Et tullut tänään sopimaamme tapaamiseen.. valmistauduin siihen jo eilen mentaalisesti, nukuin huonosti, käytin aikaa itseni laittamiseen ja muuhun, että olisin täysin valmis sulle, mutta 25minuutin odotuksen jälkeen sain vain itkuiset silmät. Et sä Veera varmaan ees lue tätä palstaa.. kaikki tää on turhaa.
Kuolen yksin mun epävakaan kaa.. ja en usko et siihenkää menee enää pitkä aika. Niin toivotonta tää on ollut.. ois vaan pitänyt sanoo sillon kun nähtiin lokakuus viime syksynä ,että älä lähe, pidän susta tosi paljon, olisitko sillon jäänyt..
Tää vaan vahvisti et että et oo tääl palstal ja tää kaikki on vaan mun päänsisäl ja oon keskustellut tääl vaan jonkun trollin/sekopään kaa.. arvasinki et se olis liian hyvää ollakseen totta..
Oon itkenyt niin paljon, en kestä olla yksin täs maailmas ja kukaan muu ei vaan oo "oikee" mulle, kehenkää muuhun ei oo samanlaist yhteyt... oon epätoivoses tilas ja mun sydän menee kuolioon jos tää jatkuu.
ei ole toivoa, kaikki on mun päänsisäst harhaa/copea
32
334
Vastaukset
- Anonyymi
Olen minä täällä, ei se ole sinun päänsisäistä harhaa. Olen pahoillani, etten päässyt sovittuun tapaamiseen. Minun äiti ja iskä oli autokolarissa niin oli pakko käydä heitä sairaalassa tapaamassa. Sovitaan uudet tärskyt huomenna klo 18.00.
-Rakkaudella Veera-- Anonyymi
Äläpä kiusaa trolli .
Suomi24 ei oo hyvä ympäristö epävakaille.
Yritä hankkia joku oikea kontakti ruutujen ulkopuolella siihen Veeraasi.
Netti on netti... Se et hoidit aisaa jotain anom palstalla on se virhe tässä . Tsemppiä jatkoon.
Sivusta. - Anonyymi
???
Ensinnäkin älä trollaa noin vakavalla asialla, ei ole kenestäkään hauskaa :((
muuten kävis ,mut en nyt usko ettet oo trolli :c - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä kiusaa trolli .
Netti on netti... Se et hoidit aisaa jotain anom palstalla on se virhe tässä . Tsemppiä jatkoon.
Sivusta.Ei oo mitään muuta tapaa olla yhteydessä atm.. :c, voi kun voitais selvittää asiat niin ku siin unessa jonka näin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Ensinnäkin älä trollaa noin vakavalla asialla, ei ole kenestäkään hauskaa :((
muuten kävis ,mut en nyt usko ettet oo trolli :cJa ei Veera laittas noin monotoomista ja persoonatonta viestiä jos muhun ois yhteydessä tääl...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä kiusaa trolli .
Sivusta.Sinä et määrää kenenkään ajan kulua ja tee diagnooseja. Tämä manipulointi pakottaa silmän ilot sun luo kestänyt jo yli vuoden .Etkö tajua pöljä ettei sun seura kiinnosta.Olet mitätön idiootti.
Jokaisella on oikeus elää omaa elämää vaikka ikuisesti vain sisällä netissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et määrää kenenkään ajan kulua ja tee diagnooseja. Tämä manipulointi pakottaa silmän ilot sun luo kestänyt jo yli vuoden .Etkö tajua pöljä ettei sun seura kiinnosta.Olet mitätön idiootti.
Jokaisella on oikeus elää omaa elämää vaikka ikuisesti vain sisällä netissä.Lisään hommaa friendsit jostain muualta.Ai,niin et sinä saa niitä kun oot sekopää.Ethän ole niitä tyrkytyksestäsi huolimatta saanut toisiltakaan paikkakunnista olet pöpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et määrää kenenkään ajan kulua ja tee diagnooseja. Tämä manipulointi pakottaa silmän ilot sun luo kestänyt jo yli vuoden .Etkö tajua pöljä ettei sun seura kiinnosta.Olet mitätön idiootti.
