Mun käsis sun sydän on turvas

Anonyymi-ap

Pidän huolen, ettei se särjy, ettei sitä kaltoinkohdella, ettei sitä hyväkskäytetä, ettei sitä satuteta ,ettei sitä loukata <3 ja et sitä kohdellaan vaa hellin käsin ja arvostuksella, jota se ansaitsee. Sun sydän on puhdast kultaa, ja en kenenkää haluu sitä satuttavan..<3

Jos vaan riitän sulle ikinä ( I try my best, cutti menos ).. ehk mä riitän si. Mun epävakaa on kyl vaikee, mut oot ihana jos kestät sen, kaikkea ei tietty tarvitsekkaa, pohjimmiltaan haluun et oot onnellinen.. mut ootko oikeasti?

... mä oon sun kaa <3 nii onnellinen et sellast en oo kokenut monee vuoteen.. jos vaa tietäsit..

18

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jopas on texti... 😊

    • Anonyymi

      Henkioppaani ja enkelit pitävät minusta huolen.
      Seksuaalinen suhde olisi sitten asia erikseen, mutta minua ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Samoin söpö!

      • Anonyymi

        Quite patronizing stuff


    • Anonyymi

      Rakas pus

      • Anonyymi

        Rakas pus <3


    • Anonyymi

      Oletko pystynyt yhtään nukkumaan?

      • Anonyymi

        Vähän vaik ahdisti tosi paljon


    • Anonyymi

      Tämä ole jotenkin aito tunnepläjäys aamulle<3 kunpa joku edes yrittäisi joskus kirjoittaa minulle näin:/ ole onnellinen jos olet löytänyt jonkun Ihanan vierelle, tää taitaa olla V:lle?

      • Anonyymi

        Joo tää onVlle, hän on kultainen ja hänt rakastan <3


    • Mun sydän on rikottu jo niin monta kertaa että sen voi heittää ihan vaan katuojaan tai sorakasaan. Ei se miksikään enää mene.

    • Anonyymi

      Ystävyys on varmasti edellytys hyvälle suhteelle. Suhde ei ole vain romantiikkaa ja aistillisuutta vaan siinä on mukana huumoria, väittelyä ja suunsoittoa. Puolisoiden pitää yhdessä pystyä tekemään asioita mitä ystävät tekevät keskenään.

    • Anonyymi

      Rakkaus on ystävyyttä mutta voiko ystävyys olla myös rakkautta.

      • Anonyymi

        Voi mutta ei mies voi olla vaan kaveri ja nukkua samassa sängyssä ilman seksiä. Voi varmaan jos homofiilien kanssa nukkuu yöt. Mulla oli nuorena sellasia ystäviä muka joiden kanssa en halunut seksiä mutta oltiin ystäviä. Hah ja joka kerta tuli sota kun en suostunut seksiin ystävän kanssa joka poika. Sitten meni välit rikki hyvä ystävyys koska yritti yks raiskata lopulta. Mun tytär elää samaa elämää yritti ja selitti mulle et miks muka ei ystävän kanssa voi nukkua ilman seksiä vaik se on poika?? Nukunhannmä mun tyttökavereidenkin kanssa ilman seksiä?? Yritin selittää ei uskonut lopulta koki äitinsä kohtalon ja välit meni rikki. Sellasta eletään Suomessa mutta kummallakin meillä ollut seksi sen kanssa josta tykätty ihan eri tavalla varmaan ne geenit🫢samoin ei onnistu selittää sille jonka kans seksiä et nukuttu vaan toisen kanssa koska ollaan Vaan ystäviä! Ei ole mennyt jakeluun niille rakkaille jonka kanssa seksiä on harrastettu😂no kun se on vaan mun kaveri🤫 Se on korkelentoisempaa matematiikkaa.


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen siirappiliisteriä sinä gubbe taas suollat, voi hyvänen aika

      • Anonyymi

        Nää on näitä puheenparsia kun naisen kannattaa mieluummi sahata vaikka raaja irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on näitä puheenparsia kun naisen kannattaa mieluummi sahata vaikka raaja irti

        Lausetta ei voi tulkita väärin edes hyvällä yrittämisellä, joten et ehkä yritä mentalisti


    • Anonyymi

      Tykkään susta paljon.Haluisin helliä sua.Nautin paljon siitä miten kauniisti puhut mul ja huomioit mua. It makes me wet bby! :p Ehkä me nähään tässä voidaan vähän nauttia siit tunteesta mikä meidän kahden välille on syttynyt. <3 /V

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      212
      3756
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      3516
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3363
    4. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      204
      2554
    5. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      49
      2447
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      40
      2255
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      19
      2218
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2206
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      2049
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      37
      1988
    Aihe