Lopettaako Jasper

Anonyymi-ap

9

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai koiran omistajatnkunx lukitaan eläimet kaupungin kopppeihom

• Anonyymi

Voiko Jasper riisua vaatteensa ja köyttää itsensä alasti puuhun? Haluan nähdä tämänkaltaisen mielenosoituksen.

• Anonyymi

Järvet täynnä muovisia pyynti välineitä,,juomapurkkeja ym..näiden NS parempien ihmisten jäljiltä.

• Anonyymi

Lomakylää paskaamaan Inarille ja eettistä lentää ympäri maailmaa, sitten jeesustellaan.
        Peli bisneksiä verottajan ulottumattomissa Cayman saarilla on siinä jätkä.

• Anonyymi

Jasper rämpii jokiloissa ja polkee raakkuja mielin määrin,nostaa rauhoitetun lohen ja silittelee sitä paskasilla käsillään että saa kuvan otettua. Päöstää kalan takaisin mutta pahin on jo tapahtunu,kaka on saanu pakteerin ja kuolee kohta. Tämä tulee antamaan neuvvoja sitten,voi saatana tätä touhua.

• Anonyymi

Eikä tuo sastanan Pääkkösen vois ampuu ihtensä kun on nolla näyttelijänä.

• Anonyymi

Jos kaloilla olisi äänihuulet, ei olisi yhtään kivaa kuunnella sitä kirkumista ja tuskanhuutoa....

• Anonyymi

Anonyymi
        2024-09-10 09:20:40

>>Ihmisellä tuskan tunne syntyy aivokuoren neokorteksissa. Kaloilla tätä osaa ei ole, minkä vuoksi on Kortetin mukaan melko varmaa, että kalat eivät tunne kipua samalla tavalla kuten ihmiset. On mahdollista, että ne reagoivat kipuun ilman, että ne tuntisivat kärsimystä.<<

- Niin mihin fakaan ja argumenttiin perustat väitteesi kalojen tuntemasta "tuskasta?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4147
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3124
    3. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2907
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2573
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2550
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      230
      2219
    9. Törmättiin tänään

enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2076
    10. Vieläkö sä

Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2027
    Aihe