Voisit kyllä vähän selkeämmin ilmaista

Anonyymi-ap

Ketä kaipaat. Ettei vaikuttaisi siltä, että nautit kilpailuttamisesta. 😣

23

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nimikirjaimia: M, E, S, S, S, N, J, K, J, H, E... näin päällimmäisenä. Eivät ole paremmuusjärjestyksessä.

      -J-mies

      • Anonyymi

        Taidat olla mun sielunkumppani 🤣😘💋
        ...sulla näköjään kaikki samaan aikaan toisin kuin mulla. Kaipaan syvästi vain yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla mun sielunkumppani 🤣😘💋
        ...sulla näköjään kaikki samaan aikaan toisin kuin mulla. Kaipaan syvästi vain yhtä.

        Taitaa olla varmaan rakkautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla mun sielunkumppani 🤣😘💋
        ...sulla näköjään kaikki samaan aikaan toisin kuin mulla. Kaipaan syvästi vain yhtä.

        Miksi matkit mua psyko


      • Anonyymi

        SkaveruusJuhan pakkomielteitä. Ja vielä torvelo luulee, ettei kukaan älyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SkaveruusJuhan pakkomielteitä. Ja vielä torvelo luulee, ettei kukaan älyä.

        Sori, mutta en edelleenkään kaipaa tai edes tunne ketään Juhaa 😂😁 Monta muuta Jiitä Suomessa ja palstalla. Ei ole tarvetta matkia ketään 😘🥰
        Saat pitää Juhas kuka lie onkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta en edelleenkään kaipaa tai edes tunne ketään Juhaa 😂😁 Monta muuta Jiitä Suomessa ja palstalla. Ei ole tarvetta matkia ketään 😘🥰
        Saat pitää Juhas kuka lie onkaan

        Tiedätkö palstagubbe ketään luonnollista henkilöä? Näitä fiktiohahmojasi palstalta mitä ikinä se tarkoittaakaan ei lasketa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö palstagubbe ketään luonnollista henkilöä? Näitä fiktiohahmojasi palstalta mitä ikinä se tarkoittaakaan ei lasketa

        Mikä ihmeen mt ongelmainen itse olet, kun kaikkia mun kirjoituksia luulet palstagubbeksi!? Joo, käytän kans hymiöitä. Senkö perusteella luulet tunnistavasi? Olet todella rasittava ja ilmeisen yksinkertainen kun et erota palstagubbea minusta. Onko pakko kaikkia haukkua palstagubbeksi jos assosioit häneen? Mitä se sinulle kuuluu kuka tänne kirjoittaa ja mitä? 🤦‍♀️. -S-nainen


    • Anonyymi

      Samat sanat sinulle ap.

      • Anonyymi

        Mitä?! Olen kirjoitellut ainoastaan yhdelle miehelle jo iät ja ajat. A:lle siis. ap


      • Anonyymi

        Joskus olen kirjoittanut H:lle, mutta en enää aikapäiviin yhtään mitään! En ole kiinnostunut kuin yhdestä ja se on A. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus olen kirjoittanut H:lle, mutta en enää aikapäiviin yhtään mitään! En ole kiinnostunut kuin yhdestä ja se on A. ap

        Mitäs sä oot A:lle kirjoitellut? Niinku "pähkinänkuoressa". Olisko A: n mahdollista tunnistaa itsensä ja/tai sinut täältä tai jostain? Oisko se huono juttu? Vai peräti toivottavaa? Jos ei ole vielä onnistunut niin ehkäpä lisää tunnisteita ei olisi pahitteeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus olen kirjoittanut H:lle, mutta en enää aikapäiviin yhtään mitään! En ole kiinnostunut kuin yhdestä ja se on A. ap

        Ketä tai kuinka simppeleitä koet mies vielä tällä groteskilla nimikirjaingallerialla huijaavasi?


    • Läheisyyttä ja rakkautta. Niitä kaipaan.

    • Anonyymi

      J-miestä. Hän on elämäni ja päivieni valo ❤️

      • Anonyymi

        Olisipa minulle ♥️ meitä J-miehiä on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa minulle ♥️ meitä J-miehiä on paljon.

        No sen verran paljastan että nähdään paljon ja usein mutta et kuitenkaan ole minun. Kanssasi saan olla minä. Kiitos että olet elämässäni ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa minulle ♥️ meitä J-miehiä on paljon.

        Millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa? ♥️


    • Anonyymi

      Nii ota siitä sitten selvää. Usein sanotaan, että asioista on helpompi puhua kävellessä. Katse eteenpäin, askeleet rytmittävät puhetta eikä hiljaset hetket tunnu painostavilta. Toinen olisi mielummin hiljaa ja toinen kuuntelisi podcasteja. Kilometri metriltä he ehkä avautuisivat toisilleen monessakin mielessä. Käveleekö itsensä uuvuksiin vai kilometrit loppuvat turhan sukkelasti.

    • Anonyymi

      Veeraa ♡

    • Anonyymi

      Naapurin Paulia.

    • Anonyymi

      Kaipaan yhtä opettajaa 🥰
      En voi unohtaa häntä. Mutta yritän...🥲

      • Anonyymi

        🚗 opettaja 🥰 2014


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      212
      3756
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      3526
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3373
    4. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      204
      2554
    5. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      49
      2457
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      45
      2279
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      19
      2228
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2216
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      2049
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      37
      1998
    Aihe