Jumala on olemassa

Anonyymi-ap

Jumala on olemassa.

Olen ollut ateisti ja epäkunnioittava jumalaa kohtaan. Olen ollut ahne ja epäreilu kavereita ja perhettä kohtaan. Valehdellut ja kerran pentuna ahdistellut kaveriani.
En ole myöskään ollut oikein koskaan itselleni rehellinen...

Kaikki alkoi sillä, että mieleni alkoi tuntua tyhjältä. Huumorini ei peittänyt ja aloin välttelemään porukkaa.

Kaverit sanoi, että olen muuttunut paljon. Ja aloin välttelemään heitäkin. Näin unessa, että käärme kävi päälle ja siitä alkoi alamäki.

En silti älynnyt rukoilla kunnolla vaan menin vaan idoottina etenpäin.

Homma alkoi uniongelmilla ja tuntui, kun maailma ois sammunut ympäriltäni. Aloin ajamaan ylinopeutta ja mikään ei tuntunut oikeen miltään.

Nyt kun menen nukkumaan niin en näe enää edes kunnolla unia. Huumorintajuni on hävinnyt täysin ja kun menen nukkumaan niin olen sisältä täysin tyhjä. Aivan täysin tyhjä. Kun katson ihmisiä silmiin niin näen heillä sielun ja näen Jumalan heissä. Kun katson peiliin näen tyhjän kuoren. Veljen ja siskon lapset pelkäävät meikäläistä ja veljeni joka on todella uskovainen huomasi muuttuneen käytökseni ensimmäisenä.

Kaikki varmasti luulee, että olen aivan täysi hörhö. Kun mie meen nukkumaan niin jalat ja kädet puutuvat kokonaan. Ja en pysty nukkumaan yli tuntia yössä vaikka vetäisin minkä verran ketipinoria.

Jos joku tän näkee niin uskokaa Jumalaan, rakastakaa läheisiä ja jos teillä on alitajunnassa joku vanha tai uusi juttu mikä harmittaa niin pyytäkää suoraselkäinen anteeksi.

Olen menetetty tapaus, koitan vielä rukoilla, mutta olen sisältä niin tyhjä, ettei se oikein enää edes auta.

Olen menettänyt sisäisen monologini kokonaan... Olkaa kilttejä ja uskokaa Jumalaan, ei siinä menetäkkään yhtään mitään, joten miksi ei?

17

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskosta on turha puhua mitään, jos se ei ole Raamatunmukaista!
      Kierrä kaukaa lahkolaiset, he saavat sinut uskomaan nopeasti raamatunvastaisesti porukalla!
      Mistä oikea seura, niistä jotka uskovat Jumalan poikaan, Jumalaan!

• Anonyymi

Et ole ateisti. Uskot Jumalaan.

Uskova menettää kaiken mielikuvituskaverilleen: koko elämän.

Ei kannata uskoa.

Pidä vain elämäsi ohjat tiukasti omissa käsissä. Uskoontulohan on sitä, että luovutetaan oman elämän hallinta satuolennolle ja totellaan sitten orjallisesti oman lahkon tulkintaa Raamatusta.

• Anonyymi

Kenenkään elämä ei ole itsensä käsissä, se on jumalan, armosta, etenkin ateistien!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenkään elämä ei ole itsensä käsissä, se on jumalan, armosta, etenkin ateistien!

Jumalasta on riesaa vain niille jotka satuihin uskoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalasta on riesaa vain niille jotka satuihin uskoo.

ELÄMÄNliemet levisi käsiini kun hinkkasin liikaa raamttua lukiessa!

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että sinun olisi hyvä käydä lääkärissä keskustelemassa näistä ongelmistasi.

Miten voisin uskoa jumala-nimiseen olentoon, jonka olemassa olosta ei ole minkäänlaista näyttöä? Ja mihin niistä edes pitäisi uskoa, niitähän on esitelty olevan tuhansia?

• Anonyymi

Ihmisen sisällä on sielu. Jos siitä olisi näyttöä niin kaikki uskoisi. Eihän siinä olisi silloin mitään ihmeen tekemistä uskon kanssa.

Ja mieti huvikseen miten aurinko esim sattuu olemaan juuri sellaisen matkan päässä, että se lämmittää meitä riittävästi ja että voidaan hengittää happirikasta ilmaa.

Tottakai kaikki tämä voi tapahtua tuurilla ja itsestään alkuräjähdyksen seurauksena, mutta jos hetken pysähtyy ja miettii niin eikö olisi jopa todennäköistä, että tässä olisi jotain tekemistä jonkun korkeamman tason kanssa?

Tällä hetkellä, kun olen itse itseni menettänyt niin näen ihmisissä sielun ja hyvyyden. Kuulostaa paskapuheelta, mutta on ihan totisinta totta.

