Solingenin terroriisku

Anonyymi-ap

Useita ihmisiä on kuollut Solingenissa tapahtuneessa terrori-iskussa, jossa ilmeisesti puukottaja toimi yksin.
Terroristia ei ole saatu vielä kiinni, mutta kaksi epäiltyä taustaryhmää voinee arvailla: rauhanuskonnon edustaja tai äärioikeistolainen. Jos ensimmäinen, niin mediassa tyydytään tavanomaiseen uutisointiin, mutta jos jälkimmäinen, niin sitten revitellään.

16

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väitetään, ettei tästä saa keskustella, muttei tätä aloitusta ainakaan ole vielä poistettu.

• Anonyymi

Kun uutinen tuli, aloitukset hävisi. Sama kuvio aina kun tiedetään tekijän olevan paskiainen lähi-idästä

• Anonyymi

ns. parempaa tappamista

• Anonyymi

Epäilyksesi viittaa siihen suuntaan, ettei olisi äärioikeistolainen terroristi.

• Anonyymi

Kikkarapään jahti on alkanut.🐕‍🦺

• Anonyymi

Katsos Persu ennakoi.

• Anonyymi

https://x.com/ImtiazMadmood/status/1827264323619541277
      Nytten näkyy äksättimessä viestejä, joissa tekijää väitetään arabiksi.

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eba41cfa-66e5-4fe9-adc8-62a89537cb05?_gl=1*ny0s74*_ga*ODY2OTYwMzUxLjE2NTA4MTEzMTM.*_ga_3L539PMN3X*MTcyNDUyMjgzNS4yNjQ0LjEuMTcyNDUyNDkzMC4wLjAuMA..&_ga=2.80895569.759991091.1721713110-866960351.1650811313

Nyt sitten islamilainen terrorijärjestö ISIS ilmoittautuu Solingenin iskun tekijäksi. Eihän tätäkään voi pitää ihan varmana tietona, mutta kyllä ne etupäässä on olleet rauhanuskonnon kannattajien tekosia, mitä ISIS on ominut.

• Anonyymi

26-vuotia Syyrialainen Isis sika saatu kiinni

• Anonyymi

Itse ilmottautui. Ja kohta ilmottautuu miljoona sen uskonveljeä teon tekijäksi. Siihen loppuu saksan poliiseilta ja oikeuslaitokselta resurssit jutun tutkimiseen.
        Saksa jo menetetty tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ilmottautui. Ja kohta ilmottautuu miljoona sen uskonveljeä teon tekijäksi. Siihen loppuu saksan poliiseilta ja oikeuslaitokselta resurssit jutun tutkimiseen.
        Saksa jo menetetty tapaus.

Ihmeellistä oli tuo itseilmoittautuminen, jos jihadisteja ajatellaan. Niin että kyllä siitä voi vaikka mitä epäillä, esimerkiksi juuri sitä, että varsinainen tekijä pääsisi karkuun.
        Mikä toinen asia on ihmeellistä, niin ei ole valokuvia tapahtumasta, vaikka lähes kaikilla on kamerat käytettävissään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Täysin aiheellisia.

• Anonyymi

riisku

• Anonyymi

Olikohan aloittajakommari epäilyt aiheellisia?

RIISKUA vai olikohan raakkuaP Millaiset marisevat kommarit näitä avauksia lohtivat

• Anonyymi

Oliko saanut Saksasta turvapaikan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe