Olin hänen kanssaan onnellisin, kaiken aikaa. Mutta hän vaihtoi minut venäläiseen horoon. Jos jätkä näet tämän, sinun ei edes tarvinnut paljon kostotoimistani kärsiä ja mikä kiitos siitä? Tämä kurja olo ja sinun, aina sinun tahtosi. Mutta saan silti rahasi ja kaiken muun mitä haluan, voit luottaa siihen !!!
Rakkautta odotin, pelkkää vihaa sain!
16
629
Vastaukset
- Anonyymi
ota kaikki mitä ukosta irti saat..!! saapahan tuntea mitä menetti ja mitä se on rakkaus venäläisen kanssa. jatkuuko edes 2 viikkoa..
- Anonyymi
Mies tulee luoksesi nopeammin kuin uskotkaan😆🤟🏻
- Anonyymi
no iha varmast tulee ja haluu takas.
- Anonyymi
rakkautta vai rahaa ?
- Anonyymi
Molemmat halusi vain rahaa, mutta venäläinen oli sentään rehellinen. Suomalainen naikkonen valehteli: minä rakastan sinua. Venäläinen nainen sanoi rehellisesti: minä rahastan sinua.
- Anonyymi
Kuulostat aika epätasapainoiselta ihmiseltä. Raivoa, kostoa, kateutta, rahanhimoa. Kyllä minäkin olisin vaihtanut mukavampaan.
- Anonyymi
Trollilta se kuulostaa.
- Anonyymi
Sinäkin vaikutat aika läpinäkyvän tarkoitushakuiselta kun vastailet tälle katkeralle miehelle, siinähän olette ku kaks katkeraa marjaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollilta se kuulostaa.
Ettehän te misogyynit sellaista nyanssia halua näistä miehen aloituksista tunnistaa hehee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin vaikutat aika läpinäkyvän tarkoitushakuiselta kun vastailet tälle katkeralle miehelle, siinähän olette ku kaks katkeraa marjaa
Samaa toistelet kun et muuta osaa 🥱
- Anonyymi
Ootkohan mun horoni edellisessä elämässä ei voi tietää.
- Anonyymi
Horojen horo
- Anonyymi
Average man
- Anonyymi
Mun tapaus vaihti amerrrrikkalaiseen hjoroon
- Anonyymi
Ehkä tuo venäläinen horo onkin vain koirasi, mikä olikin kissasi, joka olikin naapurisi, sillä minunkin kengässä ovat
?
Hm venäläinen kengä......
Mmmmoro
https://m.youtube.com/watch?v=TSK2jDkQLDg - Anonyymi
Jaha tais ollla taas juha asialla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san671891- 541186
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731039Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182990Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu120928- 92921