tääällläää ei käy enää melkein kukaan uskon että TSH faneja on wielä TODELLA paljon kirjoitelkaa vaan jotain niin saadaan edes jotain juttua. Itse olen star wars ja tsh fani myönnän että star wars sivuilla on hieman mukavempi käydä koska siellä on jotain juttua. c",)
MIKSI
Legolas-Viherlehti
2
553
Vastaukset
- Aragorn
Nii et kyl niit Faneja viel on.
Ite oon semmonen fani et parempaa tiiä...
Mä tunnen aika paljo niit Faneja.
Ootko muute kattellu niit kuvia netissä?
Mä oon käyny yli 12 tsh sivulla. - Mitherel
...mutta TSH-fanit käyvät ennemminkin tuolla---> http://keskustelu.kontu.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263238
- 721580
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801129Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45941
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888- 61882
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775