Nyt tiedän etten halua nähdä enää

Anonyymi-ap

Anteeksi jos annoin ymmärtää muuta. muutin mieleni nyt. Jätän sinut ja palstan tältä istumalta.

17

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei sitten nähdä eikä tervehditä

• Anonyymi

Ei pidä uskoa ihan kaikkien viestejä 😏

• Anonyymi

No mutta uskotko sinä esim tähän provoäijän aloitukseen? Paksu on kallo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta uskotko sinä esim tähän provoäijän aloitukseen? Paksu on kallo

Miksi sinä luet kaiken palstalla ja kommentoit kaikkea? Ymmärrätkö itse että se ei ole tervettä ajankäyttöä. Eikö sinulla ole mitään muuta elämässä? Et pidä taukoa palstasta kun niiden 90-lukulaisten etelänmatkojesi aikana. Naurettava naikkonen olet mieheksiIuulija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä luet kaiken palstalla ja kommentoit kaikkea? Ymmärrätkö itse että se ei ole tervettä ajankäyttöä. Eikö sinulla ole mitään muuta elämässä? Et pidä taukoa palstasta kun niiden 90-lukulaisten etelänmatkojesi aikana. Naurettava naikkonen olet mieheksiIuulija.

Nyt en ymmärtänny, ehkä oon kuitenki ollu vielä liian nuori silloin muistellakseni oksaa mikä ei ikinä unohtunut. Siihen juttus juontaa kumminki

• Anonyymi

ok vttu katokka sua päin enää;)

• Anonyymi

Täällä on todella pipiä porukkaa.

• Anonyymi

Kiroilusta tunnistaa pöpit

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Se ei ole totta. Kiroilu on merkki rikkaasta kielenkäytöstä ja kiroilevat ihmiset on yleensä kiroilemattomia älykkäämpiä. Tutkittu juttu. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Nii i mieti ny Hupakko mitä äijä sano🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii i mieti ny Hupakko mitä äijä sano🤦‍♀️

Ja opettele muutakin metodia ku nämä kolme vajuck-emojia kyl pispalainenkin oppii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole totta. Kiroilu on merkki rikkaasta kielenkäytöstä ja kiroilevat ihmiset on yleensä kiroilemattomia älykkäämpiä. Tutkittu juttu. sivusta

😁☺️kiitti💋

• Anonyymi

Hei hei kivireki

• Anonyymi

Usko jo mieheksiIuulija että sinulle ei kirjoita täällä kukaan. Ei yhtään kukaan. ;)

• Anonyymi

Mäkään en odota enää.

Yli kaksi viikkoa sitten lähettämääni viestiä, et oo edes lukenut.
      Sen tiesin, että tuskin vastaat.

Parin kolmen kuukauden päästä, kun valitat, että en oo viestitellyt, en edes lue viestiäsi.

• Anonyymi

Miksi hän valittaisi ettet ole viestitellyt, jos ei ole lukenut nykyisiäkään? Outoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe