kyllä olis mahtavaa jos seinäjoki häviääs 3-0 karsinnan,
naispesäpallo
10
299
Vastaukset
- Anonyymi
toivotaan parasta lauantaina
- Anonyymi
ei koiria kenttäalueelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei koiria kenttäalueelle
Eikä kissoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kissoja.
harvemmin niitä on siellä ,,koirakuri kieltää koirien viennin urheilukentille,toreille,uimarannoille,leikkipuistoihin yms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harvemmin niitä on siellä ,,koirakuri kieltää koirien viennin urheilukentille,toreille,uimarannoille,leikkipuistoihin yms
Niin, kissoista ei ole harmia, toisin kuin koirista.
- Anonyymi
Mutta on Seinäjokiset pirunmoisia järkkäämään kolmoistilanteita.
Virkiällä hermo pitää paremmin. Holmströmin likat ovat Virkiällä erinomaisia ja monipuolisia pelaajia. - Anonyymi
Keskustelun avaaja on varmaan pelaaja, - Joku naiskirjoittaja, joka meinaa hämätä, kun oli aivan tekemällä tehtyjä kirjoitusvirheitä tuossa.
- Anonyymi
Menen kannustamaan seinäjokisia,,,seinäjokisena ❤️
- Anonyymi
Toiset sutjakoita,toiset reiteviä ja perseviä söpöliinejä. Pelihousut ihan jeeeeees...
- Anonyymi
Kunniakas voitto ja paikka finaaliin 3-0 😂
"Tuomaristo hylkäsi SMJ:n avausjakson tasoitusjuoksun, kun Lapuan kuuluttaja sai kotijoukkueen uskomaan jakson jo päättyneeksi."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857