Pitää ostaa K-kaupan halpista alkaa coopin laakeri tökkimään. Paskat housussa juomaan perähikiän puistoon tuurilla tulee rankkasade niin saa suihkun samalla kun kittaa ohrapirtelöä
peruutusturhamies
Ysiltä saa olutta
8
168
Vastaukset
- Anonyymi
Sais s-ryhmä siirtyä koffiin
- Anonyymi
Tuon hemmetin laakerin ilmaantuminen oli hemmetin huono juttu. Ennen sitä prismassa oli usein kampanjatarjouksena koff ja välillä karjalaa joka on koffia huonompaa mutta ihan kelvollista sekin coopiin verrattuna. Mutta ei enää kampanjoita eivät luonnollisestikaan halua paremman oluen syövän(juovan) coopin markkinoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon hemmetin laakerin ilmaantuminen oli hemmetin huono juttu. Ennen sitä prismassa oli usein kampanjatarjouksena koff ja välillä karjalaa joka on koffia huonompaa mutta ihan kelvollista sekin coopiin verrattuna. Mutta ei enää kampanjoita eivät luonnollisestikaan halua paremman oluen syövän(juovan) coopin markkinoita.
Niimpä eipä ole coop mitään erikoista,olis koff tölkki sen 1euron hintanen.
- Anonyymi
Vapina jatkuu vielä tunnin ajan.😩
- Anonyymi
Ne saisi olla kylmässä siellä kaupassa normaali keskitöhkyrät.
Lämmintä joutuu kiskoon heti kun pääsee kaupasta ulos.
Vaikka hintaa sitten 5c lisää/purkki mutta kylmää.
ni.- Anonyymi
Kaupassahan kuten tietänet on kylmässä kalliimpaa kaljaa. Ymmärrän kyllä puodin näkökulman halpamerkkien pitämistä lämpiminä mutta kamalalta nuo coopit ja pirkat maistuvat kylmentämättöminä. Parempaa olutta sentään saa nippanappi nieltyä lämpimänäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassahan kuten tietänet on kylmässä kalliimpaa kaljaa. Ymmärrän kyllä puodin näkökulman halpamerkkien pitämistä lämpiminä mutta kamalalta nuo coopit ja pirkat maistuvat kylmentämättöminä. Parempaa olutta sentään saa nippanappi nieltyä lämpimänäkin.
Mutta Radler on kylmäkaapissa joten siihen voi turvata. Erinomainen janojuoma.
- Anonyymi
En tiedä hitto pitäskö siirtyä koffiin vaikka maksaa sen rapiat 22eur 18pack.Cooppia ei saa kohta meneen alas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427