ulkonäöstäni koko ajan. Anna olla jo. LOPETA! Vttu hanki joku nukke ja lopeta minun arvostelu täällä.
En pidä siitä että huomauttelet
10
203
Vastaukset
- Anonyymi
Lärvis kiertää ympäri maailmaa saatesanoilla, et taida nukesta ihan mennä vaikka mutsis eittämättä tyttönä ätmiä pitänytkin
- Anonyymi
Aikamoista sillisalaattia tuo tekstisi. Oletkohan narsisti? Ne viestii noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoista sillisalaattia tuo tekstisi. Oletkohan narsisti? Ne viestii noin.
Sittenhän sen näkee mitä olen. Naisia esittävälle hylkiölle varmasti sitä ja paljon muuta että to be continued ja näääs 😂
- Anonyymi
Oletko sä työstänyt toisesta valeprofiilin?
- Anonyymi
Aloitus käy hyvänä yleisohjeena palstalle. Täällähän tulisi käyttäytyä siivosti. Osalla, ehkä vain yhdellä tai kahdella henkilöllä, on kuitenkin tapana suoltaa jatkuvasti ulkonäköä haukkuvia aloituksia. Täällä kuuluisi ikövöidä kaipaamiaan henkilöitä, eikä haukkua niitä, joita ei voi saada, koska omat rahkeet eivät riitä.
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Kukaan ei edes tiedä kuka olet. Tuskin kukaan täällä käy juuri sinua arvostelemassa. Muistathan ottaa lääkkeet aamulla ja illalla.
- Anonyymi
Ehkä tämä naisia ja lapsia esittävä jammusetä pääsee hyvinkin pian framille selittelemään kirjoituksiaan. Se on selvää että julkisuuteen tulee pääsemään eikä muuten ulotu pelkästään tänne sukkahousukuvineen 🤭
- Anonyymi
Alkaa näyttää siltä, että mikäli vain onnistut saamaan paikan vaikka työväenopiston kursseilta, tekemisen puute ei pääse yllättämään. Valkoviini- tasting kotisohvalla, petankkia ranskaksi, nuotiokitaristin retkipakkaus, laserleikkausta ja 3D tulostusta, ragamuf tuoliryijyn vai ihan vaan akvarellimaalausta, hikisählyä ym. Kannattaa selata läpi. Tarjolla on jotain varmasti mistä et koskaan ole kuullutkaan ja jouluna sitä on hyvässä lykyssä paljon osaavampi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987