Onks tää kaikki vaan mun mielen luomaa harhaa

Anonyymi-ap

Onks tää kaikki vaan mun mielen luomaa harhaa. Oon nähnyt kuitenkin "merkit", unet ja jotain sun juttuja täällä. Siitä huolimatta et oo poistanut estoja missään, ja mulla ei oo mitään väylää olla yhteydessä suhun. Mä en näe realistisia unia joissa pussailen ja oon ihmisen kaa läheinen ,jos hän ei oikeassa elämässä haluu olla mun kanssa tai nähä mua, jotain hämärää tässä on. Myöskin se miten noi sun kirjottamat tekstit hittaa eri taval kuin muiden, tunnistan niis juttui joita en muis tunnista.. niin haluaisin uskoa. Mut ehkä mä odotan turhaan jotain mikä ei tuu ikinä tapahtuun ja sä oot "onnellinen" sen sun poikaystäväs kaa.. ja tää kaikki on vaa harhaa, jonka mun mieli luo viimeisenä toivona jostain paremmasta ennen loppua, en tiiä sit, mut toivon ja uskon ja haluun uskoa et toivoa olis vielä olemassa... :c

rakkaalle vlle epävakaaltasi <3

7

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sen hämärenpiä et hyväksyt et näet vain aikuisviihdetyypin toiveunia
      enneunien siaan ...

      Unia joilla ei oo enne vaan viihde tarkoitus .
      Alitajunta kertoo kyllä sen mistä pidätt mutta
      Niikuin ennestusvälinessä yleensäkkin pieni skeptismin poikanen on paikoillaan välillä.

      Joskus unet tietää kyllä todellakin
      mut myös muut unityypit pitää näkityypin ihmisen tietää ja tunnistaa.
      Sillä alitajunta niin mielellään vähä
      Liioittelee niillä kivoilla jutuilla vs todellisuus.
      Unen kieli on useinkin semmoiis ei ihan kirjaimellinen todellisuus... Vaan sinnepäin tai liioitellaan vähän maailma.
      Vähä sillä tyylillä kun sä lisäisit valvetodelisuuteen jonkin sarkuvissa mahdollisen asian

      Eri unitypit on tärkeä myös siksi.
      Se on tärkeä oppia siks et pystyt esim herättämään itseai painajaista tarvittaessa.

      Tai niihin alitajunnan temppuihin..
      Vaikka lentäämään tietoisesti .
      Tai hypännyt korkealta paikoista ja tavoilla jossa valveilla käy huonosti
      Kiipeileen niiku hämäimies tai kulkee seinien läpi kuin haamut tai vaihdetaan paikkaa ajatuksen voimalla niiku pottereista
      Luoteihinkaan ei unessa kuole jos havahtuu et on uni kyseessä ...
      Sielä voi puuhailla mitävain ...

      • Anonyymi

        Mä en nähnyt mitään seksi unia mitä hittoa??? Se uni oli täysin romanttinen , toisessa suudeltiin, toisessa ei, toisessa olin vaan hänen sylissään ja lähellään, ei harrastettu seksiä tai oltu alasti. Mut sellanen henkellinen yliluonnollinen yhteys oli siinä. Mä näen yleensä hyvin realistisia unia ihmisistä joiden kaa oon tekemisis irl, jos ne ihmiset ei pidä must irl niin ne ei pidä, jos ne ei haluu olla tekemisissä niin ei ne haluu siinä unessa, vaan täysin tuntemattomista joiden kaa en oo ollut missää tekemisis internetin ulkopuolel oon nähny "fantasia" unia tai unia jotka ei oo realistisia, niin siks nää unet tuntu kuin niil ois kytköksiä todellisuuteen -AP


    • Anonyymi

      ei välttämättä.. jos olet hän <3 ei mulla ole poikaystävää älä huoli..jos ois en höpsis täällä. :’D haluisin olla tekemisissä tosi paljon mielummin irl <3 t eräs epävakaa

      • Anonyymi

        höpisis


      • Anonyymi

        Sulla oli yhes vaihees.. ja sama, ikävä sua niin paljon jos oot hän :c <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla oli yhes vaihees.. ja sama, ikävä sua niin paljon jos oot hän :c <3

        oliha mul mut tota ollaan ihan kavereita oltu jo vuoden alusta lähtien väitti kuka mitä tahansa. muutin omaa kämppää kesäl jne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliha mul mut tota ollaan ihan kavereita oltu jo vuoden alusta lähtien väitti kuka mitä tahansa. muutin omaa kämppää kesäl jne. :)

        Okeih sitä en tiennyt. Koska sit aattelit ottaa muhun yhteyt tai edistää tätä juttuu millää taval? Jos oikeesti oot hän..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe