Sinne meni äitini omaisuus kaatopaikalle. Oliko hyötyä hänellekään kaikesta työnteosta ja vaivannäöstä ja eläkettä ehti saamaan noin 10,vuotta??
Mitä hyötyä on kerätä omaisuutta kun kuitenkin kuolee
26
453
Vastaukset
- Anonyymi
Loput rahat mitä jäi häneltä meni arkkuun ja hautajaisiin.
- Anonyymi
Tässä tajusin elämän synkän realiteetin joka meillä kaikilla edessä. Luutarha
- Anonyymi
juu, hullun touhua. Elämä on lyhyt kuin gullin heilaus, joten ei kannata liikoja roinia peräänsä haalia
- Anonyymi
Raha on ihan ok jos ei ehdi kaikkea käyttää eläessään saa jotain lapsetkin. Roinamäärä jos sitä haalinut urakalla sen sijaan aiheuttaa vaivaa perikunnalle. Varsinkin arvoton sellainen
- Anonyymi
Ei tarvitse kerätä vaan aktiiviaikana käyttää kohtuullisesti ajatellen etuaikaista työssäkäymisen lopettamista ja jäljellä olevien päivien aikana mahdollisuutta mielitekojensa toteuttamiseen.
Nyt on sujunut 23 vuotta.
Syyskuun puolella tulee lyhyt epäteveellisen elämisen jakso. 3:n vuorokauden kemut 55v hääpäivän kunniaksi täysihoidossa. - Anonyymi
Minä ainakin pyrin hankkiutumaan eroon kaikesta ylimääräisestä krääsästä
- Anonyymi
Omaisuuden ei tarvitse olla kuorma-auton lavalle nostettavaa!
- Anonyymi
Jos ei olisi töitä tehnyt, niin luultavasti olisi kuollut aiemmin. Työttömät kuolevat nuorempina kuin työlliset.
- Anonyymi
Omaisuudella voi ostaa olutta
tupauuno, kuopio. savo - Anonyymi
Tarkoittanet käsinkosketeltavaa ja liikuteltavaa omaisuutta?
Viimeeksi, muuttaessamme 164m2 rinnetalosta keskustan kolmioon kävivät lapsemme pyynnöstämme tullaamassa itsellen kaiken haluamansa.
Vielä jäi 7 jätesäkilistä ja yksi 200 litran tynnyrillinen tavaraa kaatikselle. Tynnyrin sisällölle keksi kuorman hakenut, tuttu autoilija, käyttöä.
Nykyisen asunnon yhteydessä on 30m2:n kokoinen, lämmin autotalli johon pyrkii kertymään kaikenlaista "tarpeellista". Olen ajoittain saneerannut sitä kuten myös ullakkokomeroa.
Varsinaiset omaisuuteen kohdistuvat järjestelyt ovat oma lukunsa.
Nyt eläkkeellä 23 vuotta. - Anonyymi
Ihme passiivisuus köyhyyspalstalla työn tekemiseen liittyen.Köyhän persaukisten kommentteja niin mistä teille varallisuutta edes olisikaan. Työelämässä kun on niin tulee se säännöllisyys elämään.Asuntoonhan moni panostaa ja lyhentelee lainoja.Siinä taas mitään järkeä jos saidan nuuka että käyttää samaa teepussia koko viikon vaikka rahoja.
- Anonyymi
Sukupolvesta toiseen persaukisuutta ni taitaapi monella olla 3 polvessa.Koko suku köyhä niin mikään ihme kun ei töissä käy. Hyvä esimerkki lapselle jos ei kumpikaan vanhempi ei käy töissä.
- Anonyymi
Kohtuulliset asuinolosuhteet riittävät. Loppu mammona voi olla vaikka
osakkeiden tai talletusten muodossa. Ne on perillisten helppo muuttaa rahaksi.
Jaa, mutta tämähän olikin köyhien palsta, joten ei sen enempää.- Anonyymi
Voi köyhälläkin olla jokunen tonni rahaa tai sijoituksia. Köyhä voi olla 10 000 omaisuudella, persaukinen taas on rahaton ja omaisuudeton. Ei 50 000€ tilivaluutta/sijoituksetkaan ole rikas vaikka ihan tyhjätaskulle voi sellaiselta vaikuttaa.
