En pysty rakastamaan sinua

Anonyymi-ap

jos luen tätä palstaa. Tämä tappaa kaikki tunteet. Mun on tehtävä valinta palsta vai nämä tunteet. Täällä alan vihata sinuakin niin epäasiallisia nämä ihmiset on.

25

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samalta tuntuu. Mies kuitenkin fiksu tyyppi niin en usko että näihin negatiivisiin viesteihin reagoi.
      Aikuisilla on kuitenkin taito ohittaa nämä epäkypsät kirjoitukset.
      Itse en usko yhteenkään täällä kirjoitettuun eroamista, enkä haukkumista sisältäviin viesteihin. Hän ei edes ole sen luonteinen että niin kirjoittaisi.
      Meikä on muutenkin spesiaali yhteys olemassa Miehen kanssa 😉❤️

      • Anonyymi

        Tuo ei ole totta. Me ollaan kaikki aikuisia ja normaaleihin aikuisiin vaikuttaa se, että ihmiset on täysin sekaisin. Sinä olen joku empatiakyvytön höpöttäjä. En usko että sinua kukaan täällä kaipaa. Jankkaat tuota samaa olematonta yhteyttä. Nuarettavia nuo tekstisi täällä.. "mies sitä, miés tätä". Se kaipaamasi ukko ei ole mitenkään inhimillisyyden yläpuolella. Ole jo hiljaa!


      • Anonyymi

        "Aikuisilla on kuitenkin taito ohittaa nämä epäkypsät kirjoitukset"
        Sinä olet tuollainen tekopyhä kiusaaja. sydämiä ja hymynaamoja ja piikitttelyä.
        Olet epäkypsä palstaharha koko ämmä.


      • Anonyymi

        Joo ei kannata näihin trolleihin/provoihin ees reagoida, kun ne vaan jatkaa sitä.

        Eks sä oo töis atm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aikuisilla on kuitenkin taito ohittaa nämä epäkypsät kirjoitukset"
        Sinä olet tuollainen tekopyhä kiusaaja. sydämiä ja hymynaamoja ja piikitttelyä.
        Olet epäkypsä palstaharha koko ämmä.

        Sinulla taitaa olla mies paha päivä itsesi kanssa meuhkaten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole totta. Me ollaan kaikki aikuisia ja normaaleihin aikuisiin vaikuttaa se, että ihmiset on täysin sekaisin. Sinä olen joku empatiakyvytön höpöttäjä. En usko että sinua kukaan täällä kaipaa. Jankkaat tuota samaa olematonta yhteyttä. Nuarettavia nuo tekstisi täällä.. "mies sitä, miés tätä". Se kaipaamasi ukko ei ole mitenkään inhimillisyyden yläpuolella. Ole jo hiljaa!

        Siinä yksi sairas heti puolustamassa itseään ja haukkumassa!! Näin helppoa niitä on manipuloida 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aikuisilla on kuitenkin taito ohittaa nämä epäkypsät kirjoitukset"
        Sinä olet tuollainen tekopyhä kiusaaja. sydämiä ja hymynaamoja ja piikitttelyä.
        Olet epäkypsä palstaharha koko ämmä.

        Sinun kielenkäyttösi paljastaa että olet murkun tasolla lapsi vielä todella monta vuotta 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole totta. Me ollaan kaikki aikuisia ja normaaleihin aikuisiin vaikuttaa se, että ihmiset on täysin sekaisin. Sinä olen joku empatiakyvytön höpöttäjä. En usko että sinua kukaan täällä kaipaa. Jankkaat tuota samaa olematonta yhteyttä. Nuarettavia nuo tekstisi täällä.. "mies sitä, miés tätä". Se kaipaamasi ukko ei ole mitenkään inhimillisyyden yläpuolella. Ole jo hiljaa!

        Ottaako koville näin koulupäivän jälkeen lapsukainen?! 😂😂


    • Mua voi vihata niin paljon kuin haluaa. Kaada paha olosi niskaani. Sydämeni on kovetettu timantiksi.

      • Anonyymi

        En tunne sinua. Hän ei tekisi tänne nikkiä ketä kaipaan. Olen siitä varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sinua. Hän ei tekisi tänne nikkiä ketä kaipaan. Olen siitä varma.

        Et tunnekkaan. Mutta minua voi silti vihata. Ei haittaa ollenkaan. Voin olla sijaiskärsijä.


    • Anonyymi

      Sukaton pari jatkaa ei anna periksi...

      • Anonyymi

        Onko tämä susimiehen uusin illustraatio uusin intressin kohteesi ja missä hän ei tarkemmin anna periksi? Kerrohan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä susimiehen uusin illustraatio uusin intressin kohteesi ja missä hän ei tarkemmin anna periksi? Kerrohan

        Ilmeisesti on jokin absoluuttinen asia mikä kuuluu nimenomaan oman elämänsä p-korealaisten totalitarististen tuulahdusten konsultille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti on jokin absoluuttinen asia mikä kuuluu nimenomaan oman elämänsä p-korealaisten totalitarististen tuulahdusten konsultille

        Esim tämä ajatus muiden kirjoitusten kontrolloinnista ei vastaa realiteetteja edes palstaguben kohdalla, mutta jollain voi ihan korvamerkitty työtehtävä häneen liittyen. Niitä ku ei voi omin päin haalia, että kas minä tässä teidän aulassanne peikonlehden vieressä vähäsen työskentelen mitä se sulle kuuluu saakelin tirehtöör


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim tämä ajatus muiden kirjoitusten kontrolloinnista ei vastaa realiteetteja edes palstaguben kohdalla, mutta jollain voi ihan korvamerkitty työtehtävä häneen liittyen. Niitä ku ei voi omin päin haalia, että kas minä tässä teidän aulassanne peikonlehden vieressä vähäsen työskentelen mitä se sulle kuuluu saakelin tirehtöör

        Above the f-king special forces and all😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Above the f-king special forces and all😉

        Sinimusta pikku nylkki pui vaikka suprolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinimusta pikku nylkki pui vaikka suprolle

        Sä oot kaitsu nii nolla


      • Anonyymi

        Pakko painaa pitkää päivää.


    • Anonyymi

      Poistun täältä. Pidän tunteet ja luovun palstasta.
      Aloittajalta

      • Anonyymi

        Olet rakas J.P 😘 nähdään irl


    • Anonyymi

      Joku typerä palsta vaikuttaisi tunteisiin ihmistä kohtaan, josta välittää? Eihän tuossa ole mitään järkeä. 😅

    • Anonyymi

      Aivan lapsen tasolla koko palsta. Murkut riehuu kun joutuu olemaan ilman kännykkää koulussa ja kauheen vaikeeta on 😭
      Sosiaalisesti epäkypsiä nämä teinit.
      No kun kotona kököttää koulun jälkeen, ei uskalla/ viitsi/ osaa olla muiden kanssa.
      Pöpiksihän sitä tulee.
      Tämä ainoa paikka päteä, mutta kun se tyhmyys vaan paistaa niin kovasti läpi. 🤡
      Yksi varma merkki lapsellisuudesta on alatyylinen kielenkäyttö.
      Nyt murkut sanakirja esiin!
      Kai siinä luurissa sellainen on.. Pitäisi ainakin todella!!

    • Anonyymi

      Lopetetaan tämä palsta, meidän takia 😊

    • Anonyymi

      Video Veenus

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe