Anteeksi jos annoin ymmärtää muuta. muutin mieleni nyt. Jätän sinut ja palstan tältä istumalta.
Nyt tiedän etten halua nähdä enää
17
297
Vastaukset
- Anonyymi
No ei sitten nähdä eikä tervehditä
- Anonyymi
Ei pidä uskoa ihan kaikkien viestejä 😏
- Anonyymi
No mutta uskotko sinä esim tähän provoäijän aloitukseen? Paksu on kallo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta uskotko sinä esim tähän provoäijän aloitukseen? Paksu on kallo
Miksi sinä luet kaiken palstalla ja kommentoit kaikkea? Ymmärrätkö itse että se ei ole tervettä ajankäyttöä. Eikö sinulla ole mitään muuta elämässä? Et pidä taukoa palstasta kun niiden 90-lukulaisten etelänmatkojesi aikana. Naurettava naikkonen olet mieheksiIuulija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä luet kaiken palstalla ja kommentoit kaikkea? Ymmärrätkö itse että se ei ole tervettä ajankäyttöä. Eikö sinulla ole mitään muuta elämässä? Et pidä taukoa palstasta kun niiden 90-lukulaisten etelänmatkojesi aikana. Naurettava naikkonen olet mieheksiIuulija.
Nyt en ymmärtänny, ehkä oon kuitenki ollu vielä liian nuori silloin muistellakseni oksaa mikä ei ikinä unohtunut. Siihen juttus juontaa kumminki
- Anonyymi
ok vttu katokka sua päin enää;)
- Anonyymi
Täällä on todella pipiä porukkaa.
- Anonyymi
Kiroilusta tunnistaa pöpit
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Se ei ole totta. Kiroilu on merkki rikkaasta kielenkäytöstä ja kiroilevat ihmiset on yleensä kiroilemattomia älykkäämpiä. Tutkittu juttu. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Nii i mieti ny Hupakko mitä äijä sano🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii i mieti ny Hupakko mitä äijä sano🤦♀️
Ja opettele muutakin metodia ku nämä kolme vajuck-emojia kyl pispalainenkin oppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole totta. Kiroilu on merkki rikkaasta kielenkäytöstä ja kiroilevat ihmiset on yleensä kiroilemattomia älykkäämpiä. Tutkittu juttu. sivusta
😁☺️kiitti💋
- Anonyymi
Hei hei kivireki
- Anonyymi
Usko jo mieheksiIuulija että sinulle ei kirjoita täällä kukaan. Ei yhtään kukaan. ;)
- Anonyymi
Mäkään en odota enää.
Yli kaksi viikkoa sitten lähettämääni viestiä, et oo edes lukenut.
Sen tiesin, että tuskin vastaat.
Parin kolmen kuukauden päästä, kun valitat, että en oo viestitellyt, en edes lue viestiäsi.- Anonyymi
Miksi hän valittaisi ettet ole viestitellyt, jos ei ole lukenut nykyisiäkään? Outoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292103
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔131105Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis371105- 631042
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon27934- 64907
- 76853
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48836- 36829
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28809