Mieluisin rukous

Anonyymi-ap

Itse pidän tyyneysrukouksesta

"Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan."

6

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko rukous nyt joku ääneen lausuttu haave, aforismi vai runo?

• Anonyymi

Aika paljon on itsekkäitä rukouksia ihmisillä, myös minullakin kun alan oikein miettimään. MItähän rukous sitten oikein on. En osaa vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon on itsekkäitä rukouksia ihmisillä, myös minullakin kun alan oikein miettimään. MItähän rukous sitten oikein on. En osaa vastata.

Mulla olis yks:
        "Voisitko lopettaa jo tuon Gazan nälän hädän
        koska sallit sen tapahtuvan"

https://yle.fi/a/74-20105379

• Anonyymi

Mieluisin rukoukseni ohjaantuu Jeesukselle, kun pyydän hänen nimessään, mitä asiaa tahansa. Hän on itse pyytänyt heittämään kaikki huolet Hänelle, niin Hän antaa levon huolistamme. Kokemuksesta olen huomannut, että Jeesus vastaa heti, tai myöhemmin. Vastaus voi olla aivan erilainen, kuin odotin, mutta Hänen apunsa on paljon parempi, kuin minun kaavailuni, sillä Hänen apunsa on täydellinen, juurisyitä myöten hoidettu, eikä vain oireita. Hänen aikautuksensa myös ovat ihmeen omaisia, koska vastaus tulee ajallisesti ja paikallisesti täsmälleen oikeaan aikaan, vaikka vastauksen tapahtumaketjun alku, on alkanut kymmeniä vuosia sitten. Kun näitä tapahtuu kokoajan, niin itse ainakin ratkean valtavaan riemuun ja kiitokseen, ylistykseen ja palvontaan näin valtavan hyvää Jumalaani kohtaan. Kunnioitan myös Hänen tahtoaan ja tekojaan, koska ne ovat poikkeuksetta hyviä ja 100% sesti luotettavia.

• Anonyymi

Rukous ei ole vain pynntöjen ja esirukousten esittämistä Jumalalle, vaan se on elämän tapa; se on yhteyttä Jumalan kanssa Pyhässä Hengessä ja se on Jumalan kuuntelemistä, että kuulemme, että mitä Pyhä Henki haluaa meille puhua ja ilmoittaa.

Mieluisin rukous on se lohduttava ja rauhoittava ja vahvistava tietoisuus, että meillä on Taivaallinen Isä, jonka eteen voimme aina mennä ja kertoa hänelle kaikki asiamme ja saamme hänen edessään olla rehellisesti sitä mitä olemme, mitään salaamatta, mitään pelkäämättä. Tietoisuus myös siitä, että mitä ikinä elämässä joudumme kohtaamaan, olemme hänen kädessään ja kuljemme sitä kohti, jolloin elämämme on täydellistä - ikuisuutta kohti.

• Anonyymi

Kun on paha mieli, tai syylliusyys vaivaa, tai muuten tunnen olevani väärällä tiellä, rukoilen Jumalalta viisautta ja rakkautta. Jos joku loukkaa minua, anteeksianto on helpompaa, kun rukoilee siunausta sille, joka jäi mieleen kaihertamaan. Ihan itsekkäistä syistäkin, siunaa vihollisiasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3020
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2949
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2856
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      442
      2555
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      154
      1871
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1241
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1156
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1149
    Aihe