Kuka tuota ällöttävää kurosta jaksaa katsella ja syyttää aina miehiä vaikka ämmät käyttäytyisi paljon huonommin ja pettäisi miehiä. Tuntee selvästikin syyllisyyttä kun itse pettänyt omaa eukkoaan ja otti eron, nyt ei uskalla tai halua arvostella naisia ollenkaan.
"Kirja: Sami Kuronen petti vaimoaan puolen vuoden ajan – totuus paljastui karulla tavalla"
https://www.is.fi/viihde/art-2000010640162.html
Joku normaali juontaja tuon idiootin tilalle, taitaa olla kiimassa noihin osallistujiinkin koko ajan ja mielistelee päästäkseen pukille, yäk.
Tempparit juontaja vaihtoon
7
727
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan se syy olikin, kun itse pettänyt eukkoaan niin syyttää sitten muita kuin olisi itse viaton.
- Anonyymi
Muttakun on itsellä kokemusta niin😉En ymmärrä koko ohjelmaa vasite lähdetään sekoilee! Sit Kuronen selvittää🤔
- Anonyymi00004
Mieti vähän, miten kipee ite olet, kun kattelet tuollaista soopaa...
- Anonyymi00005
Vanha äijä juontaa tuollaista lastenohjelmaa.
- Anonyymi00009
Ehkä yrittää jotain . . . . no, savolax mikä savolax!!!!
- Anonyymi00006
Liimaletti Kuronen on mies paikallaan, mutta Kuopiossa kuulemma . . mo piireissä liikustellee, jotenja h m m m . . . . No sehän se on¡!
- Anonyymi00007
Kuronen on h . . o, ei haittaa, pojat varokoon. . . . !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817