Mitä sinulle tulee mieleen tästä? Pelkäätkö uutta maailmanjärjestystä? Entä millainen haluaisit sen olevan?
Luulen, että jokainen saa luvan kertoa oman mielipiteensä tästä asiasta, kun yhteiskuntamme maapallolla tulee muuttumaan. Itse pohtinut esim. seuraavia:
- velat anteeksi? En tiedä onko tässä silti järkeä? Ja mitä tästä seuraisi?
- Sodat loppuvat, ja vain maapallon yhteiset puolustusvoimat pidetään yllä puolustamassa maailman rauhaa.
- Ihmisille toivon ymmärrystä luonnon tilasta ja toisten eliöiden ongelmista.
- Toivotaan, toivotaan, toivotaan, että joskus luomme toisenlaisen maan, että antaisimme kaiken, auttaisimme ystävää, ehkä kaukana se on mut toivo jää.
NWO eli uusi maailmanjärjestys
13
198
Vastaukset
- Anonyymi
Elämän esiintyminen muualla avaruudessa ja muukalaisten esiintyminen myös maapallolla tuodaan jokaisen ihmisenkin tietoon.
- Anonyymi
Tulevaisuudessa kaikilla pitäisi olla mahdollisuus katsella tähtiä :)
- Anonyymi
Miksei niitä ole jo nyt, minä ainakin näen niitä jokaisena kirkkaana iltana/yönä.
- Anonyymi
Jokaisella pitäisi olla mahdollisuus välittää toisista ja pitäisi olla mahdollista saada muilta välittämistä osakseen`? Annetaan kaikki anteeksi kaikille ja luodaan lapsillemme parempi maailma jossa elää tulevaisuudesssa.
- Anonyymi
Ei mitään uutta alla auringon ja menneeseen ei ole paluuta. Älkää ajatelko.
- Anonyymi
Maailmankaikkeus ilman rangaistuksia, voisiko sellainen toimia?
- Anonyymi
Oikeastaan se NWO ei tarkoita mitään vaan on vain pelkkä liikettä ylläpitävä agenda. Se on toki klubin juttuja mut näyttää etta muurarit on niitä jotka siitä eniten pitää mekkalaa. Ehkä ne uskoo siihen mut ne on itse kuitenkin vain pelkkiä näyttämön sätkynukkeja tietäen tai tietämättään.
Toki on myös tää "the great reset" ja sitten se pandemia jonka yhteyteen myös sattui näitä isojeveljien puheita siitä jostain pienestä ikkunasta jonka aikana oli mahdollista resetoida jotain eli jokin vanha systeemi(kö). Vai mitä se sitten tarkoittikaan. - Anonyymi
Ei huolta, Trump on markkinamiesten kanssa masinoinut sen NWO:n uuteen muotoon joka kelpaa jo kaikille.
Tunnetaan nyt nimellä Project 2025. - Anonyymi
Millaisen maailman te haluaisitte? Entä mitä ette halua tulevaisuuden maailmaan?
Itseäni kiinnostaa eniten kontakti muihin avaruusolentoihin.- Anonyymi
No jos vaikka minä välillä istuskelen mukavassa toimistossa ja kyttään ja naureskelen oman porukkani kanssa työläisille jotka olisivat tämän hetken toimistolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos vaikka minä välillä istuskelen mukavassa toimistossa ja kyttään ja naureskelen oman porukkani kanssa työläisille jotka olisivat tämän hetken toimistolaisia.
Keksisin kaikenlaista kiusaa ruumillisen työn tekijöille joku kiky voisi olla hauska ja sitten napsisin etuja pois ja lisäisin työtaakkaa asteittain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksisin kaikenlaista kiusaa ruumillisen työn tekijöille joku kiky voisi olla hauska ja sitten napsisin etuja pois ja lisäisin työtaakkaa asteittain.
Todellisuudessahan raha luodaan täysin tyhjästä jotenka kikystä ei ole mitään todellista hyötyä mutta kiusantekohan siinä onkin se pääasiallisin idea.
- Anonyymi
Mikä saa sut luulemaan että olet jollekin alienille muuta kuin lounas tai labrarotta/ameeba?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2543866TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee242853Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä82091Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1341863Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93531826Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p851330Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211255Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1171212Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti271202Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311100