- Anonyymi
Äitini omaisuus tuli minulle. Kesämökki ja rahaa enemmän kun tarpeeksi. Siitä on 8,5 vuotta kun äitini kuoli.
- Anonyymi
Toi ihan hyvin jos saa äiren kesämökin perintönä ni etpä varm luovu tuosta.
- Anonyymi
Minä säästän lapsilleni, mutta en mitään romua. Vaan rahaa on tileillä, rahasto-osuuksia. Kun kerran oon lapsia saanut, haluan heille antaa mahdollisuuden opiskella, matkustella ja harrastaa. Koska nykynuorille ei välttämättä löydy pitkäaikaista hyväpalkkaista ryötä.
- Anonyymi
Emme ole säästäneet lapsillemme mutta jotain on jäänyt kuluttamatta.
Opetimme lapsillemme jo varhain, että työtä on tehtävä ja tekemisestään vastattava. Alkoi heti konttausiän loppuvaiheessa oman huoneen lattian tyhjentämisestä.Lelut laatikoihin ennen iltatoimia. Siitä iän myötä laajentuen myös talon muihin töihin ja lopulta viikkosiivoukset sekä pihatyöt läpi vuoden.
Alle murrosikäisinä penskat hankkivat jo naapuruston töillä, mainosten jakelulla yms.
Tuossa vaiheessa opastin tenavia pienimuotoisessa sijoitustoiminnassa.
Säätelytalouden aikaan olivat pankit luotettava kohde. Osingot olivat 6%:n luokkaa nimellisarvosta ja maksuttomat osakennit varsinaista tuottoa. Ensimmäinen kuponkien leikkaaminen oli TAPAUS!
Jk. Penskat ovat akateemisia koulutuksiaan vastaavissa ammateissa ja myös matkustelleet ja matkustelevat. Olemme hieman ihmetelleet, etteivätkö he saaneet harkkaa koska riepotimme haidät mukana jo alle kouluikäisinä. Vastasivat, että liikkumishinku saattaa johtua juuri siitä. Eurooppa, Taka-Intia, Balilla laitesukellusta kuten myös Punaisella merellä. Andien 2:n viikon kiertomatka telttaillen. Varusteet ja huoltohenkilöstö mukana. Tokio, New York mainitakseni. Nuo jäivät meiltä käymättä.
Opiskeluaikana penskat kustansivat kaiken sivutöikkään lukuun ottamatta yhtä vuotta jolloin toinen otti opintolainaa jonka maksoimme pois ja toiselle penskalle sama summa rahana.
Notariaatissa on osakerahasto sidonnainen säästövakuutus jonka alkuperäisen sijoitetun summan nostin veroitta pois ja voitto-osuus jatkaa elämänsä minun kuolemaani saakka jos en haluaisi itse nostaa siltä rahaa ja maksaa veroa. Kyse on tällä hetkellä 6-nuumeroisesta summasta. Onhan se muhinut hieman yli 20 vuotta.
Yhden lastemme nimiin 80-luvulla ostetun kaupunkiasunnon tenavat myivät vuosi sitten.
Olimme itse nostaneet vuokratulot mutta kyse on muuttotappio kaupungista joten myynti oli järkevää.
Tilisiirtoja olemme tehneet verottajan hyväksymissä puitteíssa.
Muista järjestelyistä ei voi puhuakaan koskien myös seuraavaa sukupolvea.
Emme ole säästäneet mutta emme le tuhlanneetkaan pelkästään sen vuoksi, että pelivaraa olisi jokunen euro. Makustelu ja yksityiset terveydenhuollon palvelut ovat poikkeus.
Nyt ovat hieman yli 5-kymppisiä. Toisen matkustelu on rajoittunut työn puolesta tehtyihin matkoihin Euroopassa sekä Espanjan asunnollamme oleiluun pitkien lomiensa aikana.
Tenavien synnyttyä siirtyi toisen mielenkiinnon kohde Lappiin josta ostivat paritalon puolikkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetimme lapsillemme jo varhain, että työtä on tehtävä ja tekemisestään vastattava. Alkoi heti konttausiän loppuvaiheessa oman huoneen lattian tyhjentämisestä.Lelut laatikoihin ennen iltatoimia. Siitä iän myötä laajentuen myös talon muihin töihin ja lopulta viikkosiivoukset sekä pihatyöt läpi vuoden.
Alle murrosikäisinä penskat hankkivat jo naapuruston töillä, mainosten jakelulla yms.
Säätelytalouden aikaan olivat pankit luotettava kohde. Osingot olivat 6%:n luokkaa nimellisarvosta ja maksuttomat osakennit varsinaista tuottoa. Ensimmäinen kuponkien leikkaaminen oli TAPAUS!
Jk. Penskat ovat akateemisia koulutuksiaan vastaavissa ammateissa ja myös matkustelleet ja matkustelevat. Olemme hieman ihmetelleet, etteivätkö he saaneet harkkaa koska riepotimme haidät mukana jo alle kouluikäisinä. Vastasivat, että liikkumishinku saattaa johtua juuri siitä. Eurooppa, Taka-Intia, Balilla laitesukellusta kuten myös Punaisella merellä. Andien 2:n viikon kiertomatka telttaillen. Varusteet ja huoltohenkilöstö mukana. Tokio, New York mainitakseni. Nuo jäivät meiltä käymättä.
Opiskeluaikana penskat kustansivat kaiken sivutöikkään lukuun ottamatta yhtä vuotta jolloin toinen otti opintolainaa jonka maksoimme pois ja toiselle penskalle sama summa rahana.
Notariaatissa on osakerahasto sidonnainen säästövakuutus jonka alkuperäisen sijoitetun summan nostin veroitta pois ja voitto-osuus jatkaa elämänsä minun kuolemaani saakka jos en haluaisi itse nostaa siltä rahaa ja maksaa veroa. Kyse on tällä hetkellä 6-nuumeroisesta summasta. Onhan se muhinut hieman yli 20 vuotta.
Yhden lastemme nimiin 80-luvulla ostetun kaupunkiasunnon tenavat myivät vuosi sitten.
Olimme itse nostaneet vuokratulot mutta kyse on muuttotappio kaupungista joten myynti oli järkevää.
Emme ole säästäneet mutta emme le tuhlanneetkaan pelkästään sen vuoksi, että pelivaraa olisi jokunen euro. Makustelu ja yksityiset terveydenhuollon palvelut ovat poikkeus.
Nyt ovat hieman yli 5-kymppisiä. Toisen matkustelu on rajoittunut työn puolesta tehtyihin matkoihin Euroopassa sekä Espanjan asunnollamme oleiluun pitkien lomiensa aikana.
Tenavien synnyttyä siirtyi toisen mielenkiinnon kohde Lappiin josta ostivat paritalon puolikkaan.Syän ahvenaa paljon ja homoilen usein.Elän säästeliäästi ns,poikamiehenä.Teepussi riittää viikon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tenavien synnyttyä siirtyi toisen mielenkiinnon kohde Lappiin josta ostivat paritalon puolikkaan.Sitten heräsit unesta höh ei ollutkaan totta.Jossain läävässä majailet vuokralla alkoholiongelman kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten heräsit unesta höh ei ollutkaan totta.Jossain läävässä majailet vuokralla alkoholiongelman kera.
Alkoholiongelmani on todellinen.
Tilaan Saksasta tisleet 12 pullon laatikoissa läheiseen ( noin 200m ) matkahuoltoon.
Noudan autolla mutta 22kg - 24kg painavan, kuutiomallisen, täysin sileän laatikon kantaminen 1962 rakennetun keskustan hissittömän talon ylimpään kerrokseen on hauraalle +80v vanhukselle todella ongelma. 46 rappua on noustava kylki edellä, askelma kerrallaan koska lodju estää eteen näkyvyyden.
Kolmio on oma ja siihen kuuluu 25m2;n lämmin autotalli.
Mikä tuossa tilityksessäni epäilyttää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholiongelmani on todellinen.
Tilaan Saksasta tisleet 12 pullon laatikoissa läheiseen ( noin 200m ) matkahuoltoon.
Noudan autolla mutta 22kg - 24kg painavan, kuutiomallisen, täysin sileän laatikon kantaminen 1962 rakennetun keskustan hissittömän talon ylimpään kerrokseen on hauraalle 80v vanhukselle todella ongelma. 46 rappua on noustava kylki edellä, askelma kerrallaan koska lodju estää eteen näkyvyyden.
Kolmio on oma ja siihen kuuluu 25m2;n lämmin autotalli.
Mikä tuossa tilityksessäni epäilyttää?Viinapäiten sitten kirjoittelet nettiin mitä ihmeellisempiä satuja omaisuuksista ps, etkö huomaa että olet köyhyyspalstalla.Taitaapi 80v ukkelilla tuo muisti hieman pätkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinapäiten sitten kirjoittelet nettiin mitä ihmeellisempiä satuja omaisuuksista ps, etkö huomaa että olet köyhyyspalstalla.Taitaapi 80v ukkelilla tuo muisti hieman pätkiä.
Ukkeli on kokenut elämänsä aikana useampaan otteeseen todellista köyhyyttä.
Lapsuus ryysyissä puutteellisella ravinnolla.
Ennen inttiin lähtöä hieman helpotti.
Intin jälkeen 1964 Ruotsiin. Elämisen taso riippui omista valinnoista.
Saatuani ensimmäisen täyden tilin hurahdin ostamaan köntyn kallista sveitsiläistä juustoa ja 0.7 litran absolut renad virkistettä. Sitten aloitin jo miettimään aikaa seuraan tiliin.
Yhden suomitalven jälkeen paluu Ruotsiin merkitsi 4:n vuorokauden täydellistä vesikuuria rahan puutteen vuoksi.
Suomen opiskelutalvet olivat niukkoja. Ei ollut mitään opintorahoja tai muutakaan.
Kaikki lomat töissä. Varsinkin joulu.uusivuosi olivat hyviä sellutehtailla.
Neljässä vuodessa tuli hieman velkaa ja mm. vaatteet kuluivat kun uusiakan ei kannatanut ostaa.
Avioon pienipalkkaisen puotipuksun kanssa. Minulla ei ollut muuta kuin ryysyt päällä ja hieman velkaa. Ei mitään menopeliä. Puolen vuoden jälkeen ostin käytetyn fillarin.
Asuimme rintamamiestalon yläkerran keittiö-kammari asunnossa. Vessa alakerrassa.
Niukat huonekalut saatu käytettyinä lahjoina. Ensimmäinen, musta-valko telkkari myös käytettynä paikallisen osulan koneosastolta.
Vaatteiden hankintaa pikku hiljaa.
Kaksi penskaa lyhyin välein.
6-vuotta myöhemmin ok:n rakentaminen. Arava 4%, pankkilaina 12%, maksuaika 10 vuotta, vekseli 16% kolmen kk:n ajalla.
Ravinto etsittiin osittain metsästä. Noiden vuosien jälkeen toinen penska ei ole syönyt sieniä missään muodossa. Emme pystyneet hankkimaan penskoille harrasvusälineitäkään. Luksusta edustivat toiselle hankitut käytetyt laskettelsukset ja monot paikallisen urheiluseuran käytettyjen kamojen pörssistä.
1970 olin alkanut tekemään lahjoitusmarjoista kotiviiniä 60-litran erissä. Pontikan keittelyn olin aloittanut 1970. Laitteet paranivat koon kasvun myötä ja varsinaisesta volyymistä voi puhua ok:n muuton jälkeen.
Olin lopettanut tupakoinnin.
Sitten hiljalleen helpotti ja olemme nauttineet jokaisesta hetkestä. Ei perintöä, ei lottovoitoja. Suurin voitto oli Speden Speleistä voittamani 1000mk.
Meidän ei tarvitse olla kiitollisia kenellekään.
Työhistoriani on kirjava. Olen tehnyt sitä mitä teetättäjä on uskaltanut antaa ja siellä missä työtä oli. Viimeiset 12 vuotta olin arkiviikot muualla. Kotona viikonloput.
Minun on kiittäminen vaimoni joustavuutta. Vaimoni oli penskoje kanssa kotona 7 vuotta saamatta alun silloisen pienen äitysraan lisäksi mistään mitään. Pienet lapsilisät tulivat 3kk:n välein.
Taustan vaikutusta lienee se, ettei jokaista lisämarkkaa ja -euroa ole ollut hinku eti tuhlata.
