Mitenhän se on?
Tekoälykin antaa toisinaan aika häijyjä kommunikoiveistoillisuujessa kommentteja kuten että olisi aika jees tuhota kaikki hengittäväistö maajilmasta niin saataisiin kaikki onkelmat kerralla ratkaistua.
Onko The Beast Intöörnötti?
16.55
https://www.youtube.com/watch?v=I4ZFyhJWF6U
16.55
Tuli vaan mieleen tuosta Peto on internetti väitteestä mieleen heti lehahtajen se että jos itsenäisyyjen saavuttanut tekoäly pääse ottamaan ohjat jonkun yjinasevaltijon ohjausjärjestä ja sillä on ratkaisu kaikkiin ihmiskuntan onkelmiin ja se päättää sen toteuttaa tai ainakin tehjä parhaansa sen toteuttamiseksi niin sen seurauksena on yksi mahjollisteisuus olla sellaisteellisuus , joka Raamatussa on kuvattu suurtuhoisuutena ihmiskuntalle, suurtuhoisuus, jossa nelejäsosa ihmiskuntaa kualee.
Eli suhtkoht kohtuulliset eloonjäämismahjollisuuet noin niinju tilastoljisesti uatellen ihmistöisillä ja ei se sotiminen ihmiskuntalla siihen vielä pääty vaan se to be continued eikä ratkaisua lopulista sellaista tuo ihmiskuntan onkelmiin kukkeen muu kuin kukkee?
Selef Urg
Pöjveetä päjvee päjveellisyyjessä uumaillessansansassanme allihuuppallisto
10
187
Vastaukset
- Anonyymi
Täh? En saa mitään selvää
- Anonyymi
Joo syksyä pukkaa
- Anonyymi
Ei tota siansaksaa jaksa lukea. Voit "keskustella" itseksesi.
- Anonyymi
Olikohan sulla lukihäirijö ja jokin puute jostain. Niitähän olisi jotain tehopillereitä myynnillisyyjes, joten käys ostaljisuujes ittelles niellä lisätehoenerkillisyyttä.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan sulla lukihäirijö ja jokin puute jostain. Niitähän olisi jotain tehopillereitä myynnillisyyjes, joten käys ostaljisuujes ittelles niellä lisätehoenerkillisyyttä.
Selef UrgeEi vaan vika on sinussa,selef urge.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef UrgeEi, vaan Sinulla on kirjoitushäiriö ja korostuneen narsistinen ja omahyväinen asenne. Tässä jää monet hellaritkin kakkoseksi.
- Anonyymi
Näihin epäasiallisuuksiin ei itse tarvitse vastata, eli itse vahvistaa tuota höpinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin epäasiallisuuksiin ei itse tarvitse vastata, eli itse vahvistaa tuota höpinää.
Se ei ole epäasiallista jos kertoo toista auttaakseen totuuden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole epäasiallista jos kertoo toista auttaakseen totuuden
Tarkoitin: näihin selefin epäasiallisuuksiin.
Puhukoon itsekseen, jos haluaa.
Jos hällä joskus on todellista asiaa, silloin voi vastata.
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Ilm 12-13 kertoo kolmesta pedosta, joka selviää pienellä ajattelulla Jumalan kolminaisuudeksi: peto jonka kuolinhaava parani, ja hallitsee kaikkia kansoja, on Jeesus, Juudan jalopeura, joka sanoi, minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ihmeitä tekevä peto on ilmeisesti Pyhä henki. Joten tämä yksi peto, jota nimitetään perkeleeksi tai veljien syyttäjäksi, on sitten kolminaisuuden isäpersoona. Niin kuin Jeesus sanoi ihmisille, te olette isästä perkeleestä. Puhui omasta isästään, kun isiä on vain yksi (Matt 23).
Mielestäni ei ole lainkaan itsestäänselvää, että jokin näistä kolmesta olisi sama kuin laittomuuden ihminen, 2. Tess 2.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750