Pidän huolen, ettei se särjy, ettei sitä kaltoinkohdella, ettei sitä hyväkskäytetä, ettei sitä satuteta ,ettei sitä loukata <3 ja et sitä kohdellaan vaa hellin käsin ja arvostuksella, jota se ansaitsee. Sun sydän on puhdast kultaa, ja en kenenkää haluu sitä satuttavan..<3
Jos vaan riitän sulle ikinä ( I try my best, cutti menos ).. ehk mä riitän si. Mun epävakaa on kyl vaikee, mut oot ihana jos kestät sen, kaikkea ei tietty tarvitsekkaa, pohjimmiltaan haluun et oot onnellinen.. mut ootko oikeasti?
... mä oon sun kaa <3 nii onnellinen et sellast en oo kokenut monee vuoteen.. jos vaa tietäsit..
Mun käsis sun sydän on turvas
18
323
Vastaukset
- Anonyymi
Jopas on texti... 😊
- Anonyymi
Henkioppaani ja enkelit pitävät minusta huolen.
Seksuaalinen suhde olisi sitten asia erikseen, mutta minua ei kiinnosta. - Anonyymi
Samoin söpö!
- Anonyymi
Quite patronizing stuff
- Anonyymi
Rakas pus
- Anonyymi
Rakas pus <3
- Anonyymi
Oletko pystynyt yhtään nukkumaan?
- Anonyymi
Vähän vaik ahdisti tosi paljon
- Anonyymi
Tämä ole jotenkin aito tunnepläjäys aamulle<3 kunpa joku edes yrittäisi joskus kirjoittaa minulle näin:/ ole onnellinen jos olet löytänyt jonkun Ihanan vierelle, tää taitaa olla V:lle?
- Anonyymi
Joo tää onVlle, hän on kultainen ja hänt rakastan <3
Mun sydän on rikottu jo niin monta kertaa että sen voi heittää ihan vaan katuojaan tai sorakasaan. Ei se miksikään enää mene.
- Anonyymi
Ystävyys on varmasti edellytys hyvälle suhteelle. Suhde ei ole vain romantiikkaa ja aistillisuutta vaan siinä on mukana huumoria, väittelyä ja suunsoittoa. Puolisoiden pitää yhdessä pystyä tekemään asioita mitä ystävät tekevät keskenään.
- Anonyymi
Rakkaus on ystävyyttä mutta voiko ystävyys olla myös rakkautta.
- Anonyymi
Voi mutta ei mies voi olla vaan kaveri ja nukkua samassa sängyssä ilman seksiä. Voi varmaan jos homofiilien kanssa nukkuu yöt. Mulla oli nuorena sellasia ystäviä muka joiden kanssa en halunut seksiä mutta oltiin ystäviä. Hah ja joka kerta tuli sota kun en suostunut seksiin ystävän kanssa joka poika. Sitten meni välit rikki hyvä ystävyys koska yritti yks raiskata lopulta. Mun tytär elää samaa elämää yritti ja selitti mulle et miks muka ei ystävän kanssa voi nukkua ilman seksiä vaik se on poika?? Nukunhannmä mun tyttökavereidenkin kanssa ilman seksiä?? Yritin selittää ei uskonut lopulta koki äitinsä kohtalon ja välit meni rikki. Sellasta eletään Suomessa mutta kummallakin meillä ollut seksi sen kanssa josta tykätty ihan eri tavalla varmaan ne geenit🫢samoin ei onnistu selittää sille jonka kans seksiä et nukuttu vaan toisen kanssa koska ollaan Vaan ystäviä! Ei ole mennyt jakeluun niille rakkaille jonka kanssa seksiä on harrastettu😂no kun se on vaan mun kaveri🤫 Se on korkelentoisempaa matematiikkaa.
- Anonyymi
Mitä ihmeen siirappiliisteriä sinä gubbe taas suollat, voi hyvänen aika
- Anonyymi
Nää on näitä puheenparsia kun naisen kannattaa mieluummi sahata vaikka raaja irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on näitä puheenparsia kun naisen kannattaa mieluummi sahata vaikka raaja irti
Lausetta ei voi tulkita väärin edes hyvällä yrittämisellä, joten et ehkä yritä mentalisti
- Anonyymi
Tykkään susta paljon.Haluisin helliä sua.Nautin paljon siitä miten kauniisti puhut mul ja huomioit mua. It makes me wet bby! :p Ehkä me nähään tässä voidaan vähän nauttia siit tunteesta mikä meidän kahden välille on syttynyt. <3 /V
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072