEE, EIKÄ LOPPUA NÄY KURJA KANSA TÄYNNÄ SYNTISIÄ IHMISIÄ, JOTKA PILKKAAVAT JUMALAA..."
VERBATUM DEI
MINUN HENKENI EI VIIVY TEIDÄN KANSSANNE SEN JÄLKEEN KUN SE TAPAHTUU...
Kaikki, jotka eivät usko Jumalan Sanaan joutuvat Kadotukseen...
50
694
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on lupauus eikä uhkaus.
Sekopäitä harhauskoisia kun ei meinaa kestää päivääkään seurueessa. Uskovainen luo helvetin ympärilleen jo eläissään. Kuolleena tietysti on mukavampi.- Anonyymi
No sinähän menet sekopäinen Jumalanpilkkaaja kadotukseen. Et, sinä ymmärrä muuta kuin lihallisen mielesi. Tämä käy toteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän menet sekopäinen Jumalanpilkkaaja kadotukseen. Et, sinä ymmärrä muuta kuin lihallisen mielesi. Tämä käy toteen...
Jahuu....
Hyvä tietää. Eipähän tarvitse kärsiä eläissään uskontuskia ja häpäistä itseään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut on jo tuomittu Jumalan Sanan Voimalla. Äläkä soita poskea, jos et kuulu kokonaisvaltaisesti Jumalan Sanalle... JOS ET USKO PYHÄÄN HENKEEN KRISTUKSESSA. EI JUMALAN ARMOTYÖ JA JUMALAN RAKKAUS TULE OSAKSESI, IHMINEN...
SINUT TUOMITAAN USKONNOTTOMIEN LAILLA KADOTUKSEEN... TE ETTE USKO MUUHUN KUIN IHMISEN KUVAAN, ETTEKÄ TE OLE JUMALAN LAPSIA KUTEN KUULUISI. ETTEKÄ TE PYSTY JA ETTEKÄ HALUA KUULUA PYHÄLLE HENGELLE...
SUOMI ON JO TUOMIONSA SAANUT, EIKÄ TÄSTÄ ENÄÄ NOUSE, JOLLETTE TEE HENKILÖKOHTAISESTI PARANNUSTA. TE OLETTE PELKÄSTÄÄN LIHAA,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut on jo tuomittu Jumalan Sanan Voimalla. Äläkä soita poskea, jos et kuulu kokonaisvaltaisesti Jumalan Sanalle... JOS ET USKO PYHÄÄN HENKEEN KRISTUKSESSA. EI JUMALAN ARMOTYÖ JA JUMALAN RAKKAUS TULE OSAKSESI, IHMINEN...
SINUT TUOMITAAN USKONNOTTOMIEN LAILLA KADOTUKSEEN... TE ETTE USKO MUUHUN KUIN IHMISEN KUVAAN, ETTEKÄ TE OLE JUMALAN LAPSIA KUTEN KUULUISI. ETTEKÄ TE PYSTY JA ETTEKÄ HALUA KUULUA PYHÄLLE HENGELLE...
SUOMI ON JO TUOMIONSA SAANUT, EIKÄ TÄSTÄ ENÄÄ NOUSE, JOLLETTE TEE HENKILÖKOHTAISESTI PARANNUSTA. TE OLETTE PELKÄSTÄÄN LIHAA,,,Tämä ei tietenkään koske kuin niitä, jotka eivät halua kuulua Kristukselle, eikä uskoa muuhun kuin mieheen ja naiseen, et saa tuomiota, jos haluat elää Jumalan Sanassa.. Teidän syntinne on annettu silloin anteeksi Kristuksessa.. OLETTE LAIMINLYÖNEET HENGELLISEN KASVATUKSEN JA OPETUKSEN, teidän olisi pitänyt tarjota tuleville sukupolville turvallisen alustan Jeesuksessa Kristuksessa.. Kristillisyys ei ole täällä sama kuin vanhemmilla sukupolvilla. Jumalattomuus on täällä vallitseva arvo.
TE KRISTITYT REVITTE JA RAAVITTE TOISIANNE. ANNATTE ATEISTIEN MELLASTAA TÄÄLLÄ JA SALLITTE SIUNATA SYNTIÄ, JOTKA EIVÄT KUULU PYHÄN HENGEN IHMISILLE, SIITÄ ME TIEDÄMME, ETTÄ TE OLETTE HYLÄNNEET PYHÄN HENGEN, KOSKA TE ETTE KUULE JUMALAN SANAA... KRISTUS EI HYVÄKSY KUIN MIEHEN JA NAISEN AVIOLIITON IHMISILLE. PYHÄN HENGEN TEMPPELIÄ EI RAKENNETA JUMALATTOMUUDESSA... TE KUULUTTE SILLOIN KADOTUKSEEN, ETTEKÄ OLE KRISTITTYJÄ, SILLOIN TE OLETTE TUOMITTUJA USKONNOTTOMIEN LAILLA... - Anonyymi
Itsekö sen aloitit? Päästäksesi taas pilkkaaman uskovia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUOMI ON JO TUOMIONSA SAANUT, EIKÄ TÄSTÄ ENÄÄ NOUSE, JOLLETTE TEE HENKILÖKOHTAISESTI PARANNUSTA. TE OLETTE PELKÄSTÄÄN LIHAA,,,Mistä sinä olet tuomiovallan saanut. Se kuuluu yksin Jumalalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä olet tuomiovallan saanut. Se kuuluu yksin Jumalalle.
Näyttää kuuluvan kaikille uskovaisille ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän menet sekopäinen Jumalanpilkkaaja kadotukseen.
On taas lahko lisko asialla.Miten voit olla niin kaukana luomisesta ja Rakkaudesta?
Mikä lahko opettaa sinua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tuomitsen Amerikalaiset saastaiset lahkot,jotka tekee pahaa ihmisille.He ovat sudet jotka vie kaiken mutta susi on parempi se Rakastaa !
Nämä Amerikan paskat,hyi .. mitä olette tehneet ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUOMI ON JO TUOMIONSA SAANUT, EIKÄ TÄSTÄ ENÄÄ NOUSE, JOLLETTE TEE HENKILÖKOHTAISESTI PARANNUSTA. TE OLETTE PELKÄSTÄÄN LIHAA,,,Sinut on jo tuomittu Jumalan Sanan Voimalla.
Jospa otat lääkkeet hompsu. Jumala ei tuomitse ,vaan Rakastaa luotujaan.
Niin,Kristuksella on myös valta taivaassa ja on Rakkauden tie ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et puhu totta,Kristus Rakastaa kaikkia.Kadotus on vain katolilaisen kirkon tarinoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SUOMI ON JO TUOMIONSA SAANUT, EIKÄ TÄSTÄ ENÄÄ NOUSE, JOLLETTE TEE HENKILÖKOHTAISESTI PARANNUSTA. TE OLETTE PELKÄSTÄÄN LIHAA,,,Sinut on jo tuomittu Jumalan Sanan Voimalla. Äläkä soita poskea, jos et kuulu kokonaisvaltaisesti Jumalan Sanalle... JOS ET USKO PYHÄÄN HENKEEN KRISTUKSESSA. EI JUMALAN ARMOTYÖ JA JUMALAN RAKKAUS TULE OSAKSESI, IHMINEN...
SINUT TUOMITAAN USKONNOTTOMIEN LAILLA KADOTUKSEEN.
Ei Kristus tuomitse vaan Rakastaa,hän Rakkauden ohjamana tullut sanomaan ihmisille.
Onhan se outoa jos luoja tuhoaisi tekemänsä työnsä,meidän ihmisten henget.
Ei monikaan Isänä tekisi niin omille lapsilleen,ei edes eläimille,koska kaiken takana on Rakkaus !
On väärin,että ajattelet elämän loppua ja tuhoa. Elämä jatkuu kuoleman jälkeenkin,ihan kaikilla.Meillä on henki jonka Luoja on luonut ja luotuja tietääkseni ei tuhota,vai tuhosiko Isä Lusiferin ja ne silloiset enkelit jotka kääntyi häntä Isää vastaan?
Ei tainut käydä niin..Lucifer vangittiin ja enkeleiltä poistettiin siivet ja heidän jälkeläisiään elää maassa koska heidät langetettiin maahan.
- Anonyymi
Joh 3 :14
Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettävän
15
että jokaisella, joka Häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä- Anonyymi
Kylhä miekii voin ylentää kyykäärmeen, mutta se luikertelee kaltaistensa joukkoon tietämättä tuosta pyhittämisestään yhtään mitää.
Samalla tavalla kuin kyy tai voikukka, ihmiselläkin on sama oikeus olla olemassa.
Kuulin jutun kun meikä tietämät jätkät tappoivan kyyn sen omalla reviirillään. Yks erikoinen jätkä otti kyyn. Avasi ja pesi sen.
Teki tulet ja paistoi kyyn voissa. Tarjosi palan keverilleenkin. - Kalan hyvä maku se oli kehunut.
Minua jaksaa vuodesta toiseen hämmentää uskovien kyvyttömyys ymmärtää, että ihmistä, joka ei usko helvettiin, on turha pelotella helvetillä.
"Jos ei kerran viesti mene perille,"
kyllä sinun ja muiden uskovien vastaavat väitteet on menneet perille. Ei niissä ole mitään vaikeasti ymmärrettävää. Mutta katsos vaikka sinä uskotkin sokeasti perusteettomat väitteet, niin kaikki eivät ole yhtä hyväuskoisia.
"Kadotus on paikka..."
No niin, nyt kun olet esittänyt väitteesi, sinun tulisi osoittaa, että ne pitävät paikkansa. Vai pitäisikö noihin väitteisiin vain uskoa sokeasti?
" No, se riisutaan teiltä pian Suomi."
Riisutaanko se samalla lailla "pian" niin kuin Jeesuskin on ollut palaamassa "pian" jo kohta kaksituhatta vuotta?
" PELASTI TEIDÄT TUHOLTA JA HÄVITYKSELTÄ, KUN TÄÄLLÄ SODITTIIN. "
Jaa? Sotilaiden uhrauksilla ei ollut merkitystä? Lottien ym. tukijoukkojen panoksella ei merkitystä? Saksan aseavulla ei ollut merkitystä? Organisoinnilla ei ollut merkitystä? Eipä ole iso menetys kadottaa tuollaista "siunausta", jota ei voi mitenkään havaita.
"OLETTE SE MAA, JOSTA ILMESTYSKIRJASSA PUHUTAAN."
Ilmestyskirjaa lukiessa maininta Suomesta on mennyt minulta kokonaan ohi. Vai tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustuksen voi sovittaa Suomeen? Sitä en epäile, sillä Ilmestyskirjassa on niin paljon jokaiseen aikakauteen sopia ennustuksia tyyliin "tulee sotia ja nälänhätää", että niitä voi sovittaa vaikka mihin valtioihin.
Latinani on ruosteessa, joten vika voi olla siinä, mutta silti pakko kysyä, että onko noissa latinankielisissä sitaateissasi mitään mieltä? "Jumalan enkeli on Jumala", "arpa on heitetty ei kokonaisuudessaan _humine_(?)". Mikä ihmeen sana toistelemasi "humine" edes on?- Anonyymi
ATEISTI, JUMALA TEIDÄT PELASTI JO AIKAISEMMIN JA SINÄ JOUDUT KADOTUKSEEN...
No, jos et ymmärrä Pyhää Henkeä. Pyhä Henki On Jumalan Sana. Jumalan Sana on Kristus ja ihminen, jonka latina on huono. Tiedätkö sinä, että Kristus on Jumala...
DEUS PROTECTOR NON HUMINE. JUMALA EI SUOJELE IHMISTÄ, JOKA EI KUULU JUMALAN SANALLE JA PYHÄLLE HENGELLE, JOTEN TEITÄ EI SUOJELLA IHMINEN, EIKÄ SUOMEA SUOJELLA. TEHÄN, ETTE KUULU PYHÄLLE HENKI. JUMALA SANA ON PYHÄ HENKI, JOKA KOKONAISVALTASISESTI ON ITSE JUMALA... PYHÄSSÄ HENGESSÄ OLEVAT ELÄVÄT JUMALAN YHTEYDESSÄ JA PYSTYVÄT NÄKEMÄÄN JUMALAN... SINÄ IHMINEN, ET KUULU PYHÄLLE HENGELLE. OPETTELE LATINAA, SILLÄ MINÄ PUHUN LATINAA... TEILLE TOSIN MYÖS SUOMEA VANHAT LAPSET. ENKÄ MINÄ OLE SUOMI... SE ON IHMINEN SE HUMINE LAUSEESSA. ÄLÄ KIUSAA ATEISTI MINUA. SINÄ MENET KADOTUKSEEN, ILMAN JUMALAN SANAA. JA MINÄ VOIN PUHUA OMAA KIELTÄNI, JOS SITAATIT VAIVAA SINUA SUOMI... NIIN VOi OLLA, ETTEI SINULLA OLE YHTEYTTÄ JUMALAAN... Anonyymi kirjoitti:
No, jos et ymmärrä Pyhää Henkeä. Pyhä Henki On Jumalan Sana. Jumalan Sana on Kristus ja ihminen, jonka latina on huono. Tiedätkö sinä, että Kristus on Jumala...
DEUS PROTECTOR NON HUMINE. JUMALA EI SUOJELE IHMISTÄ, JOKA EI KUULU JUMALAN SANALLE JA PYHÄLLE HENGELLE, JOTEN TEITÄ EI SUOJELLA IHMINEN, EIKÄ SUOMEA SUOJELLA. TEHÄN, ETTE KUULU PYHÄLLE HENKI. JUMALA SANA ON PYHÄ HENKI, JOKA KOKONAISVALTASISESTI ON ITSE JUMALA... PYHÄSSÄ HENGESSÄ OLEVAT ELÄVÄT JUMALAN YHTEYDESSÄ JA PYSTYVÄT NÄKEMÄÄN JUMALAN... SINÄ IHMINEN, ET KUULU PYHÄLLE HENGELLE. OPETTELE LATINAA, SILLÄ MINÄ PUHUN LATINAA... TEILLE TOSIN MYÖS SUOMEA VANHAT LAPSET. ENKÄ MINÄ OLE SUOMI... SE ON IHMINEN SE HUMINE LAUSEESSA. ÄLÄ KIUSAA ATEISTI MINUA. SINÄ MENET KADOTUKSEEN, ILMAN JUMALAN SANAA. JA MINÄ VOIN PUHUA OMAA KIELTÄNI, JOS SITAATIT VAIVAA SINUA SUOMI... NIIN VOi OLLA, ETTEI SINULLA OLE YHTEYTTÄ JUMALAAN..."Tiedätkö sinä, että Kristus on Jumala... "
Kyllä minä tiedän että kristityt väittävät noin. Mutta eihän tuo väite perustu tietoon vaan sokeaan uskoon.
"SE ON IHMINEN SE HUMINE LAUSEESSA"
Ai kyse onkin vain virheellisestä taivutusmuodosta.
"Deus non protector hominis" olisi mielestäni parempi.
"OPETTELE LATINAA"
Olen opetellut, mutta se Jumalaa ole tehnyt sen todemmaksi
"SILLÄ MINÄ PUHUN LATINAA..."
Mutta et kovin hyvin. Ehkäpä sinun kannattaisi vähän kerrata opintojasi.
"ÄLÄ KIUSAA ATEISTI MINUA."
En kiusaakaan. Se, että pyytää toista perustelemaan väitteensä ja vastaamaan kysymyksiin, ei ole kiusaamista, vaan keskustelua. Olemme keskustelupalstalla. Jos tulet keskustelupalstalle kirjoittamaan keskusteluun, ei ole kohtuutonta odottaa että keskustelisit.
Unohdit vastata kysymyksiin:
Kykenetkö osoittamaan, että väitteesi helvetistä ovat totta vai pitäisikö ne vain uskoa sokeasti?
Riisutaanko Jumalan suojelus Suomelta samalla lailla "pian" niin kuin Jeesuskin on ollut palaamassa "pian" jo kohta kaksituhatta vuotta?
Kun sanot, että Suomi on maa, josta ilmestyskirjassa puhutaan, niin tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustuksen voi sovittaa Suomeen?- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Tiedätkö sinä, että Kristus on Jumala... "
Kyllä minä tiedän että kristityt väittävät noin. Mutta eihän tuo väite perustu tietoon vaan sokeaan uskoon.
"SE ON IHMINEN SE HUMINE LAUSEESSA"
Ai kyse onkin vain virheellisestä taivutusmuodosta.
"Deus non protector hominis" olisi mielestäni parempi.
"OPETTELE LATINAA"
Olen opetellut, mutta se Jumalaa ole tehnyt sen todemmaksi
"SILLÄ MINÄ PUHUN LATINAA..."
Mutta et kovin hyvin. Ehkäpä sinun kannattaisi vähän kerrata opintojasi.
"ÄLÄ KIUSAA ATEISTI MINUA."
En kiusaakaan. Se, että pyytää toista perustelemaan väitteensä ja vastaamaan kysymyksiin, ei ole kiusaamista, vaan keskustelua. Olemme keskustelupalstalla. Jos tulet keskustelupalstalle kirjoittamaan keskusteluun, ei ole kohtuutonta odottaa että keskustelisit.
Kykenetkö osoittamaan, että väitteesi helvetistä ovat totta vai pitäisikö ne vain uskoa sokeasti?
Riisutaanko Jumalan suojelus Suomelta samalla lailla "pian" niin kuin Jeesuskin on ollut palaamassa "pian" jo kohta kaksituhatta vuotta?
Kun sanot, että Suomi on maa, josta ilmestyskirjassa puhutaan, niin tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustuksen voi sovittaa Suomeen?HEI MINÄ PUHUN LATINAA, SINÄ OLET VALEHTELIJA. MINÄ PUHUN OIKEAA LATINAA IHMINEN; SINÄ ET OSAA PUHUA SITÄ LATINAA, JOTA MINÄ PUHUN. OLET KUULLUT JUMALAN ÄÄNEN JA MINÄ SANON SINULLE SINÄ KUULUT NIIHIN JOITA EI SIUNATA. KADOTUS... NO, NOMEN EST CRISTO, EGILE VITA NOMEN EST AMEN...
NO, SUOMI OSAATKO KERTOA MITÄ MINUN LATINANI SANOO SINULLE VALEHTELIJA...
DEI Intellige Filium hominis. Forsitan non intelligis te relinquentem domum et in inferno amissam ...
Deus creavit hominem de spiritu
Christi vocem non intellexit.
Deus est Iesus Christus
Vivum non intellego hominis.
NO PROBLEMOS TU. EX TEMPORE... Anonyymi kirjoitti:
HEI MINÄ PUHUN LATINAA, SINÄ OLET VALEHTELIJA. MINÄ PUHUN OIKEAA LATINAA IHMINEN; SINÄ ET OSAA PUHUA SITÄ LATINAA, JOTA MINÄ PUHUN. OLET KUULLUT JUMALAN ÄÄNEN JA MINÄ SANON SINULLE SINÄ KUULUT NIIHIN JOITA EI SIUNATA. KADOTUS... NO, NOMEN EST CRISTO, EGILE VITA NOMEN EST AMEN...
NO, SUOMI OSAATKO KERTOA MITÄ MINUN LATINANI SANOO SINULLE VALEHTELIJA...
DEI Intellige Filium hominis. Forsitan non intelligis te relinquentem domum et in inferno amissam ...
Deus creavit hominem de spiritu
Christi vocem non intellexit.
Deus est Iesus Christus
Vivum non intellego hominis.
NO PROBLEMOS TU. EX TEMPORE..."INÄ ET OSAA PUHUA SITÄ LATINAA, JOTA MINÄ PUHUN."
No en selvästi. Minä osaan sitä kieltä, johon yleensä viitataan, kun puhutaan "latinasta". Olisi kohteliasta ilmoittaa, jos käyttää sanoja eri merkityksessä kuin mitä niillä yleensä tarkoitetaan.
Kehotit minua opettelemaan latinaa. Missä minä voin oppia tuota sinun puhumaasi latinaa, joka eroaa "tavallisesta" latinasta?
"NO, SUOMI OSAATKO KERTOA MITÄ MINUN LATINANI SANOO SINULLE VALEHTELIJA..."
Tämä on se mitä latinasi kertoo minulle, kun tulkitsen sitä "tavallisen" latinan osaamisellani:
"JUMALAN ymmärrä ihmisen poika. Ehkä et ymmärrä että kotisi jättäen olet menossa helvettiin...
Jumala loi ihmisen hengestä
Ei ole ymmärtänyt Kristuksen ääntä.
Jumala on Jeesus Kristus
En ymmärrä elävää ihmistä.
(NO PROBLEMOS TU on jotain englannin ja latinan sekoitusta.) HETKESSÄ..."
Kun sanot, että Suomi on maa, josta ilmestyskirjassa puhutaan, niin tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustukset voi sovittaa Suomeen?- Anonyymi
siare kirjoitti:
"INÄ ET OSAA PUHUA SITÄ LATINAA, JOTA MINÄ PUHUN."
No en selvästi. Minä osaan sitä kieltä, johon yleensä viitataan, kun puhutaan "latinasta". Olisi kohteliasta ilmoittaa, jos käyttää sanoja eri merkityksessä kuin mitä niillä yleensä tarkoitetaan.
