Mitä suomalaisia oikein nykyään vaivaa? Kun lukee näitä kommentteja täällä Suomi24.fi sivustolla niin joko saa hyvät naurut monen idioottimaisesta kommentista tai sitten tuntee sääliä kommentin kirjoittajaa kohtaan kun on näköjään maailmankatsomus niin pahasti pielessä. Säälintunne toista suomalaista kohtaan on aika ilkeä tunne. Mielestäni aikaisemmin täältä löytyi kyllä enemmän fiksuja kommentteja kun nykyään. Tokihan niitä fiksujakin kommentteja tänäkin päivänä näkyy, kiitos niistä. Hyvää päivän jatkoa kaikille
Mitä suomalaisia vaivaa?
32
294
Vastaukset
- Anonyymi
Juokse mutkia.
Niin kauan kuin täällä ei ole toimivaa moderointia, mikään ei muutu.
- Anonyymi
Et siis kannata sananvapautta.
Anonyymi kirjoitti:
Et siis kannata sananvapautta.
Kannatan.
Sinä ilmeisesti et kannata ideaa siitä, että vapauteen kuuluu myös vastuu.- Anonyymi
TruthStillHurts kirjoitti:
Aikoihin en yhtään. Lähinnä olen valittanut toimimattomasta moderoinnista.
🤣🤣🤣Älä välitä. Tällaista tämä on.
- Anonyymi
TruthStillHurts kirjoitti:
Aikoihin en yhtään. Lähinnä olen valittanut toimimattomasta moderoinnista.
🤣🤣🤣Sinä moderaattorina? Heh, diktatuuri olisi päässyt valtoihinsa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä moderaattorina? Heh, diktatuuri olisi päässyt valtoihinsa.
Kuten EHKÄ tekstin uudelleen luettuasi ymmärrät, en ollut pyrkimässä moderaattoriksi.
🤣🤣🤣
Se olisi kyllä mukavaa, mutta eivät taida ottaa osa-aikaisia. Minulla on sellainen käsitys, että aikoinaan täällä ovat moderointia hoitaneet ihan "siviilit" pientä korvausta vastaan.- Anonyymi
Mitä mieltä Tsh Saksan iskusta?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä Tsh Saksan iskusta?
Mitä mieltä minä siitä olisin? Terroristisia tavoitteita ilmeisesti.
Minulla ei ole sympatioita Israelin alueella kumpaankaan suuntaan. Siitähän tämäkin isku oli kai väitetysti oire? Vihat ja kaunat ovat vuosituhansia vanhoja ja parempaan suuntaan ei näytä mikään asia menevän. Niin USA kuin muutkin sossivat alueella ja asekauppa kukoistaa.
- Anonyymi
Kaikista idiooten kirjoitus on " menkää töihin"
Koska sinne ei niin van mennä. - Anonyymi
Hitsin hitsi, ai mutta nythän mä vasta hokaamalla hokasin tän jutskan.
👀😂🤣 - Anonyymi
vaivaako joku lukijaa vai kirjoittajaa ?
Eikö ole omia näkemyksiä ?
Miksi toistellaan nykyään valheita, esim. nato media propagandaa,
israel-ja muslimi propagandaa, moskova propagandaa a?
--- Alistuneena seuraillaan..
- Missä on itsenäisyys ja omat ajatukset ?- Anonyymi
Tuo no totta , kun kansa alkoi venäjän hyökkäyksen jälkeen todella huolestua turvallisuudestaan ja lähes kaikki 90% ainakin oli valmiina menemään puolustusliitto Natoon.
Moni muutti mielipiteensä siinä kohtaa,
Mutta israelin toimia ja hyökkäyksiä ei tohdita saateta tuomita kun niitä kohdeltiin 1930 luvulla kaltoin ja Usa suojelee ja uskonnon varjollahan saa kaikki muutkin tehdä mitä haluaa.
Itse jo 1990 Yk joukoissa ihmettelin sitä ylimielisyyttä ja muita halveksivaa israelin yliotetta jopa Yk:sta.
Moskavan propaganda tuo tännekin kirjoituksia heidän ongelmistaan kuten laajaakin laajemmasta korruptiosta ja valtiollisesta valehtelusta vaikka kiinni on jääty housut niin kintuissa kuten valtion johtamasta dobingistä tai jo skirpalien myrkytyksessä aikoinaan!
Mutta mitään ei myönnetä ja sama on näillä rokotevastustajilla ja usien sama porukkaa tämä litteän maan väellä joille Kamala Harrisilla oli miehen sukupuoli jne jne....
- Anonyymi
Onneksi SUOLI24 on sosiaalisenmedian pahnanpohjimmainen nykyisin,,,
On lähes vain peräkammarin poikia laukomassa mitä sylki suuhun tuo!!!- Anonyymi
Sinä yksi sellainen.
- Anonyymi
Sääli ei ole oikea sana, koska siihen sisältyy palanen myötätuntoa
- Anonyymi
Sääli toisen pateettisuutta kohti ei sisällä myötätuntoa
- Anonyymi
Rokotehaittoja nämäkin että ulosanti palstoilla on mitä sattuu.
