Pankkien idioottimaiset "tuntemis" kyselyt

Anonyymi-ap

Kyselevät mm. Yhdysvaltoihin liittyviä asioita, mitä helvettiä ne tänne Suomeen, Eurooppalaiseen ja Pohjoismaiseen valtioon liittyvät millään tavalla? Miksi ei kysytä mitään EU alueesta, tai yksintein että onko teillä mitään kytköksiä Kuun, Venuksen tai minkään muun planeetan talousjärjestelmässä tai politiikassa??!! Perkele mitä haistapaska touhua tämäkin.
Minua vituttaa tällaiset epätodellisiin poliittisiin kuvitelmiin pohjautuvat paskantärkeilytoiminnot samalla kun arkitodellisuus ja monen perustoimeentulo täällä Suomessa on täysin retuperällä!

7

389

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö omatuntosi olekaan puhdas?

• Anonyymi

Rahanpesu kyselyt on tulleet ihan EU tasolta ja hankalaan asemaan itsensä ajaneitten ihmisten vuoksi.

• Anonyymi

Nimenomaan pitää olla kiinnostunut Euroopan ulkopuolelle suuntautuvista kytköksistä. Kotimarkkinoilla toimiminen on ainoastaan rehellistä toimintaa.

• Anonyymi

Onhan maailmassa muitakin maita kuin usa, esim. Kiina, Japani ja Etelä-Korea vaikkapa. Näistä ei kuitenkaan kysytä mitään vaikka ovat merkittäviä talousmaita.

• Anonyymi

Mä olen ollut pari kertaa "haasteltavana" Ekan kerran reilu 10v sitten. Siis kysehän on siitä, että EU on asettanut tuon kyselyn. Mitä tulee syyhyn, niin niitä on kaksi ja toinen niistä on yksinkertaisesti se, että osa ihmisitä on epärehellisiä. Eikä pankki mitään Ruotsista lähetettyä äitienpäivän kukkarahasta ole kiinnostunut. Kyse on siitä minne rahaa lähettää tai mistä sitä tulee.

Pankissahan on asiakasluokittelu ja jos jollakin asialla tapahtuu jotain mikä on epänormaalia hänen ryhmäänsä, niin siitä tulee heti tieto asiakaspalvelun screenille. nykään ei asiakas voi "höylätä" korttia yli limitin niinkuin joskus reilu 10v sitten.

• Anonyymi

Hiukkasen pankki voisi seuloa noita kyselyitään. Minultakin udellaan, olenko toiminut valtion päämiehenä, hallituksen päämiehenä ta ministerinä. Ja jos olen, niin missä valtiossa.

Joo, olen toiminut aikaisemmin Venezuelan presidenttinä ja Kambotzan pääministerinä. Hah hah.

• Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

Hiukkasen pankki voisi seuloa noita kyselyitään. Minultakin udellaan, olenko toiminut valtion päämiehenä, hallituksen päämiehenä ta ministerinä. Ja jos olen, niin missä valtiossa.

Joo, olen toiminut aikaisemmin Venezuelan presidenttinä ja Kambotzan pääministerinä. Hah hah.

Minäkin olet toiminut Venezuelan presidenttinä. Lisäksi isäni oli Meksikon pääministeri. Pankki voisi itse hankkia nämä kaikkien valtoiden päämiesten tiedot jostain tietokannasta suoraan automaattisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      132
      1583
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      144
      851
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      220
      808
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      34
      746
    5. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      72
      728
    6. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    7. 49
      662
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      63
      598
    9. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      78
      580
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    Aihe