Mistä aisurisuhteet saivat alkunsa ?

Anonyymi-ap

Miten on aisankannattajat, miten kaikki tuo kohdallanne alkoi ?

13

779

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies ehdotti ja minä suostuin.

    • Anonyymi

      Kaikki alkoi humalassa, jos ei nyt ihan umpikännissä, niin kuitenkin. Olimme silloisen avovaimoni kanssa ravintolassa. Kotiin tultuamme meidän piti harrastaa seksiä, ainakin se oli tarkoitus. Mutta kuinka ollakkaan, minulla ei stondannut sitten millään konstilla. Vaimo suuttui ja sanoi, että käy naimassa tuon alivuokralaisen kanssa, kun sinä et pysty. Ja niinhän siinä sitten kävi, vaimo meni alivuokralaisen huoneeseen ja riisui itsensä alasti. Alivuokralainen, lukiolaispoika katseli ihmeissään ja riisui itsensä pylsi vaimoani. Se oli jotenkin minusta tosi kiihottavaa. Ja tuon jälkeen noita juttuja oli aina silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Swinger illassa se alkoi, joskus 30 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Miehen ehdotuksesta ja vaimon vaatimilla kriteereillä. YHdessä sovitaan ja kummallakin on veto oikeus kaikilta osin. Joskus on jouduttu neuvottelemaan, mutta kuiten yleensä aina löydetty yhteinen ratkaisu.

    • Anonyymi

      Minä olen etsinyt tuollaista cuckold suhteeseen, ilman alistamista, innokasta 40 -50 v. naista. Mutta ei ole kohdalle sattunut. Perusliittoihin kyllä on halukkaita. Mutta ehkäpä joskus.

    • Anonyymi

      Oltiin jo pitkään puhuttu rouvan kanssa, että kiinnostais kimppailu tai parinvaihto ja jatkettiin keskusteluista siihen että ketkä tuttavistamme voisimme ottaa mukaamme kimppaan ja eräänä perjantai yönä oltiin kaverin kanssa yössä, niin päätin sille ehdottaa, että lähdetäänkö nussimaan yhdessä mun muijaa, jota se oli aina katsellut sillä tavalla ja niin lähdettiin herättämään rouva ja ilmoittamaan, että herää me tultiin yhdessä panemaan sua... Sen jälkeen on ollut todella monia joiden oon nähnyt panevan häntä ja se on aina yhtä kiihoittavaa.å

    • Anonyymi

      Mulla oli ollut huonoa naimaonnea ja kuudes pidempiaikainen suhde oli noin vuoden vanha. Puoliso oli nätti ja siro, iloinen ja huumorintajuinen. Ja kaikki oli ihan mallillaan. Vaimon lukollisessa pöytälaatikossa oli lukollinen päiväkirja. No kait noita sitten joillakin naisilla on, ajattelin. Vaimo oli Äitinsä luona käymässä ja tuo lukollinen pöytälaatikko oli jäänyt auki. Otin tuon päiväkirjan käteeni ja se oli lukossa. A-nelosen kokoinen ja 4 senttiä paksu, siis lähes raamattuluokkaa. Olin laittamassa päiväkirjaa takaisin laatikkoon, kun laatikon yläreunasta putosi päiväkirjan avain. Ja kun olin hetken kiistellyt itseni kanssa siitä, voisinko lukea tuota, niin uteliaisuus voitti.

      Avasin kirjan etusivulta, ja siinä oli tarinaa milloin Pekasta, Jani-Petteristä jne. Toki tiesin jotakin vaimoni menneisyydestä ja aktiivisesta seksielämästä. Mutta... tarkkoja kuvauksia milloin mistäkin sessiosta. Ohitin ne ja käänsin kolmen vuoden takaisiin tapahtumiin. Tämä oli edellisestä suhteesta, joka oli kestänyt 3-4 vuotta. Ja siellä oli kuvauksia kimppaseksistä, ja aisankannattaja jutuista tuon edellisen miehen aikana. OIkeesti, olen nähnyt ja kuullut monenlaista seksin saralla, mutta tämä oli jotakin tosi hard. Päiväyksien mukaan lähes viikoittaista toimintaa.

      Laitoin päiväkirjan pois. Ja ajattelin, että voisiko, no joo, varmaan hän voisi tehdä tuollaisia juttuja uudelleen. Vaimo tuli kotiin, ja kuukauden päästä kysyin suoraan, haluaisiko hän kimppaseksiä ? Ja vastauksen tiedättekin.

