Venäjän Yhdysvaltain suurlähettilään Anatoli Antonovin mukaan presidentti Vladimir Putin on tehnyt päätöksen siitä, miten Venäjä vastaa Ukrainan operaatioon Kurskin alueella Venäjällä.
– Voin kertoa vilpittömästi, että presidentti on tehnyt päätöksen. Olen vakuuttunut siitä, että kaikkia rangaistaan armotta siitä, mitä Kurskissa on tapahtunut, Antonov sanoi torstaina Reutersin mukaan.
Antonov ei tarkentanut, millainen Putinin päätös on. Putin tapasi torstaina raja-alueiden kuvernöörejä ja muita korkea-arvoisia viranhaltijoita.
Veikkaan että Maria Zaharova noituu syylliset....
Putin teki päätöksen, kaikkia rangaistaan armotta
7
133
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sotahullu diktaattori putler nyt muuten
- Anonyymi
THL ja STM jättävät apinarokko-nimen unholaan.
Uusi nimi lienee Putin akne. - Anonyymi
Stalinkin tapatti koko sotapäälikyyden ja otti täysin taitamattomia tilalle
Pulteri serailee historia tappaisissa. - Anonyymi
Putin anaa Kirillin kirota syylliset. That is it.
- Anonyymi
Itse uskon, että Elina Valtonen laittaa jauhot Zaharovan suuhun. Varmalla tullaan näkemään kisssatappelu yrityksiä vielä Zaharovalta, jotka enemmän naurattavat vain muita. Pelle mikä pelle, enempää ei voi Zaharovalta odottaakaan, koska on ollut yksi niistä, valheiden verkon ylläpitäjistä Venäjällä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4984bab2-fca3-4731-af6a-86a632106ffd- Anonyymi
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
"Itse uskon, että Elina Valtonen laittaa jauhot Zaharovan suuhun. "
Älä ole niinkään varma Zaharouva paikallinen pubi ruusu kun vetäsee pullon vodkaa päähänsä ja alkaa huuliupunat poskella sammaltamaan porssikeitoista ja natseista siinä vastapuoli kummasti hiljenee vain kuuntelemaan ja ihmettelemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182236Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212146Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181930Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411759Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221186Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.64945