Kauanko kestää naisen kroppa juomista
4
547
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisen ihmisen kroppa kestää eri tavalla. Olemme yksilöitä.
Linkkejä en ala availemaan. - Anonyymi00003
Mulla naisena kroppa kesti nuoruudesta eteenpäin lähes 20 vuotta juomista, ja lääkkeitäkin, sekakäyttöä.
Sitten raitistuin, mutta juomisen aiheuttamat haitat ilmenivät kuitenkin vanhemmaksi tullessa. Kroppa kärsinyt juomisen seurauksena. Kyllä siinä silloin aikoinaan pääkin, psyyke, kärsi, mutta sen sai palautumaan aika hyvin, kun juominen loppui. - Anonyymi00004
Olen nainen ja olen nyt ryypännyt n.11 vuotta miltein joka vko.Joskus join jopa 15 alko annosta per pv.joka pv.en tajua miten olen vielä hengissä.Minulla on paljon sairauksia ja kipulääkkeet eivät auta.bissen juominen lievittää kipujani hieman.
Jos en saa vähennettyä juomistani niin itse veikkaan että kroppani kestää korkeintaan yhden vuoden.- Anonyymi00005
Itse olen tajunnut sen, että jos jatkaisin rankkaa juomista, en pysyisi hengissä kovin pitkään.
Kipuja on myös, ei ne juomallakaan häviä, mutta jäävät jotenkin taka-alalle humalassa ollessa.
Kipujen takia otan kyllä mieluummin kipulääkettä kuin alkoholia.
Liiallinen alkoholinkäyttö voi aiheuttaa kuitenkin jonkinlaista ahdistusta, tms. ja sitä en halua.
Kipujen kanssa eläminen on vähän sellaista tasapainoilua, mutta omalta kohdaltani voin sanoa, että kipuunkin tottuu, kun ei ole vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646