• Anonyymi

Olen nähnyt monen kaltaisesi kääntyvän. Suosittelen sinulle TV7:n katselua ahdistusten aikana. Etsi itsellesi sopivat opettajat, niin huomaat ihmeeksesi, että he puhuvat suoraan sinulle. Löydät näiden Pyhän Hengen inspiroimien opettajien opetuksia TV7:n arkista, siellä on tuhansia erilaisia opetus sarjoja, joita voit yksinäisyydessäsi kammiossasi lukea. Jeesus ei hylkää sinua, Hän saattaa joitain ihania ihmisiä piristämään sinua, kun masennus yllättää. Näillä pärjää kauan, kun Jeesuksen hyvyys sivuaa elämääsi edes hetken aikaa. Minä kutsu näitä Jeesuksen namuiksi, Olen neliraaja invalidi, eikä minulla ole muuta ystävää, kuin Jeesus. Mutta ratkean usein riemusta, kun maailmankaikkeuden suurin hyvyys koskettaa minua, edes sivuavasti, ihanan ihmisen kautta, tai itse Jeesus tulee lähelleni lohduttaen.

• Anonyymi

Kysy Jeesukselta miksi hukutti vauvoja ja raskaana olevia naisia ja käski tehdä kansanmurhia ja tappaa milloin mistäkin syystä!

• Anonyymi

Ihminen pystyy hoitamaan asiansa oikein hyvin ilman mielikuvitusolentoja, jos hän vain haluaa ja hänellä on ihan omaa tahtoa pitää asiansa kunnossa. Itse en ole rukoilemalla saanut yhtään mitään apuja ikinä mistään. Kaikista asioistani olen joutunut selviytymään vailla mielikuvistuolentojen tukea. Repikää siitä surkeat ruikuttajat!

• Anonyymi

Aloittaja, olet oikeassa siinä, että ihminen, joka ei vielä usko Jeesukseen, on hengeltään kuollut. Sillä hetkellä, kun uskot Jeesuksen sovittaneen verellään kaikkien kaikki synnit ja että kuka tahansa pääsee osalliseksi Jeesuksen armotyöstä uskomalla häneen, sinä uudestisynnyt. Sillä hetkellä saat Jumalan pyhän hengen kuolleen henkesi tilalle ja saat ikuisen elämän. Sitä pelastumista et voi menettää, et vaikka myöhemmin luopuisit uskosta. Jumala ei sinua hylkää. Usko Jeesukseen tänään. Uskovien kristittyjen ylöstempaus voi tulla jo tänään. Uskoisin sen tapahtuvan tänä vuonna. Tänne jääville koittaa kauheat seitsemän vuotta. Suuri osa kuolee. Ne, jotka (järkevästi) kieltäytyvät pedon merkistä, mestataan.

Evankeliumi löytyy 1 korinttolaiskirjeen 15. luvun alusta. Tässä se on englanniksi. King James Bible on täydellinen Jumalan sana. Kuuntele Brandon Petersonia, joka on todistanut sen matemaattisesti. Esimerkki: KJB:ssa on 7x7x7x7x7x7x7 sanaa. Kirjassa, joka on käännös hepreankielisestä vanhasta testamentista ja kreikankielisestä uudesta testamentista. Mietipä sitä.

Moreover, brethren, I declare unto you the gospel which I preached unto you, which also ye have received, and wherein ye stand;

2 By which also ye are saved, if ye keep in memory what I preached unto you, unless ye have believed in vain.

3 For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;

4 And that he was buried, and that he rose again the third day according to the scriptures:

Sinun ei tarvitse tulla ensin täydelliseksi, jotta kelpaisit Jumalalle. Me emme täällä maallisessa elämässä koskaan pääse eroon synnistä. Jokainen, joka uskoo Jeesukseen, pelastuu. Kukaan ei pelastu omilla teoillaan. Ole kiitollinen siitä, että olet saanut nöyrtyä. Ylpeys on monelle pelastumisen este. Moni luulee olevansa itse jumala. Moni luulee, että elämä päättyy kuolemaan. Siitähän se vasta alkaa! Joillekin ikuisena onnena, toisille ikuisena kärsimyksenä. Jokaiselle on Jumala antanut vapauden valita.

Rukoilen puolestasi nyt. Rukoile sinäkin. Kuuntele hyviä Raamatun opettajia, kuten Robert Breaker. 'How to get saved'.

• Anonyymi

Jotkut kultit puhuvat 'parannuksen tekemisestä' ikäänkuin se tarkoittaisi synnin tekemisen lopettamista. Kunpa se olisikin mahdollista, mutta se ei ole. Parannuksen teko eli kääntymys tarkoittaa sitä, että tajuaa syntisyytensä ja ymmärtää, että ainut pelastus on Jeesuksessa, ja ottaa Jeesuksen veriuhrin vastaan oman syntisyytensä kohdalle. Sillä hetkellä, kun syntinen uskoo tuon, hän pelastuu.

• Anonyymi

Uskovaisuus on vain seuraava aste itsekkyydessä ja epärehellisyydessä.

• Anonyymi

Hyvin ilmaistu!

• Anonyymi

On on mutta siitä ei ole yhtään havaintoa eikä mitään todisteita.

• Anonyymi

• Anonyymi

Raamatun pariin, urpot!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3111
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1782
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    Aihe