Kauanko Vasurit vielä joutuvat KÄRSIMÄÄN!? Eikö hänelle jo löytyisi jokin paikka RYSSELISSÄ??? Alkaisi vaikka opettelemaan venäjää, niin keskustelut parlamentissa muiden venäjämielisten kanssa sujuisi paremmin??
Vasureilla ei Li:n kaudella ollut yksinkertaisesti mitään myönteistä annettavaa suomalaisille duunareille: ainoastaan petettyjä lupauksia, loputonta jankutusta, uusia veroja ja veronkorotuksia...
Li Andersson niittasi puolueensa pohjamutiin
Anonyymi-ap
2
210
Vastaukset 2
- Anonyymi
No mutta melekoset pohjamurat se kyllä vetäs että
kyllä tuota joo.
”Olen aivan shokissa” – Yli 247 000 ääntä kerännyt Li Andersson rikkoi ylivoimaisesti Suomen kaikkien aikojen ääniennätyksen"
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010487345.html - Anonyymi
Li Andersson venäjämielinen? Mitä ihmettä aloittaja oikein höpöttää? Andersson otti asiakseen putinistien poistamisen omasta parlamenttiryhmästään ja kaksi selkeää putinistia saikin lähteä. Joko aloittaja trollaa tai haluaa itse aiheuttaa konflikteja suomalaisten keskuudessa. Siihenhän Puttekin pyrkii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541536Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211166- 93987
- 79720
- 37698
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21539- 27520
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?54464- 27456
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433