https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010641867.html
Tässäpä ovat taas tuoreimmat luvut. Leikatkaa tämä avaus talteen, sillä lupaan palata vielä joskus näihin omiin ennustuksiini.
Kuten olen jo aiemmin kertonut, tuuli on kääntynyt, ja ilmassa on alkavan syksyn tuntu. Kottaraiset alkavat kerääntyä parviin, lohi etsii jo syntymäjokeaan ja persut piilopaikkoja.
Luvuista näkyy selvästi, että persujen kannatus aina vaan laskee ja kepu on nousussa. Tämä ei ole ajattelevalle ihmiselle suurikaan yllätys. Jokainen järkevä ihminen on sisimmässään tiennyt, että maahanmuuttovastaisuus on lopultakin kovin heiveröinen ratsu.
Moni on tehnyt äänestyspäätöksensä vain katteettomiin lupauksiin luottaen; autovero poistuu, bensan hinta laskee ja nuuskaa saa taas R-kioskilta. Nämäkin haaveet ovat haihtuneet kuin aamuinen usva järveltä. Äänestäjän käteen on jäänyt vain luu.
Sillä kivikova totuus on se, että suomalainen väestö ikääntyy ja kun vielä syntyvyys on pysyvästi laskenut niin, että väestömäärä pienenee. Suomeen on pakko saada lisää työvoimaa.
Järki voittaa vankimmankin tyhmyyden, näin se vaan on.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Kuten aamuinen usva haipuu, hiipuu myös maahanmuuttovastaisuus
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihmiset jaksa taistella pahuutta vastaan koska se leviää kuin tsunami koko maailmassa.
Mutta pahuuden rakastajat kerätään Jumalan toimesta yhteen jotta tuhotaan kerralla kaikki.
Näin ihmiset itse saa valita kerääntyvätkö samaan jengiin pahuuden kanssa tuhottaviksi vai pysyvätkö erossa ja erillään pahuudesta.
Ilmestyskirja:
18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa." - Anonyymi
Persujutuille on edelleenkin olemassa ihan oma persupalsta, jos kasvaisit joskus aikuiseksi ja kirjoittelisit sinne?
"Persujutuille on edelleenkin olemassa ihan oma persupalsta..."
Itse uskoisin, että myös Ilmestyskirjan jutuille on ihan ikioma palstansa.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
- Anonyymi
Kyllä maahanmuuttajia tulee mutta ei sellaisia joita työ kiinostaa. Heitä varten on taas Kela.
- Anonyymi
Ilta-Sanomat julkaisi 2024-08-21 keskiviikkona kirjoituksen otsikolla: Nasima Razmyar arvostelee kovin sanoin hallitusta – “Suomen tuhotaan”
Hän oikeassa. Hänen kaltaisensa ovat tuhoamassa suomalaista Suomea. Luulevat tekevänsä hyvää, mutta suomalaista Suomea haluavat voivat pitää Nasimaa jonain muuna kuin hyvän tekijänä.
Nasima on tyytymätön maahanmuuton linjauksiin. Niin minäkin olen, mutta todennäköisesti täysin päinvastaisista syistä. Meiltä jopa puuttuu tavoitteelllinen vierasväestön maastapoisto-ohjelma.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418