En pysty rakastamaan sinua

Anonyymi-ap

jos luen tätä palstaa. Tämä tappaa kaikki tunteet. Mun on tehtävä valinta palsta vai nämä tunteet. Täällä alan vihata sinuakin niin epäasiallisia nämä ihmiset on.

26

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samalta tuntuu. Mies kuitenkin fiksu tyyppi niin en usko että näihin negatiivisiin viesteihin reagoi.
      Aikuisilla on kuitenkin taito ohittaa nämä epäkypsät kirjoitukset.
      Itse en usko yhteenkään täällä kirjoitettuun eroamista, enkä haukkumista sisältäviin viesteihin. Hän ei edes ole sen luonteinen että niin kirjoittaisi.
      Meikä on muutenkin spesiaali yhteys olemassa Miehen kanssa 😉❤️

      • Anonyymi

        Tuo ei ole totta. Me ollaan kaikki aikuisia ja normaaleihin aikuisiin vaikuttaa se, että ihmiset on täysin sekaisin. Sinä olen joku empatiakyvytön höpöttäjä. En usko että sinua kukaan täällä kaipaa. Jankkaat tuota samaa olematonta yhteyttä. Nuarettavia nuo tekstisi täällä.. "mies sitä, miés tätä". Se kaipaamasi ukko ei ole mitenkään inhimillisyyden yläpuolella. Ole jo hiljaa!


      • Anonyymi

        "Aikuisilla on kuitenkin taito ohittaa nämä epäkypsät kirjoitukset"
        Sinä olet tuollainen tekopyhä kiusaaja. sydämiä ja hymynaamoja ja piikitttelyä.
        Olet epäkypsä palstaharha koko ämmä.


      • Anonyymi

        Joo ei kannata näihin trolleihin/provoihin ees reagoida, kun ne vaan jatkaa sitä.

        Eks sä oo töis atm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aikuisilla on kuitenkin taito ohittaa nämä epäkypsät kirjoitukset"
        Sinä olet tuollainen tekopyhä kiusaaja. sydämiä ja hymynaamoja ja piikitttelyä.
        Olet epäkypsä palstaharha koko ämmä.

        Sinulla taitaa olla mies paha päivä itsesi kanssa meuhkaten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole totta. Me ollaan kaikki aikuisia ja normaaleihin aikuisiin vaikuttaa se, että ihmiset on täysin sekaisin. Sinä olen joku empatiakyvytön höpöttäjä. En usko että sinua kukaan täällä kaipaa. Jankkaat tuota samaa olematonta yhteyttä. Nuarettavia nuo tekstisi täällä.. "mies sitä, miés tätä". Se kaipaamasi ukko ei ole mitenkään inhimillisyyden yläpuolella. Ole jo hiljaa!

        Siinä yksi sairas heti puolustamassa itseään ja haukkumassa!! Näin helppoa niitä on manipuloida 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aikuisilla on kuitenkin taito ohittaa nämä epäkypsät kirjoitukset"
        Sinä olet tuollainen tekopyhä kiusaaja. sydämiä ja hymynaamoja ja piikitttelyä.
        Olet epäkypsä palstaharha koko ämmä.

        Sinun kielenkäyttösi paljastaa että olet murkun tasolla lapsi vielä todella monta vuotta 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole totta. Me ollaan kaikki aikuisia ja normaaleihin aikuisiin vaikuttaa se, että ihmiset on täysin sekaisin. Sinä olen joku empatiakyvytön höpöttäjä. En usko että sinua kukaan täällä kaipaa. Jankkaat tuota samaa olematonta yhteyttä. Nuarettavia nuo tekstisi täällä.. "mies sitä, miés tätä". Se kaipaamasi ukko ei ole mitenkään inhimillisyyden yläpuolella. Ole jo hiljaa!

        Ottaako koville näin koulupäivän jälkeen lapsukainen?! 😂😂


    • Mua voi vihata niin paljon kuin haluaa. Kaada paha olosi niskaani. Sydämeni on kovetettu timantiksi.