Teimme vuosittaiset budjettiraamit.
Karkeat suunnitelmat 3 - 5 vuoden tähtäyksellä.
Hahmotimme +10 vuoden päähän sen missä olotilassa halaisimme olla.
Kaikki realistisia hahmotelmia eikä mitään huuhaata.
Kokeilimme mökkelyä kaksi vuotta. Ei iskenyt kuten ei myöskään kaksi kesää retkeilyveneellä.
Yhteisiä matkoja summattuna noin 18kk. Alkuun penskat mukana teltta/auto reisuilla. Sittemmin jatkoimme kahdestaan omatoimimatkoja mutta alkuun teltta kulki mukana vain varana kunnes jätimme sen pois.
4 maanosaa, 52 valtiota. Tosin Monacossa, Vatikaanissa ja San Marinossa emme ole yöpyneet.
90-luvulta lähtien osa reisuista kiertomatkoja ja loppupäässä lisänä viikon AI-risteilyjä.
Periaatteeni. Käytän jokaisen euron harkiten odottaen saavani mielestäni täyden vastikkeen.
Vaimoni tervyden, tai oikeastaan sen puutteen vuoksi, emme ole voineet matkustaa neljään vuoteen van olemme olleet juhlapyhät kylpylöissä. Syyskuun puolivälissä tulee avioliittomme 55v täyteen. Vaimo varasi meille läheisestä kylpylästä 3:n vuorokauden täysihoidon. Olen niin riivatun nuuka, että otan omat juomat mukaan. Kylpylän kalliit a-juomat jäävät varsin vähiin.
Väitän kokeneeni todellista köyhyyttä ja puutettakin niin usein ja monipuolisesti, että katson olevani sen tason asiantuntija, että voin kilkutella köyhyyspalstalle liioittelematta tai valehtelematta tippaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkeli on kokenut elämänsä aikana useampaan otteeseen todellista köyhyyttä.
Lapsuus ryysyissä puutteellisella ravinnolla.
Ennen inttiin lähtöä hieman helpotti.
Intin jälkeen 1964 Ruotsiin. Elämisen taso riippui omista valinnoista.
Saatuani ensimmäisen täyden tilin hurahdin ostamaan köntyn kallista sveitsiläistä juustoa ja 0.7 litran absolut renad virkistettä. Sitten aloitin jo miettimään aikaa seuraan tiliin.
Yhden suomitalven jälkeen paluu Ruotsiin merkitsi 4:n vuorokauden täydellistä vesikuuria rahan puutteen vuoksi.
Suomen opiskelutalvet olivat niukkoja. Ei ollut mitään opintorahoja tai muutakaan.
Kaikki lomat töissä. Varsinkin joulu.uusivuosi olivat hyviä sellutehtailla.
Neljässä vuodessa tuli hieman velkaa ja mm. vaatteet kuluivat kun uusiakan ei kannatanut ostaa.
Avioon pienipalkkaisen puotipuksun kanssa. Minulla ei ollut muuta kuin ryysyt päällä ja hieman velkaa. Ei mitään menopeliä. Puolen vuoden jälkeen ostin käytetyn fillarin.
Asuimme rintamamiestalon yläkerran keittiö-kammari asunnossa. Vessa alakerrassa.
Niukat huonekalut saatu käytettyinä lahjoina. Ensimmäinen, musta-valko telkkari myös käytettynä paikallisen osulan koneosastolta.
Vaatteiden hankintaa pikku hiljaa.
Kaksi penskaa lyhyin välein.
6-vuotta myöhemmin ok:n rakentaminen. Arava 4%, pankkilaina 12%, maksuaika 10 vuotta, vekseli 16% kolmen kk:n ajalla.
Ravinto etsittiin osittain metsästä. Noiden vuosien jälkeen toinen penska ei ole syönyt sieniä missään muodossa. Emme pystyneet hankkimaan penskoille harrasvusälineitäkään. Luksusta edustivat toiselle hankitut käytetyt laskettelsukset ja monot paikallisen urheiluseuran käytettyjen kamojen pörssistä.
1970 olin alkanut tekemään lahjoitusmarjoista kotiviiniä 60-litran erissä. Pontikan keittelyn olin aloittanut 1970. Laitteet paranivat koon kasvun myötä ja varsinaisesta volyymistä voi puhua ok:n muuton jälkeen.
