NWO eli uusi maailmanjärjestys

Anonyymi-ap

Mitä sinulle tulee mieleen tästä? Pelkäätkö uutta maailmanjärjestystä? Entä millainen haluaisit sen olevan?

Luulen, että jokainen saa luvan kertoa oman mielipiteensä tästä asiasta, kun yhteiskuntamme maapallolla tulee muuttumaan. Itse pohtinut esim. seuraavia:

- velat anteeksi? En tiedä onko tässä silti järkeä? Ja mitä tästä seuraisi?

- Sodat loppuvat, ja vain maapallon yhteiset puolustusvoimat pidetään yllä puolustamassa maailman rauhaa.

- Ihmisille toivon ymmärrystä luonnon tilasta ja toisten eliöiden ongelmista.

- Toivotaan, toivotaan, toivotaan, että joskus luomme toisenlaisen maan, että antaisimme kaiken, auttaisimme ystävää, ehkä kaukana se on mut toivo jää.

15

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämän esiintyminen muualla avaruudessa ja muukalaisten esiintyminen myös maapallolla tuodaan jokaisen ihmisenkin tietoon.

• Anonyymi

Tulevaisuudessa kaikilla pitäisi olla mahdollisuus katsella tähtiä :)

• Anonyymi

Miksei niitä ole jo nyt, minä ainakin näen niitä jokaisena kirkkaana iltana/yönä.

• Anonyymi

Jokaisella pitäisi olla mahdollisuus välittää toisista ja pitäisi olla mahdollista saada muilta välittämistä osakseen`? Annetaan kaikki anteeksi kaikille ja luodaan lapsillemme parempi maailma jossa elää tulevaisuudesssa.

• Anonyymi

Ei mitään uutta alla auringon ja menneeseen ei ole paluuta. Älkää ajatelko.

• Anonyymi

Maailmankaikkeus ilman rangaistuksia, voisiko sellainen toimia?

• Anonyymi

Oikeastaan se NWO ei tarkoita mitään vaan on vain pelkkä liikettä ylläpitävä agenda. Se on toki klubin juttuja mut näyttää etta muurarit on niitä jotka siitä eniten pitää mekkalaa. Ehkä ne uskoo siihen mut ne on itse kuitenkin vain pelkkiä näyttämön sätkynukkeja tietäen tai tietämättään.

Toki on myös tää "the great reset" ja sitten se pandemia jonka yhteyteen myös sattui näitä isojeveljien puheita siitä jostain pienestä ikkunasta jonka aikana oli mahdollista resetoida jotain eli jokin vanha systeemi(kö). Vai mitä se sitten tarkoittikaan.

• Anonyymi

Ei huolta, Trump on markkinamiesten kanssa masinoinut sen NWO:n uuteen muotoon joka kelpaa jo kaikille.

Tunnetaan nyt nimellä Project 2025.

• Anonyymi

Millaisen maailman te haluaisitte? Entä mitä ette halua tulevaisuuden maailmaan?

Itseäni kiinnostaa eniten kontakti muihin avaruusolentoihin.

• Anonyymi

No jos vaikka minä välillä istuskelen mukavassa toimistossa ja kyttään ja naureskelen oman porukkani kanssa työläisille jotka olisivat tämän hetken toimistolaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos vaikka minä välillä istuskelen mukavassa toimistossa ja kyttään ja naureskelen oman porukkani kanssa työläisille jotka olisivat tämän hetken toimistolaisia.

Keksisin kaikenlaista kiusaa ruumillisen työn tekijöille joku kiky voisi olla hauska ja sitten napsisin etuja pois ja lisäisin työtaakkaa asteittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksisin kaikenlaista kiusaa ruumillisen työn tekijöille joku kiky voisi olla hauska ja sitten napsisin etuja pois ja lisäisin työtaakkaa asteittain.

Todellisuudessahan raha luodaan täysin tyhjästä jotenka kikystä ei ole mitään todellista hyötyä mutta kiusantekohan siinä onkin se pääasiallisin idea.

• Anonyymi

Mikä saa sut luulemaan että olet jollekin alienille muuta kuin lounas tai labrarotta/ameeba?

• Anonyymi

Tuo no sitä toiveajattelua, eli vanhan maailman unelmointia kaikesta hyvästä. NWO näyttäisi enemmänkin olevan sitä, että rikkaat rikastuvat ja nämä suvut pysyvät rikkaina ikuisesti ja nauttivat maapallomme parhaimmista puolista. Köyhät orjat ovat jatkossa vieläkin enemmän orjia pienillä palkoilla ja henkisesti murskattavana (esim. asiakaspalveluissa). Hienoa tavallaan että joku jaksaa tollasta toiveajattelua pitää yllä, mutta ihan selvät faktat on lyötävissä pöytään näissä asioissa joten avaa silmäsi ja kohtaa totuudet. Rikkaat, maapalloa johtavat tahot kyllä pitävät puolensa ja varmistavat asemansa. Ikuisesti.

Ainut mitä voisin kuvitella, että nämä maapalloa johtavat rikkaat voisivat muuttaa on eläinten oikeudet. Sanoisin, että uskoa on siihen, että kaikki maailman ihmiset haluavat parantaa eläinten elämää.

• Anonyymi

NWO tunnetaan tällä hetkellä markkinamiesten nimellä Project 2025.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2735
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      420
      2254
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2156
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2000
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1689
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1206
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      977
    Aihe