Tähän vain asiallisia vastauksia, kiitos jo etukäteen.
Olisin siis kiinnostunut kuulemaan, kuka henkilö tai mikä firma voisi säännöllisesti, vaikkapa kerran tai kaksi kuukaudessa käydä tekemässä kotini puhtaanapitoon liittyvät toimet? Aluksi tulisi ehkä isompi "suursiivous" mutta sen jälkeen riittänee säännölliset "ylläpitokäynnit". Minulle riittää kohtuullisen hyvä työnjälki, ja toinen ehdoton edellytys on salassapitovelvollisuus, siis luottamuksellisuus.
Koska minulla ei ole facebookia tai muuta sen tyyppistä, ajattelin kokeilla jos tätä kautta saisin tietoa ja vinkkejä - ja niitä asiallisia vastauksia.
HYVÄ SIIVOOJA TAI SIIVOUSFIRMA IISALMESSA?
8
623
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti parasta palvelua ja sìstiä jälkeä tekee Särkelä itte siivoojatt
- Anonyymi
Eikö Meriken firmakin saa puhdasta jälkeä aikaan.
- Anonyymi
on koronas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on koronas
Taasko koronas?
- Anonyymi
Nyt turvat kiinni kiusaajat! Jättäkää Merike jo rauhaan!
Joku raja pitää olla tässä yrittäjien liiketoiminnan sabotoinnissa.
T.tyytyväinen asiakas- Anonyymi
Kuka sabotoinut?
- Anonyymi
Olen keskustelun aloittaja. Minua todellakin kiinnostaa vain se, että työntekijä tai firma tekee työnsä hyvin ja on luotettava siinäkin suhteessa, että ei kerro asiakkaistaan mitään eteenpäin. Joku vanha koronajuttu (muistan kyllä tuollaisen) ei kiinnosta.
Kiitos parista asiallisesta kommentista.- Anonyymi00009
Lissun Luuttu ky.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233