Olin lopettanut tupakoinnin.
Sitten hiljalleen helpotti ja olemme nauttineet jokaisesta hetkestä. Ei perintöä, ei lottovoitoja. Suurin voitto oli Speden Speleistä voittamani 1000mk.
Meidän ei tarvitse olla kiitollisia kenellekään.
Työhistoriani on kirjava. Olen tehnyt sitä mitä teetättäjä on uskaltanut antaa ja siellä missä työtä oli. Viimeiset 12 vuotta olin arkiviikot muualla. Kotona viikonloput.
Minun on kiittäminen vaimoni joustavuutta. Vaimoni oli penskoje kanssa kotona 7 vuotta saamatta alun silloisen pienen äitysraan lisäksi mistään mitään. Pienet lapsilisät tulivat 3kk:n välein.
Taustan vaikutusta lienee se, ettei jokaista lisämarkkaa ja -euroa ole ollut hinku eti tuhlata.
Teimme vuosittaiset budjettiraamit.
Karkeat suunnitelmat 3 - 5 vuoden tähtäyksellä.
Hahmotimme 10 vuoden päähän sen missä olotilassa halaisimme olla.
Kaikki realistisia hahmotelmia eikä mitään huuhaata.
Kokeilimme mökkelyä kaksi vuotta. Ei iskenyt kuten ei myöskään kaksi kesää retkeilyveneellä.
Yhteisiä matkoja summattuna noin 18kk. Alkuun penskat mukana teltta/auto reisuilla. Sittemmin jatkoimme kahdestaan omatoimimatkoja mutta alkuun teltta kulki mukana vain varana kunnes jätimme sen pois.
4 maanosaa, 52 valtiota. Tosin Monacossa, Vatikaanissa ja San Marinossa emme ole yöpyneet.
90-luvulta lähtien osa reisuista kiertomatkoja ja loppupäässä lisänä viikon AI-risteilyjä.
Periaatteeni. Käytän jokaisen euron harkiten odottaen saavani mielestäni täyden vastikkeen.
Vaimoni tervyden, tai oikeastaan sen puutteen vuoksi, emme ole voineet matkustaa neljään vuoteen van olemme olleet juhlapyhät kylpylöissä. Syyskuun puolivälissä tulee avioliittomme 55v täyteen. Vaimo varasi meille läheisestä kylpylästä 3:n vuorokauden täysihoidon. Olen niin riivatun nuuka, että otan omat juomat mukaan. Kylpylän kalliit a-juomat jäävät varsin vähiin.
Väitän kokeneeni todellista köyhyyttä ja puutettakin niin usein ja monipuolisesti, että katson olevani sen tason asiantuntija, että voin kilkutella köyhyyspalstalle liioittelematta tai valehtelematta tippaakaan.On se kylläkin niillä jotka sotien aikana syntyny tai jälkeen niin jo lapsena erinlaista kuin nykypäivänä.Jahka nuoreksi kasvoi niin ei maleksimista katsottu hyvällä ainakaan jos maaseudulta kotoisin.Ne jotka päätyivät opiskelemaan niin ei sillon mitään opintolainoja ollut tai opintotukea.Jos työläinen oli 60luvulla kyllä töitä tehtaissa oli ja muuallakin.Köyhyyspalstaa kun sillon tällön seuraan niin ihmetyttää ihmisten passiivisuus kun kyllä tekeville töitä on.Tekee niitä töitä mitä on tarjolla.Nykypäivän ihmisillä mitään muuta mielessä koska se kelasossuraha tulee.Niin omaisuus tai perinnöt noi on kanssa monipiippusia juttuja.Kyllä itselle ainakin riihikuiva raha kelpaa.
- Anonyymi
Miksi omaisuus heitettiin kaatopaikalle? Asuiko hän homeisessa asunnossa?
Omaisuushan täytyy arvioituttaa jakaa perikunnan kesken. - Anonyymi
Perhettä ei oo eikä tuu. Jos kumppaniksi elämään löytyis vielä joku. Ota paikkasi historiassa. One in lifetime. mä oon jo jättänyt tavallani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389