Nostran kirje Henrylle alku

Anonyymi-ap

Kirje Henrik II:lle
KIRJE HENRY II:lle
VOITTAMATTOMIMMALLA VOIMAKSIIN JA KRISTILLISIIN HENRY, RANSKAN KUNINGAS TOINEN: MICHEL NOSTRADAMUS, HÄNEN ERITTÄIN NÖYRÄNEN JA TOttelevainen PALVELIJA JA ALAINEN, TOIVOTAA VOITTOA JA ONNEA
Siitä lähtien, kun pitkään hämärtyneet kasvot ilmestyivät majesteettinne mittaamattoman jumaluuden eteen, oi Kristillisin ja Voittoisin kuningas, olen pysynyt ikuisesti tuon suvereenin näyn häikäisemä. En ole koskaan lakannut kunnioittamista ja kunnioittamista kunnolla sitä päivämäärää, jolloin esitin itseni niin ainutlaatuisen ja inhimillisen Majesteetin edessä. Olen etsinyt tilaisuutta ilmaista korkeaa sydäntä ja jämäkkää rohkeutta ja saada sitä kautta vielä suuremman tunnustuksen Teidän Rauhallisemmalta Majesteetilta. Mutta näin, kuinka ilmeisen mahdotonta minun oli ilmoittaa itsestäni.
Samalla kun minua tarttui tämä ainutlaatuinen halu siirtyä yhtäkkiä pitkään hämärästä universumin ensimmäisen hallitsijan valaisemaan läsnäoloon, olin myös pitkään epävarma siitä, kenelle omistaisin nämä kolme viimeistä vuosisataa profetioista, muodostavat tuhannen. Pitkään mietittyäni tällaista röyhkeää röyhkeää tekoa, olen uskaltanut kääntyä Teidän Majesteettinne puoleen. En ole ollut peloissani, kuten ne, jotka mainitsi tuo vakavimman kirjailija Plutarkhos Lykurgoksen elämässään ja jotka olivat niin hämmästyneitä uhreiksi tuotujen uhrien ja lahjojen kustannuksella tuon aikakauden kuolemattomien jumalien temppeleihin. ei uskalla esittää yhtään mitään. Nähdäkseni kuninkaallista loistoa sellaisen vertaansa vailla olevan inhimillisyyden seurassa, olen puhunut sille enkä Persian kuninkaina, joiden edessä ei voinut seistä eikä lähestyä.
Äärimmäiselle ja viisaammalle prinssille olen omistanut yölliset ja profeetalliset laskelmani, jotka on tehty pikemminkin luonnollisesta vaistosta, runollisen kiukun mukana, kuin runouden tiukkojen sääntöjen mukaan. Suurin osa niistä on integroitu tähtitieteellisiin laskelmiin, jotka vastaavat alueiden, maiden ja useimpien kaupunkien vuosia, kuukausia ja viikkoja koko Euroopassa, mukaan lukien Afrikka ja osa Aasiaa, joissa suurin osa näistä tulevista tapahtumista tapahtuu. Ne on sävelletty luonnollisella tavalla.
Todellakin, joku, jonka olisi hyvä puhaltaa nenäänsä, voi vastata, että rytmi on yhtä helppoa kuin aisti vaikeaa. Se, oli inhimillisin kuningas, johtuu siitä, että useimmat profeetallisista neliöistä ovat niin kutittelevia, että niiden läpi ei ole kulkua eikä niille ole mitään tulkintaa. Halusin kuitenkin jättää kirjallisen muistiin vuosista, kaupungeista, kaupungeista ja alueista, joissa suurin osa tapahtumista tapahtuu, jopa vuosilta 1585 ja 1606, nykyajasta laskettuna, mikä on 14. maaliskuuta 1557 ja menen paljon pidemmälle tapahtumiin, jotka tapahtuvat seitsemännen vuosituhannen alussa, jolloin, niin pitkälle kuin syvälliset tähtitieteelliset laskelmani ja muu tietoni ovat pystyneet osoittamaan, Jeesuksen Kristuksen ja hänen vihollisensa. ''

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minua odottaa

Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
        Sinkut
        210
        3609
      2. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
        Ikävä
        87
        3446
      3. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
        Ikävä
        47
        3293
      4. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2464
      5. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
        Ikävä
        48
        2332
      6. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        40
        2185
      7. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2146
      8. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        18
        2118
      9. T- miehelle....

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
        Suhteet
        35
        1989
      10. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        34
        1867
      Aihe