Oon 19 v. introventti nainen, työtön tällä hetkellä. Melko normi näköinen ja hoikka. Mulla on tuollainen 66 v. Daddy, ollut kohta vuoden. Olen asunut viime ajat hänen luonaan ja kustannuksellaan. Matkustellut, ihan ok. Mutta seksiä hän ei halua, vaikka olen hienovaraisesti tuosta ottanut puheeksi. Hän ei ole impo tai muuta. Mitä kummaa ?
Sugar Daddy ei haluu seksiä
11
824
Vastaukset
- Anonyymi
Siis ei ole koko vuonna halunnut seksiä?
Ei se kyllä normaalia ole. Varsinkin jos olet kuitenkin hoikka ja varmaan ihan seksikäs..
Oletko kokeillut ihan "tyrkyttää"? Jos vaikka peppu paljaana hänen edessä pyyhit lattiaa esim. niin kyllä sen pitäisi herättää miehen kuin miehen. Ainakin minut se sais hulluksi. Olen 58v mies - Anonyymi
trolli mikä trolli
- Anonyymi
Olet mikä olet
- Anonyymi
Mikä on tämä vajaamielisten ympäri vuorokauden päivystävä mölykomppania, joka kommentoi samalla artikulaatiolla päivästä toiseen ?
- Anonyymi
Ei ole kyllä lääkitys nyt näillä "sää ja mää" tyypeillä alkuunkaan kohdillaan.
Menkää nyt äkkiä hakemaan vahvempia pillereitä että elämä olisi helpompaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä lääkitys nyt näillä "sää ja mää" tyypeillä alkuunkaan kohdillaan.
Menkää nyt äkkiä hakemaan vahvempia pillereitä että elämä olisi helpompaaNoinko kovasti ahdistaa sun pitää pillereitä vetää, No onko ne auttaneet eivät nähtävästi kun tännekin tulit ulisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko kovasti ahdistaa sun pitää pillereitä vetää, No onko ne auttaneet eivät nähtävästi kun tännekin tulit ulisee.
Sää mää ja bää vetää bentsoja buaahaa
- Anonyymi
Niin, vaikea sanoa , mikä on syynä tuosta "kieltäytymisestä". Kokee ehkä sinut liian nuoreksi ? Mahdollisesti uskonnollinen vakaumus ? Tai voi olla jopa niin, että tuollainen rikas ja menevä mies on saanut seksikiintiönsä täyteen, eikä pidä tuota asiaa ensimmäisellä sijalla "suhteessanne" ?
- Anonyymi
Jos hän kokee että olet hänen"tytär"?
Jos käyttäydyt häntä kohtaan kuin olisit tytär..
Ehkä sellainen flirtaaminen voisi tilanteen muuttaa- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Kun minä tapasin neljä vuotta sitten nykyisen Sugar Daddyni, niin muista tuon ensitapaamisella kuulemani lauseen. Kyselin tuosta seksi asiasta häneltä, ja hän vastasi jotenkin tähän malliin: " Kuule tyttö, Suomesta ei kannata seksiä raahata matkoille, meni sitten mihin suuntaa tahansa, se on kuin hiekkaa kantaisi Saharaan." Nykyisin kyllä seksiä meillä on, mutta varsin kohtuullisesti. Yhteiselomme on rakentunut muiden yhteisten harrastusten varaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666