Kehotit minua opettelemaan latinaa. Missä minä voin oppia tuota sinun puhumaasi latinaa, joka eroaa "tavallisesta" latinasta?
Tämä on se mitä latinasi kertoo minulle, kun tulkitsen sitä "tavallisen" latinan osaamisellani:
"JUMALAN ymmärrä ihmisen poika. Ehkä et ymmärrä että kotisi jättäen olet menossa helvettiin...
Jumala on Jeesus Kristus
Kun sanot, että Suomi on maa, josta ilmestyskirjassa puhutaan, niin tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustukset voi sovittaa Suomeen?Kyllä se on kaikki latinaa, jos haluat olla ateisti. Deus non amore tu egile no peccators.
Minä nimittäin haluan, että sinut otetaan täältä kadotukseen pian, sillä kiusaat Pyhää Henkeä. Amen... - Anonyymi
siare kirjoitti:
"INÄ ET OSAA PUHUA SITÄ LATINAA, JOTA MINÄ PUHUN."
Jumala on Jeesus Kristus
Kun sanot, että Suomi on maa, josta ilmestyskirjassa puhutaan, niin tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustukset voi sovittaa Suomeen?Hei luepas uudestaan ateisti. Äläkä vääristele...
DEI Intellige Filium hominis. SE on sanatarkasti Ymmärrä Jumalan Poika.
ETKÖ SINÄ OSAA EDES KÄÄNTÄÄ LATINASTA KIELELLESI.
KATSOPAS SINÄ SAATANA HALUAT VAIN AINA VÄÄRISTELLÄ.
KUUNTELE
VERBATUM DEI JUMALAN SANAA.
ETHÄN SINÄ EDES TUNNE LATINAN TAIVUTUSTA JA SANAN MUODOSTUSTA.
OLETKO SINÄ SUOMI VIISAS?
OPISKELE JA LUE JUMALAN SANAA..
HANKI LATINAN KIELINEN RAAMATTU JA OPI VANHAA KUNNON LATINAA JUMALAN SANASSA.. ÄLÄKÄ PUHU LIIKAA TYHMYYTESI PALJASTUU MUILLE.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei luepas uudestaan ateisti. Äläkä vääristele...
KUUNTELE
HANKI LATINAN KIELINEN RAAMATTU JA OPI VANHAA KUNNON LATINAA JUMALAN SANASSA.. ÄLÄKÄ PUHU LIIKAA TYHMYYTESI PALJASTUU MUILLE..OLETKO SINÄ IKINÄ LUKENUT LATINAN KIELISTÄ RAAMATTUA, SIITÄ ON HYVÄ ALOITTAA. SE EI NIMITTÄIN OLE SAMANLAISTA KUIN SUOMI... VERBATUM DEI..
Anonyymi kirjoitti:
KUUNTELE
HANKI LATINAN KIELINEN RAAMATTU JA OPI VANHAA KUNNON LATINAA JUMALAN SANASSA.. ÄLÄKÄ PUHU LIIKAA TYHMYYTESI PALJASTUU MUILLE.."DEI Intellige Filium hominis. SE on sanatarkasti Ymmärrä Jumalan Poika."
Vai niin. Katsos kun minä en tiennyt että sinu latinassasi "hominis" on täytesana, jota ei tarvitse ottaa huomioon. Siinä latinassa, jonka minä opin, se on ihmistä tarkoittavan "homo" -sanan genetiivi.
"ETKÖ SINÄ OSAA EDES KÄÄNTÄÄ LATINASTA KIELELLESI."
Kuten sanoin, tuo oli käännetty sillä oletuksella että kyseessä on "tavallinen" latina, sillä en tiedä miten sinun omaa latinaasi tulisi kääntä''. Osaan kääntää tavallista latinaa joten kuten suomeksi, mutta en sinun latinaasi.
"ETHÄN SINÄ EDES TUNNE LATINAN TAIVUTUSTA JA SANAN MUODOSTUSTA."
Niin, minä osaan "tavallisen" latinan taivutuksen joten kuten, mutta ei ole aavistustakaan siitä, miten sinun käyttämäsi latina taipuu. Missä tein mielestäsi taivutusvirheen?
Ja voisitko nyt vihjoin paljastaa, että minä voin opiskella sitä latinaa, jota sinä käytät? (Viestisi lopussa mainitset että pitäisi opiskella Raamattua latinaksi, mutta kyllä se on kirjoitettu ihan tavallisella latinalla eikä tuolla sinun käyttämälläsi.)
"OLETKO SINÄ SUOMI VIISAS?"
En ymmärrä kysymystä.
"HANKI LATINAN KIELINEN RAAMATTU JA OPI VANHAA KUNNON LATINAA JUMALAN SANASSA."
Voisi melkein hankkiakin, sillä Vulgata on mukavan yksinkertaista latinaa ja sitä lukiessa huomaa että opinnot eivät ole menneet aivan hukkaan. Sen sijaan esim. jotain Horatiusta hädin tuskin ymmärtää.
"OLETKO SINÄ IKINÄ LUKENUT LATINAN KIELISTÄ RAAMATTUA"
Olen.
Kun sanot, että Suomi on maa, josta ilmestyskirjassa puhutaan, niin tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustukset voi sovittaa Suomeen?- Anonyymi
siare kirjoitti:
"DEI Intellige Filium hominis. SE on sanatarkasti Ymmärrä Jumalan Poika."