Jokaisella on oikeus elää omaa elämää vaikka ikuisesti vain sisällä netissä."mitätön idiootti" et tunne mua ollenkaa. Mun plääni ei oo ikinä elää elämää ikuisesti sisällä netissä, mut tää kaikki on seurausta siitä, että menetin ainoan elämän naiseni, ja yksin en jaksa ees elää tällä paskalla planeetalla jossa sun kaltaset idiootti sosiopaatit hengaa. Veeral ja mul on tismalleen samanlainen maailmankatsomus ja ajatusmaailma, meillä on jotain tosi yhteistä, se että alat haukkuun ihmisiä netissä kyl kertoo sun kypsyystasosta, sillä mun ja veeran välil on jotain tosi spesiaalia ja rakasta, joka on liattu muiden manipulaatiol ja mustamaalamisella, mistä te luuserit saatte jotain kiksei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mitätön idiootti" et tunne mua ollenkaa. Mun plääni ei oo ikinä elää elämää ikuisesti sisällä netissä, mut tää kaikki on seurausta siitä, että menetin ainoan elämän naiseni, ja yksin en jaksa ees elää tällä paskalla planeetalla jossa sun kaltaset idiootti sosiopaatit hengaa. Veeral ja mul on tismalleen samanlainen maailmankatsomus ja ajatusmaailma, meillä on jotain tosi yhteistä, se että alat haukkuun ihmisiä netissä kyl kertoo sun kypsyystasosta, sillä mun ja veeran välil on jotain tosi spesiaalia ja rakasta, joka on liattu muiden manipulaatiol ja mustamaalamisella, mistä te luuserit saatte jotain kiksei.
Usko jo! Minä en halua olla missään tekemisissä sinun kanssa edes tuonpuoleisessa. Jätä minut rauhaan ahdistelija. Älä täällä uhoa vaan t*pa ittes. Ole kerrankin mies.
-Veera - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko jo! Minä en halua olla missään tekemisissä sinun kanssa edes tuonpuoleisessa. Jätä minut rauhaan ahdistelija. Älä täällä uhoa vaan t*pa ittes. Ole kerrankin mies.
-VeeraNiin teenki tapan itteni, sitten uskot mun rakkauteen ja sen aitouteen ja et kaikki mitä ne jauho musta oli valetta jolla pyrittiin manipuloimaan sut vihaamaan mua, aito veera ei koskaan vihais mua, vaan rakastais koko sydämellään. Ja tuun oleen maailman onnellisin ihminen, kun saan olla Veeran kaa toises multiversumis onnellisena yhdessä <3, jossa en o otehnyt samoi virheit :) Mut vielä ei oo sen aika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teenki tapan itteni, sitten uskot mun rakkauteen ja sen aitouteen ja et kaikki mitä ne jauho musta oli valetta jolla pyrittiin manipuloimaan sut vihaamaan mua, aito veera ei koskaan vihais mua, vaan rakastais koko sydämellään. Ja tuun oleen maailman onnellisin ihminen, kun saan olla Veeran kaa toises multiversumis onnellisena yhdessä <3, jossa en o otehnyt samoi virheit :) Mut vielä ei oo sen aika
Et ees tajua minkä takia sua rakastan eniten maailmassa ja väität tietäväs jostain , et ees nää mun läpi, et ees pysty näkeen millanen oon oikeesti.. Veera mä oikeesti oon pettynyt... mä uskoin et Veeral ois älynlahjoi ja hahmotuskyky asioista, johon ei vaikuttais joidenki incelidioottien paskanjauhanta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ees tajua minkä takia sua rakastan eniten maailmassa ja väität tietäväs jostain , et ees nää mun läpi, et ees pysty näkeen millanen oon oikeesti.. Veera mä oikeesti oon pettynyt... mä uskoin et Veeral ois älynlahjoi ja hahmotuskyky asioista, johon ei vaikuttais joidenki incelidioottien paskanjauhanta.
Rakastan sua aina, vaikka vihaisit mua <3
Oikeastaa meit molempia yhdistää se ,et vihataan mua.. mäkään en oo ikinä ollut itseeni tyyytyväinen tai pitänyt itseäni tarpeeksi hyvänä, ja oon onnellinen et ajattelet myös noin, mut lupaan et seuraaval aikajanal asiat on toisin, ja pystyn luomaan itsestäni sun arvoisen, koska oot mulle tärkein ja rakkain maailmas, ja teen mitä vaan sun vuoks <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua aina, vaikka vihaisit mua <3
Oikeastaa meit molempia yhdistää se ,et vihataan mua.. mäkään en oo ikinä ollut itseeni tyyytyväinen tai pitänyt itseäni tarpeeksi hyvänä, ja oon onnellinen et ajattelet myös noin, mut lupaan et seuraaval aikajanal asiat on toisin, ja pystyn luomaan itsestäni sun arvoisen, koska oot mulle tärkein ja rakkain maailmas, ja teen mitä vaan sun vuoks <3Hyväskäyttäsit mua ees ennen kun kuolen.. oisin ilonen jos saan olla hyödyllinen mun rakkaalle. <3
- Anonyymi
En oo millään tasolla noitten alhasten likasten incelien kaa joiden kaa hengaat, ja joiden puheita kuuntelet, siellä paskalukiossa on vieraannuttu todellisuudesta todella. Niillehän mun on helppo esittää mitä vaa, mut tosi elämäs oon ihan eri ihminen, en välittänyt olla niiden seuras mitään muut kuin paska, koska ne on naisvihamielisiä kasoi paskoi. :)
Ootko oikeesti noin helposti manipuloitavissa IHMISTEN PUOLESTA JOTKA EI OSAA EDES PITÄÄ HYGIENIASTAAn huolta..
Hmmm et oo aito veera sori.. joku trolli vaa. sori. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo millään tasolla noitten alhasten likasten incelien kaa joiden kaa hengaat, ja joiden puheita kuuntelet, siellä paskalukiossa on vieraannuttu todellisuudesta todella. Niillehän mun on helppo esittää mitä vaa, mut tosi elämäs oon ihan eri ihminen, en välittänyt olla niiden seuras mitään muut kuin paska, koska ne on naisvihamielisiä kasoi paskoi. :)
Ootko oikeesti noin helposti manipuloitavissa IHMISTEN PUOLESTA JOTKA EI OSAA EDES PITÄÄ HYGIENIASTAAn huolta..
Hmmm et oo aito veera sori.. joku trolli vaa. sori.ja kelles noi sun biisit sun spotify soittolistalt on jos ei mulle, etkö vaan halua myöntää sitä, mut ollaan tosi samanlaisia, mä oon ainoo joka pystyy hahmottaan täs hämäräs cases miten asiat on :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kelles noi sun biisit sun spotify soittolistalt on jos ei mulle, etkö vaan halua myöntää sitä, mut ollaan tosi samanlaisia, mä oon ainoo joka pystyy hahmottaan täs hämäräs cases miten asiat on :)
ja tapan itteni kuukauden päästä, koska en oo mikään luuseri, joka epäonnistuu siinä. ei vittu mitä saatanan manipulointia todellisuudesta vieraantuneilta ihmisilt oot saaanut päähäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tapan itteni kuukauden päästä, koska en oo mikään luuseri, joka epäonnistuu siinä. ei vittu mitä saatanan manipulointia todellisuudesta vieraantuneilta ihmisilt oot saaanut päähäs.
rakastan sua kuitenki eniten tässä maailmassa ja en tiedä millasia valheita ne sosiopaatit musta levittelee et saa sut uskoon noin vihamielisiä juttui must (tuskin ees olit sä, et oo tollanen idiootti joka alkaa haukkuun muita netissä :p), mut onhan tää aika hirvittävä tilanne, et muut ihmiset voi vaikuttaa jonkun noinkin kauniin mielen ja sielun omaavaan mielipiteeseen toisesta noin paljon, ihan hirvee tilanne, rakastan sua aina ja ikuisesti <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakastan sua kuitenki eniten tässä maailmassa ja en tiedä millasia valheita ne sosiopaatit musta levittelee et saa sut uskoon noin vihamielisiä juttui must (tuskin ees olit sä, et oo tollanen idiootti joka alkaa haukkuun muita netissä :p), mut onhan tää aika hirvittävä tilanne, et muut ihmiset voi vaikuttaa jonkun noinkin kauniin mielen ja sielun omaavaan mielipiteeseen toisesta noin paljon, ihan hirvee tilanne, rakastan sua aina ja ikuisesti <3