    • Anonyymi

      Itse olin laivalla kaveriporukan kanssa, tuli otettua hiukan liikaa nja menin hyttiin nukkumaan. Silloinen tyttöystävä jäi vielä baariin ja siellä kaverit mukana. Tyttöystävä tuli jossainb kohtaa yötä kaverin kanssa hyttiin ja itse kuuntelin "sammuneena" toiselta sängyltä kun kaveri jolla selkeästi isompi kulli (olin nähnyt jo aiemmin) painoi tyttöystävääni joka tuntui nauttivan ihan kunnolla. Tämä oli jotenkin todella nöyryyttävää mutta samalla myös hiton kiihottavaa. Olin silloin 24 vuotias

    • Anonyymi

      Me silloin parina noin reilu vuosi, MTV chatis tutustuttu, sekstaillessa vihjeitä puheissa kolmen kimppasta. Yhtenä perjantaina taas puheet kolmenkivaan, sitten MTV chatis löytyy meitä yli 10v nuorempi mies. Sovitaan lauantaina hakea häntä asemalta ja sitten mökille. Tuli ja mökille, emäntä tutustui lähemmin, kävelijät rannassa jutellen, minä olin ystävällinen ja hoidin pikkujuttuja. Kohta emäntä ja nuorimies siirtyi sisälle sohvalla istuen ihan vierivieressä, minä terassilla savuilla, iso ikkuna vain välissä ja katsoin kun emäntä etsi vieraan kalun ja nautti siitä näystä sekä hyväilyä vieraasta kalusta. Itselläni kiima nousi, tykkään tästä!!!

    • Anonyymi

      Oltiin oltu naimisissa noin vuosi kun etsimme ekan vieraan vaimolle, olimme puhuneet aiheesta jo seurustellessa. Sovittiin kokeillaan yhden kanssa jos tunnu hyvältä ei jatketa.
      Kävikin hyvin vaimoni nautti tämän miehen kanssa aidosi myös itse tunsin kihelmöintiä koko kehossa kun vaimo äänteli vieraan naidessa makkarissa. Harrastus kestänyt nyt 24vuotta eikä loppua näkyvissä myös vaimoni näyttää ikäistään nuoremmalta kun seksiä saa tarpeeksi. T. Pari 50v

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä, varsinkin kun kumpikin pariskunnasta nauttii tilanteesta 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, varsinkin kun kumpikin pariskunnasta nauttii tilanteesta 😊

        Eihän tälläinen onnistu pelkästään et mies nauttii kyllä vaimon täytyy nauttii vieraasta. T. Pari 50v


      • Anonyymi

        Meillä alkoi oikeastaan siitä että tyttöystäväni paljasti olevansa kiinnostunut harrastamaan seksiä myös vieraiden miesten kanssa. Olin siitä kysynyt aiemmin mutta en mitään suoraa ehdotusta tehnyt.

        Kiinnostus siihen lähti kun yksi edeltävistä tyttöystävistäni petti minua ja näin sen. En kehdannut aiheuttaa mitään kohtausta ja yritin painaa sen taka-alalle mutta eihän siitä mitään tullut. Lopulta tuli ero ja sitten olin yksin muutaman vuoden. Koska mitään muuta runkutettavaa ei ollut, palasin seksimuisteloihin tuon pettäjän kanssa ja kun sitten näin yhden unen jossa aiemmin paras ystäväni joka oli asunut naapurissani nussi tyttöystäväni kanssa, aloin runkkaillessa haaveilemaan siitä että naapurin kaveri olisi pannut tyttöystävääni sen opiskelijamulkun sijasta.

        Siinä välissä seurustelin myös yhden toisen naisen kanssa ja tuo nainen taas oli sellainen että seksissä ei uskaltanut mitään ehdottaa. Vaikka hän oli kiimainen, ei siitä paljoa iloa ollut kun mitään mielikuvitusta ei saanut käyttää.

        Nykyinen sitten vapautti ja pitkään siitä keskusteltiin kunnes sitten toteutettiin se ensimmäisen kerran. Ei siitä ensimmäisestä eikä toisestakaan kerrasta ole paljon lapsille kerrottavaa kun eihän ne onnistu koskaan niikuin oli kuvitellut. Mutta kun tyttöystävä näki ensimmäistä kertaa yhden kaverini, hänellä syttyi samantien kiinnostus kaveria kohtaan ja tyttöystävä pyysi ihan itse että saako hän naida sen kaverini kanssa. Se tapahtui ja tuntui hyvältä ja kun tyttöystävä oli täysillä mukana hommassa, jopa niin että olin vähän kateellinen ja pelkäsin että tyttöystävä jättää minut kaverin vuoksi. Mutta tyttöystävä vakuutti että rakkaus ja himo ovat kaksi eri asiaa. Tietenkin heillä on hyvät ja rakastavat välit kun kyllä näissä hommissa tietenkin suhde kehittyy välittävämmäksi pakostakin kun niin pitkään touhuaa yhdessä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe