Oon 19 v. introventti nainen, työtön tällä hetkellä. Melko normi näköinen ja hoikka. Mulla on tuollainen 66 v. Daddy, ollut kohta vuoden. Olen asunut viime ajat hänen luonaan ja kustannuksellaan. Matkustellut, ihan ok. Mutta seksiä hän ei halua, vaikka olen hienovaraisesti tuosta ottanut puheeksi. Hän ei ole impo tai muuta. Mitä kummaa ?
Sugar Daddy ei haluu seksiä
11
893
Vastaukset
- Anonyymi
Siis ei ole koko vuonna halunnut seksiä?
Ei se kyllä normaalia ole. Varsinkin jos olet kuitenkin hoikka ja varmaan ihan seksikäs..
Oletko kokeillut ihan "tyrkyttää"? Jos vaikka peppu paljaana hänen edessä pyyhit lattiaa esim. niin kyllä sen pitäisi herättää miehen kuin miehen. Ainakin minut se sais hulluksi. Olen 58v mies - Anonyymi
trolli mikä trolli
- Anonyymi
Olet mikä olet
- Anonyymi
Mikä on tämä vajaamielisten ympäri vuorokauden päivystävä mölykomppania, joka kommentoi samalla artikulaatiolla päivästä toiseen ?
- Anonyymi
Ei ole kyllä lääkitys nyt näillä "sää ja mää" tyypeillä alkuunkaan kohdillaan.
Menkää nyt äkkiä hakemaan vahvempia pillereitä että elämä olisi helpompaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä lääkitys nyt näillä "sää ja mää" tyypeillä alkuunkaan kohdillaan.
Menkää nyt äkkiä hakemaan vahvempia pillereitä että elämä olisi helpompaaNoinko kovasti ahdistaa sun pitää pillereitä vetää, No onko ne auttaneet eivät nähtävästi kun tännekin tulit ulisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko kovasti ahdistaa sun pitää pillereitä vetää, No onko ne auttaneet eivät nähtävästi kun tännekin tulit ulisee.
Sää mää ja bää vetää bentsoja buaahaa
- Anonyymi
Niin, vaikea sanoa , mikä on syynä tuosta "kieltäytymisestä". Kokee ehkä sinut liian nuoreksi ? Mahdollisesti uskonnollinen vakaumus ? Tai voi olla jopa niin, että tuollainen rikas ja menevä mies on saanut seksikiintiönsä täyteen, eikä pidä tuota asiaa ensimmäisellä sijalla "suhteessanne" ?
- Anonyymi
Jos hän kokee että olet hänen"tytär"?
Jos käyttäydyt häntä kohtaan kuin olisit tytär..
Ehkä sellainen flirtaaminen voisi tilanteen muuttaa- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Kun minä tapasin neljä vuotta sitten nykyisen Sugar Daddyni, niin muista tuon ensitapaamisella kuulemani lauseen. Kyselin tuosta seksi asiasta häneltä, ja hän vastasi jotenkin tähän malliin: " Kuule tyttö, Suomesta ei kannata seksiä raahata matkoille, meni sitten mihin suuntaa tahansa, se on kuin hiekkaa kantaisi Saharaan." Nykyisin kyllä seksiä meillä on, mutta varsin kohtuullisesti. Yhteiselomme on rakentunut muiden yhteisten harrastusten varaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1474690Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1784574Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1114518Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254385Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133420Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192334Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32098- 661607
- 1761122
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill201018