      • Anonyymi

        En tunne sinua. Hän ei tekisi tänne nikkiä ketä kaipaan. Olen siitä varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sinua. Hän ei tekisi tänne nikkiä ketä kaipaan. Olen siitä varma.

        Et tunnekkaan. Mutta minua voi silti vihata. Ei haittaa ollenkaan. Voin olla sijaiskärsijä.


    • Anonyymi

      Sukaton pari jatkaa ei anna periksi...

      • Anonyymi

        Onko tämä susimiehen uusin illustraatio uusin intressin kohteesi ja missä hän ei tarkemmin anna periksi? Kerrohan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä susimiehen uusin illustraatio uusin intressin kohteesi ja missä hän ei tarkemmin anna periksi? Kerrohan

        Ilmeisesti on jokin absoluuttinen asia mikä kuuluu nimenomaan oman elämänsä p-korealaisten totalitarististen tuulahdusten konsultille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti on jokin absoluuttinen asia mikä kuuluu nimenomaan oman elämänsä p-korealaisten totalitarististen tuulahdusten konsultille

        Esim tämä ajatus muiden kirjoitusten kontrolloinnista ei vastaa realiteetteja edes palstaguben kohdalla, mutta jollain voi ihan korvamerkitty työtehtävä häneen liittyen. Niitä ku ei voi omin päin haalia, että kas minä tässä teidän aulassanne peikonlehden vieressä vähäsen työskentelen mitä se sulle kuuluu saakelin tirehtöör


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim tämä ajatus muiden kirjoitusten kontrolloinnista ei vastaa realiteetteja edes palstaguben kohdalla, mutta jollain voi ihan korvamerkitty työtehtävä häneen liittyen. Niitä ku ei voi omin päin haalia, että kas minä tässä teidän aulassanne peikonlehden vieressä vähäsen työskentelen mitä se sulle kuuluu saakelin tirehtöör

        Above the f-king special forces and all😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Above the f-king special forces and all😉

        Sinimusta pikku nylkki pui vaikka suprolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinimusta pikku nylkki pui vaikka suprolle

        Sinimusta pikku nyrkki työskentelee vaan vaikka siellä omassa selaimessa jatkossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinimusta pikku nylkki pui vaikka suprolle

        Sä oot kaitsu nii nolla


      • Anonyymi

        Pakko painaa pitkää päivää.


    • Anonyymi

      Poistun täältä. Pidän tunteet ja luovun palstasta.
      Aloittajalta

      • Anonyymi

        Olet rakas J.P 😘 nähdään irl


    • Anonyymi

      Joku typerä palsta vaikuttaisi tunteisiin ihmistä kohtaan, josta välittää? Eihän tuossa ole mitään järkeä. 😅

    • Anonyymi

      Aivan lapsen tasolla koko palsta. Murkut riehuu kun joutuu olemaan ilman kännykkää koulussa ja kauheen vaikeeta on 😭
      Sosiaalisesti epäkypsiä nämä teinit.
      No kun kotona kököttää koulun jälkeen, ei uskalla/ viitsi/ osaa olla muiden kanssa.
      Pöpiksihän sitä tulee.
      Tämä ainoa paikka päteä, mutta kun se tyhmyys vaan paistaa niin kovasti läpi. 🤡
      Yksi varma merkki lapsellisuudesta on alatyylinen kielenkäyttö.
      Nyt murkut sanakirja esiin!
      Kai siinä luurissa sellainen on.. Pitäisi ainakin todella!!

    • Anonyymi

      Lopetetaan tämä palsta, meidän takia 😊

    • Anonyymi

      Video Veenus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      25
      3263
    2. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      193
      2543
    3. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      59
      2536
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

      On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      68
      1104
    5. Haukio ja Niinistö

      Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1042
    6. Kulta en jaksa tätä palstaa

      Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      16
      993
    7. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

      Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      909
    8. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

      Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      149
      905
    9. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      879
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      110
      819
    Aihe