Taantuu ihmiset apinoiksi. Nythän jo apina-rokkoakin pidetään liian leimaavana sanana.- Anonyymi
Usarin palstalla missä ovat bloganneet ihmiset vuosikymmeniä niin tuo näkyy parhaiten miten korona rokotus on tuhonnut noiden aivoja. Ihmisistä tullut nihilistisiä pikku perseenreikiä siellä.
Nihilistiset pikku perseenreiät eivät tietenkään itse mitään tälläistä muutosta havaitse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usarin palstalla missä ovat bloganneet ihmiset vuosikymmeniä niin tuo näkyy parhaiten miten korona rokotus on tuhonnut noiden aivoja. Ihmisistä tullut nihilistisiä pikku perseenreikiä siellä.
Nihilistiset pikku perseenreiät eivät tietenkään itse mitään tälläistä muutosta havaitse.Te anolaiset rokoteuskovaiset olette kyllä hauskoja. Taitaa olla tuo rokottamattomuus joka niitä aivoja tuhoaa. Miten te kaikki salaliittouskovaiset olettekin niin naurettavaa väkeä? Jotain violettipäisiä hattaroita, valomiekan heiluttajia ja diktaattoreiden dikraidaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te anolaiset rokoteuskovaiset olette kyllä hauskoja. Taitaa olla tuo rokottamattomuus joka niitä aivoja tuhoaa. Miten te kaikki salaliittouskovaiset olettekin niin naurettavaa väkeä? Jotain violettipäisiä hattaroita, valomiekan heiluttajia ja diktaattoreiden dikraidaajia.
Jokaisella noista on joku hoitamaton mt-ongelma
- Anonyymi
Mikä sun maailmankatsomus on?
- Anonyymi
Mielummin huono kommentti oikean asian puolesta kuin hyvä kommentti väärän asian puolesta.
- Anonyymi
Palsta ei kerro mitään suomalaisista. Porukka koostuu pääosin muutamasta surullisen hahmon ritarista, jotka eivät saa muualla ääntään kuuluviin. Silloin tällöin joku täyspäinen korjailee pahimpia valheita , logiikan puutetta sekä väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Usein siinä ylimielisessä muiden säälimisessään saattaa vilahtaa ohitse se muiden sanomisen ydin. Tämän palstan helmiä on se, että täällä voivat ihmiset kirjoittaa sen mukaan, miltä tuntuu. Ei ole pakko muotoilla viestiään korrektisti ja sanoa harkiten ja huolella. Voi vaikka vihaisena "huutaa" ja purkaa tuntemuksensa ulos.
Jos pääsee sieltä oman paremmuutensa linnasta ulos tai edes vähän katsoo ikkunasta, niin "niillä typeryksillä" on usein hyvinkin paljon ajatuksia, harkittuja sellaisia, suuttumuksen tai muun tunteen taustalla. Sitä jääkin lopulta itse hölmöläiseksi, joka ei näe metsää puilta, kun odottaa jotakin fiksuuden ydintä, jota ei kuitenkaan tunnista sen nähdessään jopa toistuvasti.
Ja vastauksena kysymyksiin: suomalaisia vaivaa nykyään moni asia, mikä ketäkin. Muun muassa tällä palstalla niistä aiheista kirjoitellaan.- Anonyymi
"Ja vastauksena kysymyksiin: suomalaisia vaivaa nykyään moni asia, mikä ketäkin. Muun muassa tällä palstalla niistä aiheista kirjoitellaan."
Tunne on harvoin totuus. Se on useimmiten heijastus omista ongelmista. Tunteiden käsittely ja hallinta ovat osa tunneälyä. Hallinta lähtee tiedosta, että tunteet syntyvät ajatuksista, joita päässään pyörittelee. Sekin tiedetään, että negatiiviset ja myrkylliset ajatukset lisäävät stressihormonien tuotantoa. Se vaikuttaa ennen pitkää sekä mielen että kehon hyvinvointiin.
Rehellinen uskaltaa kysyä, onko ajatuksissa mitään järkeä. Valitanko asioista, joihin en voi vaikuttaa? Miksi häiriinnyn muiden ihmisten elämästä, kun voin vaikuttaa vain omaani? Pahan olon ulkoistaminen on epärehellistä ja oikotie henkilökohtaiseen helvettiin.
Omista tunteista ja teoista vastuun ottaminen auttaa kasvamaan ja vie elämässä eteenpäin.
- Anonyymi
Aloittajan huomio on täysin oikea, varsinkin Maailman menoa palsta on nykyään joko säälittävä tai sitten humoristinen. Vähän riippuu millä päällä sattuu olemaan kun täällä käy vilkaisemassa. Itsekin muistelen että joskus kauan sitten, yli 10 vuotta sitten jopa maailman menoa palstalla saattoi ihan oikeasti olla joitakin järkeviäkin keskusteluja. Nykyään niitä on melkein turha löytää, toki järkeviä kommentteja löytyy, ei niitä paljoa ole mutta on niitä!
- Anonyymi
Syy nykyiseen tilanteeseen
on ylipolitisoituminen
:((((((((
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412937Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342726Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau252627Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362478Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241375Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027