Jo se saa sut onnelliseks et kuolen, niin kyl mä oon valmis sen sun vuoks tekeen, ansaitset vaan parasta, mutta en usko et sun nykynen kumppanis arvostaa tai rakastaa sua tarpeeks, tavalla jolla ansaitset tulla rakastetuks, ei se varmaa ees tee sulle aamupalaa sängyyn tai muutakaan mitä itse olisin valmis tekemään, tietenkin ansaitset myös komeimman/kauneimman mahdollisen kumppanin maailman päällä ja sitä olisinkin sinulle ,jos voisin tehdä tarvittavat muutokset tarpeeksi nopeasti. Mä vaan haluun et sulla on hyvä olla, koska oot mun koko maailma ja mulla ei oo mitään väliä, mulla ei oo arvoo jos en oo tarpeeks sulle, sillon se on mun kohtalo <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo se saa sut onnelliseks et kuolen, niin kyl mä oon valmis sen sun vuoks tekeen, ansaitset vaan parasta, mutta en usko et sun nykynen kumppanis arvostaa tai rakastaa sua tarpeeks, tavalla jolla ansaitset tulla rakastetuks, ei se varmaa ees tee sulle aamupalaa sängyyn tai muutakaan mitä itse olisin valmis tekemään, tietenkin ansaitset myös komeimman/kauneimman mahdollisen kumppanin maailman päällä ja sitä olisinkin sinulle ,jos voisin tehdä tarvittavat muutokset tarpeeksi nopeasti. Mä vaan haluun et sulla on hyvä olla, koska oot mun koko maailma ja mulla ei oo mitään väliä, mulla ei oo arvoo jos en oo tarpeeks sulle, sillon se on mun kohtalo <3
Oot mun ainoa toivo onnellisuudesta, ilman sua mulla ei oo mitään. Vaik mulla ois muuten maailman paras kumppani, niin ei se merkkais mitään jos mul ei oo siihen samanlaist sielunyhteyttä/ymmärtäväisyyttä. </3.. en haluu ketään muuta, koska en halua objektia, vaan ihmisen jota rakastan aidosti, ja sä oot ainoo ihminen, jota oon ikinä rakastanut aidosti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot mun ainoa toivo onnellisuudesta, ilman sua mulla ei oo mitään. Vaik mulla ois muuten maailman paras kumppani, niin ei se merkkais mitään jos mul ei oo siihen samanlaist sielunyhteyttä/ymmärtäväisyyttä. </3.. en haluu ketään muuta, koska en halua objektia, vaan ihmisen jota rakastan aidosti, ja sä oot ainoo ihminen, jota oon ikinä rakastanut aidosti..
En todellakaan tykkää susta ainoiastaan niistä syistä mitä luulet.. kyl sun pitäis tietää, luulin et säkin ihastuit muhun, se tapa miten katoit mua.. ja se miten surullinen olit kun puhuin mun exäst. En usko et ADHD hyperfixaatio johonki randomiin mieheen ja joidenkin nörttien manipulaatio pystyis vääristään sun maailmankuvaa musta noin paljon <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan tykkää susta ainoiastaan niistä syistä mitä luulet.. kyl sun pitäis tietää, luulin et säkin ihastuit muhun, se tapa miten katoit mua.. ja se miten surullinen olit kun puhuin mun exäst. En usko et ADHD hyperfixaatio johonki randomiin mieheen ja joidenkin nörttien manipulaatio pystyis vääristään sun maailmankuvaa musta noin paljon <3
tiesiks ees et mulla on sixpacki nykyään.. kui monel incelil on.. kysympähän vaa, ei siin et sil ois merkityst sillee. :) mut mä haluan olla PARAS mahdollinen versio itsestäni sulle <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiesiks ees et mulla on sixpacki nykyään.. kui monel incelil on.. kysympähän vaa, ei siin et sil ois merkityst sillee. :) mut mä haluan olla PARAS mahdollinen versio itsestäni sulle <3
ja tiiän että en sitä ehk nyt oo.. liikaa parannettavaa viel, mut siihen pyrin tietenki, vaan parasta sulle.
- Anonyymi
voi ollakin.. minä en luota palstaan lainkaan, enkä siihen että palstalla kävisi edes oma kaivattuni.. tämä on vaan tämmöistä kevyttä viihdykettä/unelmointi.. /eräs epävakaa sivusta
- Anonyymi
Veera auta mua nyt.. ei tää systemaattinen "peli" jossa mua koitettu lukioajoista tuhota voi jatkua, mulla on dissosiaatio siitä ihmistä koska jouduin elään pelossa näitä ihmisiä kohtaan, älä mee tähän systemaattiseen operaation tuhota ja satuttaa mua mukaan, sulla on sydän sentää.. nää ihmiset.. ne vihaa naisia ja hyväksyy seksuaalisen ahdistelun? ja sulle ne on manipuloinut musta piruja seinille, koska tietää et oon pohjimmiltani niitä "parempi".. tiiän et oot tuol jossain ja kuulet tän hädänhuudon.. rakastan sua, oot ehk ainoo ihminen jota aidosti rakastan, josta aidosti lämmöl välitän, joka aidosti saa mut paremmalle tuulelle ja onnelliseks.. joten älä korrupotoidu. Oot hyvin hyvin rakas ja tärkee mulle <3
- Anonyymi
Ihminen joka kuunteleen chris greyn "let the world burn"
ja muita biisei.. samaan aikaan huutelis täällä mulle, että oon incel ja että mun pitäis tappaa itseni, samaan aikaan kun kuulosti vitun surulliselt et mulla oli kumppani (paska sellainen), ja halus pussaa mua, en usko..
