NWO eli uusi maailmanjärjestys

Anonyymi-ap

Mitä sinulle tulee mieleen tästä? Pelkäätkö uutta maailmanjärjestystä? Entä millainen haluaisit sen olevan?

Luulen, että jokainen saa luvan kertoa oman mielipiteensä tästä asiasta, kun yhteiskuntamme maapallolla tulee muuttumaan. Itse pohtinut esim. seuraavia:

- velat anteeksi? En tiedä onko tässä silti järkeä? Ja mitä tästä seuraisi?

- Sodat loppuvat, ja vain maapallon yhteiset puolustusvoimat pidetään yllä puolustamassa maailman rauhaa.

- Ihmisille toivon ymmärrystä luonnon tilasta ja toisten eliöiden ongelmista.

- Toivotaan, toivotaan, toivotaan, että joskus luomme toisenlaisen maan, että antaisimme kaiken, auttaisimme ystävää, ehkä kaukana se on mut toivo jää.

15

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämän esiintyminen muualla avaruudessa ja muukalaisten esiintyminen myös maapallolla tuodaan jokaisen ihmisenkin tietoon.

• Anonyymi

Tulevaisuudessa kaikilla pitäisi olla mahdollisuus katsella tähtiä :)

• Anonyymi

Miksei niitä ole jo nyt, minä ainakin näen niitä jokaisena kirkkaana iltana/yönä.

• Anonyymi

Jokaisella pitäisi olla mahdollisuus välittää toisista ja pitäisi olla mahdollista saada muilta välittämistä osakseen`? Annetaan kaikki anteeksi kaikille ja luodaan lapsillemme parempi maailma jossa elää tulevaisuudesssa.

• Anonyymi

Ei mitään uutta alla auringon ja menneeseen ei ole paluuta. Älkää ajatelko.

• Anonyymi

Maailmankaikkeus ilman rangaistuksia, voisiko sellainen toimia?

• Anonyymi

Oikeastaan se NWO ei tarkoita mitään vaan on vain pelkkä liikettä ylläpitävä agenda. Se on toki klubin juttuja mut näyttää etta muurarit on niitä jotka siitä eniten pitää mekkalaa. Ehkä ne uskoo siihen mut ne on itse kuitenkin vain pelkkiä näyttämön sätkynukkeja tietäen tai tietämättään.

Toki on myös tää "the great reset" ja sitten se pandemia jonka yhteyteen myös sattui näitä isojeveljien puheita siitä jostain pienestä ikkunasta jonka aikana oli mahdollista resetoida jotain eli jokin vanha systeemi(kö). Vai mitä se sitten tarkoittikaan.

• Anonyymi

Ei huolta, Trump on markkinamiesten kanssa masinoinut sen NWO:n uuteen muotoon joka kelpaa jo kaikille.

Tunnetaan nyt nimellä Project 2025.

• Anonyymi

Millaisen maailman te haluaisitte? Entä mitä ette halua tulevaisuuden maailmaan?

Itseäni kiinnostaa eniten kontakti muihin avaruusolentoihin.

• Anonyymi

No jos vaikka minä välillä istuskelen mukavassa toimistossa ja kyttään ja naureskelen oman porukkani kanssa työläisille jotka olisivat tämän hetken toimistolaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos vaikka minä välillä istuskelen mukavassa toimistossa ja kyttään ja naureskelen oman porukkani kanssa työläisille jotka olisivat tämän hetken toimistolaisia.

Keksisin kaikenlaista kiusaa ruumillisen työn tekijöille joku kiky voisi olla hauska ja sitten napsisin etuja pois ja lisäisin työtaakkaa asteittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksisin kaikenlaista kiusaa ruumillisen työn tekijöille joku kiky voisi olla hauska ja sitten napsisin etuja pois ja lisäisin työtaakkaa asteittain.

Todellisuudessahan raha luodaan täysin tyhjästä jotenka kikystä ei ole mitään todellista hyötyä mutta kiusantekohan siinä onkin se pääasiallisin idea.

• Anonyymi

Mikä saa sut luulemaan että olet jollekin alienille muuta kuin lounas tai labrarotta/ameeba?

• Anonyymi

Tuo no sitä toiveajattelua, eli vanhan maailman unelmointia kaikesta hyvästä. NWO näyttäisi enemmänkin olevan sitä, että rikkaat rikastuvat ja nämä suvut pysyvät rikkaina ikuisesti ja nauttivat maapallomme parhaimmista puolista. Köyhät orjat ovat jatkossa vieläkin enemmän orjia pienillä palkoilla ja henkisesti murskattavana (esim. asiakaspalveluissa). Hienoa tavallaan että joku jaksaa tollasta toiveajattelua pitää yllä, mutta ihan selvät faktat on lyötävissä pöytään näissä asioissa joten avaa silmäsi ja kohtaa totuudet. Rikkaat, maapalloa johtavat tahot kyllä pitävät puolensa ja varmistavat asemansa. Ikuisesti.

Ainut mitä voisin kuvitella, että nämä maapalloa johtavat rikkaat voisivat muuttaa on eläinten oikeudet. Sanoisin, että uskoa on siihen, että kaikki maailman ihmiset haluavat parantaa eläinten elämää.

• Anonyymi

NWO tunnetaan tällä hetkellä markkinamiesten nimellä Project 2025.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe