Iso päivä on jo ovella, puolesta vuodesta vuoteen, jolloin Karjala itsenäistyy.
Siitä tulee itsenäinen valtio Suomen kumppanina, raja avautuu. Siihen liitetään Karjalan kannas. Se on Venäjän liittolainen.
Gerasimov on tämän hankkeen takuumies.
Karjalan aamunkoitto sarastaa
8
629
Vastaukset
- Anonyymi
jäämereen pitäisi muodostaa yhteys petsamon kautta.
alexandra- Anonyymi
Ensin tietenkin Barentsinmereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin tietenkin Barentsinmereen.
Mutta Suomelle ei omaa satamaa sallita. Eikä Suomi sellaista edes tarvitse.
- Anonyymi
Kun Venäjä hyökkää, Suomesta tulee Karjalan kangas, kokonaisuudessaan, ja olemme sitten venäläisiä koko heimo, ei pelkästään Karjalan heimo
- Anonyymi
Slava tebje gospodi
- Anonyymi
Heti muuttaisin sinne jos siitä tulee vapaakauppa-alue,Laatokan yläpuolisille alueille ,uskon paljon muitakin muuttaisi Itsenäisen tai autonomisen Karjalan alueelle.
Suomen kansalaisuutta en enää sitten tarvitsisi,enkä mitään täältä.- Anonyymi
Karjalan autonominen tasavalta on jo olemassa, Respublika Karelija, karjalaksi Karjalan tazavaldu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjalan autonominen tasavalta on jo olemassa, Respublika Karelija, karjalaksi Karjalan tazavaldu.
No,sinne sitten on mentävä näin karjalaisten jälkeläisenä. Pääsee nauttimaan halvoista Venäjän hinnoista
Rajat aukee taas kun Ukrainaan tulee rauha.
Siellä pitää laittaa joku yhtiö pystyyn ja tuoda tuotteita halvemmalla tänne Suomeen vaikka tullimaksu onkin rajalla ja tehdä voittoni.
Pari ideaa on tuossa jo korvan takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211