https://keskustelu.suomi24.fi/t/18602355/voisiko-moktar-gubta-kirjoittaa-jotain-aloitusta#comment-130880249
eiköhän se ollut suora tuki osoitus israelia vastaan? lehdet kertoo
PS. kokoomuslaiset sanoo mitä? teillä on ulkopolitiikka hallinnassa nyt
Hirveä takaisku SDP politiikalle saksan isku?
7
115
Vastaukset
- Anonyymi
Politiikka
Puolueet
Suomen sosialidemokraattinen puolue
Voisiko moktar gubta kirjoittaa jotain aloitusta
Anonyymi-ap
2024-08-26 12:34:52
Moktar.Gubta
2024-08-26 11:51:58
UUSI
"Voisiko moktar gubta kirjoittaa jotain aloitusta"
Tokihan voin, kiitos kysymästä.
En ole vielä muodostanut kantaani ja tapaus on muutenkin kovin outo. Tässä teosta epäilty on itse ilmoittautunut poliisille. Tämä ei kuulu normitoimintaan. Yleensä tekijä yrittää paeta.
Toisaalta on tunnettua, että tällaisen teon jälkeen saattaa poliisilla on ihan tunkua wannabe-tekijöistä, jotka väittävät tehneensä teon. Saahan sitä silläkin keinolla paistatella hetken julkisuudessa.
Odottelen ensin lisää tietoja ja palaan myöhemmin asiaan.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Äänestä
Anonyymi
2024-08-26 12:03:32
UUSI
millätapaa outo-iskut oli suunnattu kaulaa kohti kaikki
eikö siinä peloite ja tappomeininki ole aika suora?
Islam on rauhan uskonto yhä moktar gubta?
Äänestä
lainaus maahanmuutto suomi24- Anonyymi
lähti moktar gubta sdp saksaan?
- Anonyymi
lähti moktar gubta sdp saksaan?
sodäär - Anonyymi
afd saattaa olla kohta saksan suurin puolue---ei kansa halua juhlia islam veitsimiehiä?
sdp suomi? - Anonyymi
mielipidepankki-moktar.gubta-extyökkäri sama kirjoittaja...
eli suomi24 itse trollaa mainosta? - Anonyymi
hyh
- Anonyymi
hysss
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244286- 833755
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713275Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392982- 1552853
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532666- 452387
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352365- 351942
- 521938