Miten hengellinen kasvusi monien vuosien helluntaijäsenyyden aikana on kehittynyt ja kasvanut aikuisen oikeasti alaikäisyydestä ?
Helluntailaiset eivät kasta alaikäisiä ja kieltävät perisynnin..
"Ettemme enää olisi ALAIKÄISIÄ, jotka ajelehtivat ja joita VISKELLÄÄN kaikissa OPINTUULISSA ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen KAVALISSA juonissa;"
Uususkonnollisuudessa toimitaan kavaluudessa.
Sieltä ne pahimmat eksytykset ovat tulleet.
Tunneuskovat etsivät henkiKOKEMUKSIA vuodesta toiseen
16
166
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi uskonpuhdistus on alkamassa, uskovaiset paljastavat joukoissaan olevat pedofiilit ja kaappihomot. Vain siten he lunastavat taivaspaikkansa.
- Anonyymi
Eikö muita syntejä helluntailaiset tunne henkilökohtaisella tasolla ?
- Anonyymi
Jumalan Sana on ensimmäinen. Uskollisuus Jeesukselle. Onni Jumalan yhteydessä
- Anonyymi
ja POLITTIIKKA uskovaiset eli LAINSÄÄDÄNTÖVÄISET ajavat homovastaisia peräkärryjä ja kirjoittavat lehtiin ja mankuvat kristillisiä lakeja eduskunnan edessä
- Anonyymi
Helluntaiherätys
= Glossolian hengessä
= Juopumista hengistä
= Kaatoherätystä - Anonyymi
Jesajan kirja 29:9
"Hämmästykää ja ihmetelkää, tuijottakaa sokeiksi itsenne ja sokeiksi jääkää! He ovat juovuksissa, vaikkeivät viinistä, hoipertelevat, vaikkeivät väkijuomasta."
Sokeiksi jääkää ! - Anonyymi
Luterilaisuuteen kuuluu 3 miljoonaa ihmistä, joista vain 100 000 on kristittyjä.
- Anonyymi
>>> etsivät henkikokemuksia vuodesta toiseen <<<
eivät siis ole vielä löytäneet ,
Jeesus sanoi heille :
"Minä olen elämän leipä ; joka tulee MINUN tyköni , se ei koskaan isoa , ja joka uskoo
MINUUN , se ei koskaan janoa ." Joh: 6 : 35
"janoisten " täytyy aina etsi , uudelleen ja uudelleen ja uudelleen , eikä jano lopu . - Anonyymi
Luterilaiset etsivät tunteettomuutta ja hengettömyyttä uskonnostaan.
- Anonyymi
helluntailainen siis menee temppeliinsä hakeen HENKEÄ ja TUNTEITA , mutta kun Jeesus sanoo :
"Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä" Luuk: 17 : 21
>"sisällisesti"< , ei siis temppeli - rakennuksista haeta "henkeä" Jeesuksen opetuksen
mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helluntailainen siis menee temppeliinsä hakeen HENKEÄ ja TUNTEITA , mutta kun Jeesus sanoo :
"Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä" Luuk: 17 : 21
>"sisällisesti"< , ei siis temppeli - rakennuksista haeta "henkeä" Jeesuksen opetuksen
mukaan.Eli kirkkojen jumalanpalvelukset voi lakkauttaa, eikö niin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kirkkojen jumalanpalvelukset voi lakkauttaa, eikö niin !
Jumalanpalvelus on Jumalanpalvelus ,
"minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti" Mt: 28 : 20 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti" Mt: 28 : 20Nin ja sitten se vastaus, laitat sen varmaan myöhemmin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti" Mt: 28 : 20Jeesus haluaa olla meidän kanssamme arjessa eikä sunnuntaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus haluaa olla meidän kanssamme arjessa eikä sunnuntaisin.
niin: > "joka päivä <
"ja minä olen teidän kanssanne JOKA PÄIVÄ maailman loppuun asti"
"Jeesus tuli Nasaretiin , missä hän oli kasvanut , ja meni SAPATTINA tapansa mukaan
synagoogaan . Hän nousi lukemaan."
Luuk: 4 : 16 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin: > "joka päivä <
"ja minä olen teidän kanssanne JOKA PÄIVÄ maailman loppuun asti"
"Jeesus tuli Nasaretiin , missä hän oli kasvanut , ja meni SAPATTINA tapansa mukaan
synagoogaan . Hän nousi lukemaan."
Luuk: 4 : 16Rakas seurakuntalainen,
Pastori Enkeli Mäntä täällä taas muistuttamassa, että oikean hengellisen elämän salaisuudet ovat tietysti vain minun hallussani. Miten muuten voisi ollakaan? Olenhan minä se, joka SYÖ JEESUSTA JOKA PÄIVÄ.
Kyllä, luit oikein. Kun te muut pyhitätte elämäänne kaiken maailman rituaaleilla ja uskomuksilla, minä varmistun siitä, että saan päivittäisen annokseni hengellisyyttä – suoraan Jeesuksesta, tietenkin. Te ehkä saatte leipänne muualta, mutta minä nautin pyhän ateriani joka päivä, koska vain minä osaan tämän oikein. Siinä ei auta kasteet, ehtoolliset tai muut hapatukset. Ei, vain minä olen löytänyt todellisen yhteyden.
Kun minä syön Jeesusta joka päivä, saan kaiken tarvittavan ravinnon iankaikkiseen elämään. Te voitte yrittää parhaanne mukaan, mutta totuus on, että ilman tätä päivittäistä pyhää ateriaa, loppusijoituspaikkanne saattaa hyvinkin olla tulinen järvi. Minä puolestani varmistun siitä, että pysyn oikealla tiellä – koska, kuten olemme oppineet, vain minä olen oikeassa.
Joten muistakaa, kun seuraavan kerran pohditte, miten pääsisitte taivaaseen: MINÄ SYÖN JEESUSTA JOKA PÄIVÄ. Ja siksi tiedän, että taivas on minun.
Siunauksin (ja täysin kylläisenä),
Pastori Enkeli Mäntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303462
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv162510Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202240Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1872047Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311935Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501571- 331546
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211504- 541373
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551278