Vai niin. Katsos kun minä en tiennyt että sinu latinassasi "hominis" on täytesana, jota ei tarvitse ottaa huomioon. Siinä latinassa, jonka minä opin, se on ihmistä tarkoittavan "homo" -sanan genetiivi.
"ETKÖ SINÄ OSAA EDES KÄÄNTÄÄ LATINASTA KIELELLESI."
Kuten sanoin, tuo oli käännetty sillä oletuksella että kyseessä on "tavallinen" latina, sillä en tiedä miten sinun omaa latinaasi tulisi kääntä''. Osaan kääntää tavallista latinaa joten kuten suomeksi, mutta en sinun latinaasi.
"ETHÄN SINÄ EDES TUNNE LATINAN TAIVUTUSTA JA SANAN MUODOSTUSTA."
Niin, minä osaan "tavallisen" latinan taivutuksen joten kuten, mutta ei ole aavistustakaan siitä, miten sinun käyttämäsi latina taipuu. Missä tein mielestäsi taivutusvirheen?
Ja voisitko nyt vihjoin paljastaa, että minä voin opiskella sitä latinaa, jota sinä käytät? (Viestisi lopussa mainitset että pitäisi opiskella Raamattua latinaksi, mutta kyllä se on kirjoitettu ihan tavallisella latinalla eikä tuolla sinun käyttämälläsi.)
"OLETKO SINÄ SUOMI VIISAS?"
En ymmärrä kysymystä.
"HANKI LATINAN KIELINEN RAAMATTU JA OPI VANHAA KUNNON LATINAA JUMALAN SANASSA."
Voisi melkein hankkiakin, sillä Vulgata on mukavan yksinkertaista latinaa ja sitä lukiessa huomaa että opinnot eivät ole menneet aivan hukkaan. Sen sijaan esim. jotain Horatiusta hädin tuskin ymmärtää.
"OLETKO SINÄ IKINÄ LUKENUT LATINAN KIELISTÄ RAAMATTUA"
Olen.
Kun sanot, että Suomi on maa, josta ilmestyskirjassa puhutaan, niin tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustukset voi sovittaa Suomeen?MINÄ EN PUHU SINULLE MITÄÄN, KOSKA ET HALUA KUUNNELLA JUMALAN SANAA.. EIKÄ SINULLA OLE PYHÄÄ HENKEÄ AINOASTAAN MIEHEN MIELI.
SINÄ ATEISTI ÄSKENKIN VÄÄRISTELIT LAUSETTA. OLEN SANONUT SINULLE KAIKEN OLENNAISEN. ETSI PYHÄÄ HENKEÄ. SINÄ ET OSAA LATINAA JA HALUAT VAIN YRITTÄÄ VAHINGOITTAA JUMALAN SANAA...
SINULLE SE ON NO PROBLEMOS TU. EX TEMPORE...EI ONGELMA SINULLE. AJALTA...
EXCELSIOR ANGELUS DEI. IESUS CRISTO, FILI E DEI...
POST SCRIPTUM: SINÄ OLET SITÄ TYHMÄÄ NUORISOA, JONKA TAKIA TULIMME TÄNNE JA JOUDUT KADOTUKSEEN, KUN ARMON AIKASI LOPPUU... Anonyymi kirjoitti:
MINÄ EN PUHU SINULLE MITÄÄN, KOSKA ET HALUA KUUNNELLA JUMALAN SANAA.. EIKÄ SINULLA OLE PYHÄÄ HENKEÄ AINOASTAAN MIEHEN MIELI.
SINÄ ATEISTI ÄSKENKIN VÄÄRISTELIT LAUSETTA. OLEN SANONUT SINULLE KAIKEN OLENNAISEN. ETSI PYHÄÄ HENKEÄ. SINÄ ET OSAA LATINAA JA HALUAT VAIN YRITTÄÄ VAHINGOITTAA JUMALAN SANAA...
POST SCRIPTUM: SINÄ OLET SITÄ TYHMÄÄ NUORISOA, JONKA TAKIA TULIMME TÄNNE JA JOUDUT KADOTUKSEEN, KUN ARMON AIKASI LOPPUU..."KOSKA ET HALUA KUUNNELLA JUMALAN SANAA."
Tämä on ilmeisesti tekosyysi paeta hankalia kysymyksiä. Ilmeisesti tarkoituksesi on vain saarnata eikä keskustella.
"EIKÄ SINULLA OLE PYHÄÄ HENKEÄ AINOASTAAN MIEHEN MIELI."
Tässä olet oikeassa. Pyhä Henki on taikauskoa.
"SINÄ ET OSAA LATINAA"
Kyllä osaan, kuten olen osoittanut. Ilmeisesti valehtelu on tärkeä ja rakasa osa uskoasi.
"SINÄ ATEISTI ÄSKENKIN VÄÄRISTELIT LAUSETTA."
Mitä lausetta ja miten? Tuollaisesta epämääräisestä vihjailusta ei ole mitään hyötyä. Eikä siitä kun aiemmassa viestissäsi sanoit etten tunne latinan taivutusta mutta et kertonut missä tein virheen.
Anonyymi kirjoitti:
DEUS PROTECTOR NON HUMINE. JUMALA EI SUOJELE IHMISTÄ, JOKA EI KUULU JUMALAN SANALLE JA PYHÄLLE HENGELLE, JOTEN TEITÄ EI SUOJELLA IHMINEN, EIKÄ SUOMEA SUOJELLA. TEHÄN, ETTE KUULU PYHÄLLE HENKI. JUMALA SANA ON PYHÄ HENKI, JOKA KOKONAISVALTASISESTI ON ITSE JUMALA... PYHÄSSÄ HENGESSÄ OLEVAT ELÄVÄT JUMALAN YHTEYDESSÄ JA PYSTYVÄT NÄKEMÄÄN JUMALAN... SINÄ IHMINEN, ET KUULU PYHÄLLE HENGELLE. OPETTELE LATINAA, SILLÄ MINÄ PUHUN LATINAA... TEILLE TOSIN MYÖS SUOMEA VANHAT LAPSET. ENKÄ MINÄ OLE SUOMI... SE ON IHMINEN SE HUMINE LAUSEESSA. ÄLÄ KIUSAA ATEISTI MINUA. SINÄ MENET KADOTUKSEEN, ILMAN JUMALAN SANAA. JA MINÄ VOIN PUHUA OMAA KIELTÄNI, JOS SITAATIT VAIVAA SINUA SUOMI... NIIN VOi OLLA, ETTEI SINULLA OLE YHTEYTTÄ JUMALAAN...DEUS PROTECTOR NON HUMINE. JUMALA EI SUOJELE IHMISTÄ, JOKA EI KUULU JUMALAN SANALLE JA PYHÄLLE HENGELLE, JOTEN TEITÄ EI SUOJELLA IHMINEN,
Silti hän loi ihmisen ja Rakastaa.
Isän armo on kaikille eksyville myös.
Isä suojelee omiaan aina !
Sinä taidat olla lusifer saatanan joukoista,homoapina ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUUNTELE
HANKI LATINAN KIELINEN RAAMATTU JA OPI VANHAA KUNNON LATINAA JUMALAN SANASSA.. ÄLÄKÄ PUHU LIIKAA TYHMYYTESI PALJASTUU MUILLE..ETHÄN SINÄ EDES TUNNE LATINAN TAIVUTUSTA JA SANAN MUODOSTUSTA.
Sinä tunnet hanurisi taivutuksen kaapissa,kun lahko ystävä ottaa sinut:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ EN PUHU SINULLE MITÄÄN, KOSKA ET HALUA KUUNNELLA JUMALAN SANAA.. EIKÄ SINULLA OLE PYHÄÄ HENKEÄ AINOASTAAN MIEHEN MIELI.
POST SCRIPTUM: SINÄ OLET SITÄ TYHMÄÄ NUORISOA, JONKA TAKIA TULIMME TÄNNE JA JOUDUT KADOTUKSEEN, KUN ARMON AIKASI LOPPUU...MINÄ EN PUHU SINULLE MITÄÄN, KOSKA ET HALUA KUUNNELLA JUMALAN SANAA.. EIKÄ SINULLA OLE PYHÄÄ HENKEÄ AINOASTAAN MIEHEN MIELI.
Äkänen pru,joka ei ymmärrä.Mieli sekaisin,ei Rakkautta,demoni ehkä? - Anonyymi
siare kirjoitti:
"KOSKA ET HALUA KUUNNELLA JUMALAN SANAA."
Tämä on ilmeisesti tekosyysi paeta hankalia kysymyksiä. Ilmeisesti tarkoituksesi on vain saarnata eikä keskustella.
"EIKÄ SINULLA OLE PYHÄÄ HENKEÄ AINOASTAAN MIEHEN MIELI."
Tässä olet oikeassa. Pyhä Henki on taikauskoa.
"SINÄ ET OSAA LATINAA"
Kyllä osaan, kuten olen osoittanut. Ilmeisesti valehtelu on tärkeä ja rakasa osa uskoasi.
"SINÄ ATEISTI ÄSKENKIN VÄÄRISTELIT LAUSETTA."
Mitä lausetta ja miten? Tuollaisesta epämääräisestä vihjailusta ei ole mitään hyötyä. Eikä siitä kun aiemmassa viestissäsi sanoit etten tunne latinan taivutusta mutta et kertonut missä tein virheen.
Kun sanot, että Suomi on maa, josta ilmestyskirjassa puhutaan, niin tarkoitatko että jotkin Ilmestyskirjan ympäripyöreät ennustukset voi sovittaa Suomeen?SINÄ ET OSAA LATINAA"
Mitä vitun väliä on latinalla?
Mitä lääkkeitä oot vetäny tai mistä lahkosta olet apina?
Jumala on luonut meidät kaikki ihmiset Rakkaudella ja Kristus on tie kotiin.
Sinun sanomasi on keskiaikaa ja ihan paskaa.
- Anonyymi
ÄLÄ OLE OLEVINASI ATEISTI, SILLÄ SINÄ KUULUT PELKÄSTÄÄN, SILLE VANHALLE KÄÄRMEELLE, JOKA ON ILMAN JUMALAN SIUNAUSTA...
- Anonyymi
LÄ OLE OLEVINASI ATEISTI, SILLÄ SINÄ KUULUT PELKÄSTÄÄN, SILLE VANHALLE KÄÄRMEELLE, JOKA ON ILMAN JUMALAN SIUNAUSTA...
Sulla taitaa olla käärmeet hanurissa pirupoika,äkäinen paskianen.Mulkkuhan sinä olet,vetäköön lusifer sinua hanuriin ..
Ihme paskakasa,niin ilkeä runkku,että oksettaa vitun muka uskovainen?
Haosta vittu runkku !
- Anonyymi
NE, JOTKA HALUAVAT SYÖDÄ JEESUKSEN ARMOPÖYDÄSSÄ EIVÄT KIUSAA JUMALAA... ECCLESTOR SPIRITUS SANCTI... EST DEI
- Anonyymi
NE, JOTKA HALUAVAT SYÖDÄ JEESUKSEN ARMOPÖYDÄSSÄ EIVÄT KIUSAA JUMALAA... ECCLESTOR SPIRITUS SANCTI... EST DEI
Kirotun sanojako? Pahan omaava kirjoittaja!
- Anonyymi
Aloitus ja monet vastaukset samalta henkilöltä, jolla halu pilkata uskovia.
- Anonyymi
Sitten tuli Isän poika KRISTUS !
Jolla on armo ja pelastaa teidät eksyneet ! - Anonyymi
Oletko tietoinen faktasta, että Jeesuskin on samaa perua kuin kaikki muutkin ihmiset, eläimet ja kasvit maapallolla.
Tuo 2000 vuotta on niin lyhyt aika maapallonhistoriassa. Ensimmäinen elävä solu jakautumiskelpoinen solu syntyi yli 1 mrd vuotta sitten.
Me olemme kaikki kotoisin ja peräisin noista alkuperäisistä soluista.
Maapallon ikä on noin 3,8 mrd vuotta.- Anonyymi
Oletko tietoinen faktasta, että Jeesuskin on samaa perua kuin kaikki muutkin ihmiset, eläimet ja kasvit maapallolla.
Ei näin, ihmisenä kylläkin mutta kehon sielu on taivaallinen.Samaa kuin mistä me lähdimme.
- Anonyymi
Kaikki, jotka eivät usko Jumalan Sanaan joutuvat Kadotukseen..
Ei ole kadotusta, Jumala on luonut ihmisen ja kaiken.
On vain oppi ja se ei ole helvetti, sen keksi Katolinen kirkko.
Ei ole kadostusta,Isä ei tuhoa luotujaan apina,vai tuhosiko Lusiferin? - Anonyymi
Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Kyllä,tuli Kristus Jesus, Rakkaudella opettamaan ihmisiä.
Hän Kristus jolla on valta maailmassa ja taivassa myös ja istuu Isän oikealla puolella.
Hän Kristus kuoli syntiemme tähden ja on pelastava!
Myös hänet ,joka ei usko !
Sillä niin suuri on Rakkaus,ettei hän jätä. - Anonyymi
Tuosta https://www.uar.fi/yrityksille?utm_campaign=UAR+Finland+Oy+GDN+[100001863]&utm_source=google&utm_medium=display&utm_content=4526392-e1-nd-m-c20793820950-g159838430870-a682003198950-uEAIaIQobChMIqdTw3fi4iAMVQkseAh3BrQ6fEAEYASAAEgLaBfD_BwE-cat-kkeskustelu.suomi24.fi-mod&gad_source=5&gclid=EAIaIQobChMIqdTw3fi4iAMVQkseAh3BrQ6fEAEYASAAEgLaBfD_BwE
- Anonyymi
Onneksi on Kristus ! Tie,valo ja totuus !
- Anonyymi
Älä homoapina peloittele,sairas uskonlahkon roska,ihmisuhri !Hyväksikäytettykö joka ei ymmärrä?
Jeesus Kristus syntyi sitä varten,hän kuoli syntiemme tähden ja sinä vittunaama julista jotain paskaa.
Minä uskon mutta kirjoitana suoraan kaheleille,että tajuavat lahkoapinat joita on aivopesty lapsuudesta.
Mene kaappiin juntti,vittuako teet täällä kun sinun sanoma on paha ! - Anonyymi
Pahvipää,minkä takia tuli Kristus?
- Anonyymi
Älkää huoliko Jumalan Sana on totta.
- Anonyymi
Ei joudu,Kristus pelastaa ! Ei kadostusta ole.
Mieti nyt,haluaisiko Isä meidän joutuvan kadotukseen jotka hän on luonut?
Kyllä on mahdollisuus aina ja sinäkin olet käymässä sitä varmaan kun olet tällä kehittymällä maapallolla eläen.- Anonyymi
Minusta on varsin ironinen ajatus, että maailman loi Kaikkivaltias, joka loi ihmisen vain jotta osa näistä voisi vain ylistää ja palvoa tätä ikuisesti samalla kun Hän katselee miten toinen osa kituu ja kärsii ikuisesti.
Siinä voi sitten pohtia, millainen Kaikkivaltias päätti, että juuri tuollainen skenaario on kaikista vaihtoehdoista Hänelle mieluisin.
- Anonyymi
Missä tuollainen ”kadotus” oikein sijaitsee ja miksi luulet, että me menisimme sinne? Pitäisikö lähteä jonnekin sotimaan, jotta saisi sankarillisen kuoleman päästen Valhallaan tai jonnekin muuhun parempaan paikkaan kuin Malmin hautausmaalle?
Asiasta näyttäisi löytyvän tietoa googlettamalla:
”Hel (myös Hell tai Hella) on skandinaavisessa mytologiassa alamaailman eli Helheimin jumalatar. Hän on Lokin ja Angrboða-jättiläisen nuorin lapsi sekä Fenris-suden ja käärme Jörmungandrin sisar. Hel on vastuussa kulkutaudeista, sairauksista ja katastrofeista.”
Kyllähän tuo alkaa kuulostamaan vähän pelottavalta… Minä ainakin menisin mieluummin Thorin luo kuin Lokin. - Anonyymi
Jumalan Sana on Kristus..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138