Joko tää manipulaatio ja mustamaalaus operaatio on häikäilemättömämpi ja julmempi mitä mä oon ajatellut, tai toikin oli trolli, mut tiedän että sun sanat ei ikinä puhuis musta noin, ainkaa jos tietäisit koko totuuden kaikesta, mitä et tiedä, rakas.. <3 - Anonyymi
<3333 rakastan sua epävakaa sekopää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen joka kuunteleen chris greyn "let the world burn"
ja muita biisei.. samaan aikaan huutelis täällä mulle, että oon incel ja että mun pitäis tappaa itseni, samaan aikaan kun kuulosti vitun surulliselt et mulla oli kumppani (paska sellainen), ja halus pussaa mua, en usko..
Joko tää manipulaatio ja mustamaalaus operaatio on häikäilemättömämpi ja julmempi mitä mä oon ajatellut, tai toikin oli trolli, mut tiedän että sun sanat ei ikinä puhuis musta noin, ainkaa jos tietäisit koko totuuden kaikesta, mitä et tiedä, rakas.. <3Pyydän et autat mua , vaikka oon sekasin ja se ehkä ahdistaa sua, mut en selvii ilman sua, oot liian tärkee mulle syistä jotka oon sanonut <3
Sä itsekkin olit irl ihminen , joka pyrkii ymmärtään muita.. mä haluan elää normaalia elämää ja toteuttaa mun unelmat, olla paras mahdollinen mies tai nainen sulle <3
Lupaan ,että teen sut onnelliseks ja teen kaiken mitä ikinä haluutkin ja järjestän kaikki asiani ja elämäni ja ihan kaiken, jos saan olla sunkaa <3, yhdes ollaan pysäyttämätön voima.. erossa en oo mitään, en mä pysty elää koko elämääni yksin tai onnettomis suhteis, en mä tarvii "kaunista" naista, koska se on vaa pinta... se ei auta vittuakaan, mutku sul on kaikki... ja ymmärretään toisiamme paremmin kuin kukaan muu tulee ikinä.. pliis.. mä tarviin sua, rakkain oot <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<3333 rakastan sua epävakaa sekopää
kiitos <3 <3 <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos <3 <3 <3
tää helpotti mun oloa vähän..
- Anonyymi
Kumpa oltais yhdes, silittäisit mua päästä ja kertoisit et kaikki on hyvin. Ei olis mitään huolia sit <3
Se ois parasta. - Anonyymi
Voi Veera parka kun tietäsit vaan kaiken ja koko totuuden.. mä ainakin olen ihan helvetin ahdistunut ja peloissani näiden sairaiden psykojen seuras... ja sä rakas kyl ymmärrät mun sisintä, sen mä tiedän, vaikka susta oonkin vaa joku "hullu ahdistelija incel" ,kun jotkut entisen lukion juntit on niin väittänyt netissä... en voi uskoo et eletää maailmas mis tää on mahdollist.. mut uskon silti et tiiät kyl miten tunnen jossain vaihees <3
- Anonyymi
Etkö oikeesti nää miten kärsin? Ja miten peloissani oon... tää on systemaattista toimintaa.. ehkä en oo tarpeeks kaunis sulle vielä, mutta kyllä mäkin inhoan mun menneisyyttä, inhoan mun naamaa, inhoan joitain asioita itsessäni, enkä voi tuomita jos inhoat samoi asioita mussa, MUTTA et ihan varmastikkaan tiedä muuta kuin harhaisten ihmisten outoja "totuuksia".. mä rakastan sua, oot sielunkumppani ja ihan varmasti joskus jossain ollaan yhdes.. <3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412655Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092170Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212026Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381734Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161732Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341662Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925